Miksu00 kirjoitti:Ihmettelen noita tänäpäisiä lottonumeroita, pienin numero 26..ja silti kolme voitti pääpotin..
Jääkiekkofriikki kirjoitti:Minä ihmettelen sitä, miksi selostajat suhtautuvat formulakisoissa Nico Rosbergiin kuin suomalaiseen, vaikka kaikissa grafiikoissa hänen nimensä vieressä on Saksan lippu. Eikö hän siis edusta Saksaa, vaikka Keke Rosberg onkin hänen isänsä?
Tiedän kyllä, että Nicoa pidetään myös suomalaisena, koska Keke Rosberg on hänen isänsä. En vain voi olla ihmettelemättä, että selostajat hehkuttavat/manaavat Nicon suorituksia lähes samalla tavalla kuin Kimi Räikkösen. Muistan lukeneeni, että joku on ihmetellyt tätä samaa jossain ketjussa, mutta en viitsinyt etsiä.
Ei siinä mistään "pitämisestä" ole kyse, Nicolla on myös Suomen kansalaisuus.Jääkiekkofriikki kirjoitti:Tiedän kyllä, että Nicoa pidetään myös suomalaisena, koska Keke Rosberg on hänen isänsä.
mapsu kirjoitti:Ei nyt ihan samalla tavalla hehkuteta kuitenkaan kuin Kimiä. Mutta syy siihen huomioon, jonka Nico lähetyksissä saa, on tosiaan se, että monet suomalaiset katsojat kuitenkin mieltävät Nicon suomalaiseksi. Joitain katsojia kiinnostaa Keken pojan otteet. Ja tokihan selostajat ja maikkari haluavat miellyttää näitäkin katsojia.
Ainakin huomaan itse välillä vilkaisevani, että missä se Nico menee. Mun mielestä ei yhtään liikaa Nicoa hehkutella... ehkä juurikin ihan sopivasti.
Ruutiveijari kirjoitti:Ei siinä mistään "pitämisestä" ole kyse, Nicolla on myös Suomen kansalaisuus.
Jääkiekkofriikki kirjoitti:Minä ihmettelen sitä, miksi selostajat suhtautuvat formulakisoissa Nico Rosbergiin kuin suomalaiseen, vaikka kaikissa grafiikoissa hänen nimensä vieressä on Saksan lippu. Eikö hän siis edusta Saksaa, vaikka Keke Rosberg onkin hänen isänsä?
Tiedän kyllä, että Nicoa pidetään myös suomalaisena, koska Keke Rosberg on hänen isänsä. En vain voi olla ihmettelemättä, että selostajat hehkuttavat/manaavat Nicon suorituksia lähes samalla tavalla kuin Kimi Räikkösen. Muistan lukeneeni, että joku on ihmetellyt tätä samaa jossain ketjussa, mutta en viitsinyt etsiä.
Miksiköhän Räikkösellä on niin paljon suomalaisia vihamiehiä? Koska sillä on kimeä ääni?vilperi kirjoitti:Minä allekirjoitan tämän kyllä täysin, sillä samaa ihmettelen minäkin.
Tosin, ihmettelen myös Kimi "Räkä" Räikkösenkin hehkuttamista.
Huippuvalmennus kirjoitti:Miksiköhän Räikkösellä on niin paljon suomalaisia vihamiehiä? Koska sillä on kimeä ääni?
vilperi kirjoitti:- En tykkää hänen ulkoisesta olemuksestaan. Esim. hänen luonteestaan.
- Räikkösen formula-ajojen ulkopuolinen elämä.
jupster kirjoitti:Hah. Mulla ei taida kanssa varotin toimia, kun ei mitään ääntä alkanut päästelemään. Juttelin tuossa kaverin kanssa tapahtuneesta ja hän kertoi kokeneensa saman - tosin hän oli herännyt vasta palomiehen ravisteluihin.
Gellner kirjoitti:Tiedätkö sinä oikeasti jotain Räkän luonteesta? Ainakaan minulla ei ole juuri minkäänlaista käsitystä siitä, millainen se "ihan oikea" Räikkönen on. Julkisuudessa annettu kuva kun saattaa olla kovinkin erilainen. Räikkönen ei käsittääkseni hirveästi pidä tiedotusvälineistä, joten luulenpa että tiedotusvälineiden kautta välittyvä kuva Räikkösestä poikkeaa siitä siviili-Räkästä. Minulla ei kyllä ole kovinkaan tarkkaa tietoa siitä millaista on Räikkösen kisojen ulkopuolinen elämä. Hän kun ei päästä tiedotusvälineitä lähelleen tai kotiinsa. Luonnollisesti muutama lööpinarvoinen kännisekoilu ei kerro yhtään mitään Räikkösen siviilielämästä. Ne ovat vain niitä harvoja asioita mitä ylipäänsä tiedämme, tai ainakin minä tiedän, hänen elämästään, eikä niiden perusteella tietenkään voi mitään johtopäätöstä vetää.
Ihmetyttää tämä kateuskortin ahkera viuhuttaminen nykyään.avatar kirjoitti:Vittu se ole keneltäkään pois, jos Räkä ajaa Formulaa ja tienaa miljoonia. Suomi, kateellisten luvattu maa. Joopajoo.
Ihmetyttää tämä kateuskortin ahkera viuhuttaminen nykyään.
Niin, ihmettelen vain, että mikä saa ihmisen vihaamaan jotain ihmistä, ketä ei edes tunne. Sanat ärsyttävä tai inhottava ovat ihan ymmärrettäviä.vilperi kirjoitti:Minulle tämä yksi ihminen on Kimi Räikkönen. Vihaisin luultavammin Räikköstä myös jos hän olisi köyhä.
vilperi kirjoitti:Te voitte puolestani ihailla Räikköstä, vaikka sitä suuresti ihmettelenkin.
mutta silti uskon, että se on suurin syy ihmisten pahansuopiin kommentteihin. Ei mikään kimitysääni tai ärsyttävä olemus.
Niin, ihmettelen vain, että mikä saa ihmisen vihaamaan jotain ihmistä, ketä ei edes tunne. Sanat ärsyttävä tai inhottava ovat ihan ymmärrettäviä.
Miksu00 kirjoitti:Hyvät mahdollisuudet sulla sitten on että jotain rahaa tulisi, kerrohan sitten jos oikeen iso potti tuli..
pernaveikko kirjoitti:
Niin, miten iso määritellään? 48 euroa napsahti tilille. Taloudellisesti tuolla ei ole sen enempää merkitystä, mutta laskeskelin, että minun pelitahdilla tuolla kustantaa noin kymmenen vuoden rivit.
Isoin lottovoittoni kuitenkin koskaan!