Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Kuka näitä pikavippejä vielä ottaa? Selkeästi ymmärrystä pikavippien koroista ei ole tavallisilla ihmisillä, mutta pelkästään uutisia seuraamalla pitäisi tyhmemmänkin tajuta, ettei niitä kannata ottaa.
Kyllä minä ainakin myönnän, että olen pari kertaa sellaisen ottanut. Tuollaisissa pikkusummissa korot eivät niinkään paina paljoa mitään, joten en sanoisi niiden ottamista sinällään tyhmäksi. Toki jos niitä alkaa joka kuukausi useampiakin ottamaan, niin takkiin saattaa tulla isompiakin summia, mutta satunnaisesti otettu pikavippi ei ainakaan minun mielestäni mitenkään kauhean typerältä vaikuta. Joskus kun sattuu olemaan tilanne se, että rahantuloon menee vielä 1-2 viikkoa ja tarvitsee tuollaista pientä rahaa, niin se on ihan näppärä ja nopea tapa saada rahaa. Tai jos lähtee jonnekin reissuun ja rahaa ei olekaan riittävästi, niin joku 100 euron pikavippi on ihan kätevä.Kuka näitä pikavippejä vielä ottaa? Selkeästi ymmärrystä pikavippien koroista ei ole tavallisilla ihmisillä, mutta pelkästään uutisia seuraamalla pitäisi tyhmemmänkin tajuta, ettei niitä kannata ottaa.
Kyllä minä ainakin myönnän, että olen pari kertaa sellaisen ottanut. Tuollaisissa pikkusummissa korot eivät niinkään paina paljoa mitään, joten en sanoisi niiden ottamista sinällään tyhmäksi. Toki jos niitä alkaa joka kuukausi useampiakin ottamaan, niin takkiin saattaa tulla isompiakin summia, mutta satunnaisesti otettu pikavippi ei ainakaan minun mielestäni mitenkään kauhean typerältä vaikuta. Joskus kun sattuu olemaan tilanne se, että rahantuloon menee vielä 1-2 viikkoa ja tarvitsee tuollaista pientä rahaa, niin se on ihan näppärä ja nopea tapa saada rahaa. Tai jos lähtee jonnekin reissuun ja rahaa ei olekaan riittävästi, niin joku 100 euron pikavippi on ihan kätevä.
Visalla saa korotonta maksuaikaa itseasiassa parhaillaan jopa 59 päivää. Se tosin edellyttää että ostaa ostoksensa kuun ensimmäisenä päivänä.Ja mulle kun joku viisas on kertonut, että luottokortilla (esim. Visa tai Mastercard) voi maksaa melkein missä vaan ja korotonta maksuaikaa saa jopa 43 päivää.
Kyllä minä ainakin myönnän, että olen pari kertaa sellaisen ottanut. Tuollaisissa pikkusummissa korot eivät niinkään paina paljoa mitään, joten en sanoisi niiden ottamista sinällään tyhmäksi. Toki jos niitä alkaa joka kuukausi useampiakin ottamaan, niin takkiin saattaa tulla isompiakin summia, mutta satunnaisesti otettu pikavippi ei ainakaan minun mielestäni mitenkään kauhean typerältä vaikuta. Joskus kun sattuu olemaan tilanne se, että rahantuloon menee vielä 1-2 viikkoa ja tarvitsee tuollaista pientä rahaa, niin se on ihan näppärä ja nopea tapa saada rahaa. Tai jos lähtee jonnekin reissuun ja rahaa ei olekaan riittävästi, niin joku 100 euron pikavippi on ihan kätevä.
Veikkaisin, että kyseessä ulkoministerien maailmanennätys. Vai mihin aikaan Väyrynen tuon aikaan veti?Stubb rykäisi Saksan Ironman-kisan läpi
Tai jos lähtee jonnekin reissuun ja rahaa ei olekaan riittävästi, niin joku 100 euron pikavippi on ihan kätevä.
Mitäs yllättävää tuossa on? Koivu on yksi Suomen suosituimmista urheilijoista sekä NHL-kiekkoilijoista. Samalla tavalla Houston Rockets on suosituin pohjoisamerikkalainen urheiluseura Kiinassa ja Boston Red Sox Japanissa. Jos Koivu olisi aasialainen, niin Montreal olisi jo hyvissä ajoin kiinnittänyt hänet jollain 10-vuotisella huippusopimuksella.
No funtsimpa vaan että Montreal Canadiens on ollut toiminnassa jo ennen Sakua ja oletin jotenkin että palstalla löytyy "konkareita" jotka ovat aloittaneet kannattamisen jo ennen Koivun tuloa joukkueeseen.
No funtsimpa vaan että Montreal Canadiens on ollut toiminnassa jo ennen Sakua ja oletin jotenkin että palstalla löytyy "konkareita" jotka ovat aloittaneet kannattamisen jo ennen Koivun tuloa joukkueeseen.
No onhan se Koivu jo kuitenkin lähes 15-vuotta ollut osa Canadiensia. Kuinkakohan moni suomalainen seurasi aktiivisesti NHL:ää joskus 90-luvun alussa tai sitä ennen?
No ei tässä mistään ulkomaanmatkoista ollutkaan kyse. Tarkoitin vain, että jos esimerkiksi on suunnitellut reissun budjetiksi 400 euroa ja matkalla tuleekin tuhlailtua hieman enemmän, niin tuollaisella 100-200 euron pikavipillä saa ihan mukavasti pikkurahaa. Pointti ei edelleenkään ollut se, että niitä olisi kätevä koko ajan käyttää, mutta satunnaisesti otettu pikavippi ei minusta kuitenkaan välttämättä älyttömän typerää ole. Mutta kuten täällä on todettu, ajavat luottokortit saman asian, mutta paremmin. Lähinnä puolustelin pikavippejä siltä kantilta, että jos joku ei halua luottokorttia hankkia tai ei yksinkertaisesti saa sellaista.Kannattaisi varmaan kaksi kertaa miettiä, että kannattaako sinne reissuun ylipäänsä lähteä, jos edes sataa euroa ei sitä varten löydy ilman pikavippiä. Ja toiseksi, kun lähes mihin tahansa reissuun lähtee sadalla eurolla, niin saa kyllä olla aikamoinen pummi sitten sen matkan ajan. Ellei nyt kyseessä ole joku päivän ryyppyreissu mökille.
Minä en ole Habsin fani, mutta ymmärrän, miten joku voi valita suosikkijoukkueensa sen takia, että yksi parhaista suomalaispelaajista pelaa siellä. Miten se suosikki sitten pitäisi valita? Onko tähän olemassa jotain tiettyä kaavaa/koodistoa? Oman suosikkinihan valitsin sillä perusteella, että se sattui vuonna 1995, jolloin aloin seurata jääkiekkoa tiiviimmin, voittamaan mestaruuden.
Oliko se nyt FC Lahden viimeisimmässä Euroliigan karsintaottelussa, kun YLE:n tekstitv:ssä luki maalintekijöiden alla vielä "Litmanen pelasi 90min". Yleensähän noin merkitään vain ulkomaalaisissa seuroissa pelanneiden suomalaisten peliajat.Eihän se ole Jarin vika ja onhan hän Suomen menestyin jalkapalloilija kautta aikojen, mutta eikö kuitenkin Lahti joukkueena ansaitsisi ison otsikon, ja jos se Jari siellä pitää mainita niin voi sitten heittää sen sinne itse tekstin loppuun.
Oliko se nyt FC Lahden viimeisimmässä Euroliigan karsintaottelussa, kun YLE:n tekstitv:ssä luki maalintekijöiden alla vielä "Litmanen pelasi 90min". Yleensähän noin merkitään vain ulkomaalaisissa seuroissa pelanneiden suomalaisten peliajat.
Ihmettelen tätä ihmettelyä. Kyllähän se nyt saatana on uutinen jos Litmanen pelaa 90 minuuttia pelissä eli onnistuu olemaan noin pitkän ajan loukkaantumatta yhtäjaksoisesti. Jo se 30 minsaakin menee hiljaisempana urheilupäivänä vähintään sisäsivulle.
Kuulin asiasta työkavereilta aiemmin tällä viikolla, tänään todistin kyseistä tapahtumaa omin silmin. Saattaa olla täälläpäin ties millainen julkkis, ja jos sama meno on jatkunut kauankin, tämä stoori saattaa olla kaikkien mielestä tooooodella wanha. Itse en kuitenkaan ole aiemmin kuullutkaan. Mitä nyt siis aiemmin tällä viikolla.
Täällä on maantie, jolla on 100km/h nopeusrajoitus. Ei erillistä klv:ää, kapeat pientareet. Poroja saa varoa, niinkuin koko Lapissa. Ei ihan heti olisi uskonut, että täällä lenkkeilee vanhemman puoleinen sokea mies itsekseen. Ja se juoksuvauhti.. itsellä olisi työtä pysyä siinä vauhdissa. Kumman hyvin tämä arjen sankari pysyi tien reunassa vastaan juostessa, valkoinen keppi heilui melko rivakkaan edessä kun herra tunnusteli edessä olevaa maastoa.
Meinasin pysähtyä ja räpsäistä kuvan, mutta oli sen verran paha kohta että huonolla tuurilla mutkan takaa olisi pamahtanut autoilija perään. Näköjään kaikki eivät anna minkään pikkuseikan haitata harrastusta. Ihmettelen vieläkin, miten tämä kaiffari ei ole jäänyt auton alle. Menosta päätellen se kyllä varmaan jatkaisi juoksuharrastustaan ilman jalkojakin.