Ihmettelyketju

  • 6 357 887
  • 38 767

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Lorvi kirjoitti:
Herra Scarface ihmetyttää oikeasti, kuka hän oikein luulee olevansa?

Tuolla palautetta moderaattoreille ketjussa mies tokaisee "minä olen jatkoaika"

Pissi noussut päähän?

Kumma juttu, että jatkoajan liipaisinherkkä moderointilinja ei sitten koskekaan näitä scarfaceja, jotka suoltavat ihan järkyttävää tuubaa palstalle. Joku TOJ:han on todellinen asiakirjoittaja tähän kaveriin verrattuna, vaikka ei tuo scarfacen kirjoitukset minua sen kummemin kiinostakkaan, lähinnä ihmettelen tätä moderoinnin vaihtelevuutta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lorvi kirjoitti:
Herra Scarface ihmetyttää oikeasti, kuka hän oikein luulee olevansa?

Tuolla palautetta moderaattoreille ketjussa mies tokaisee "minä olen jatkoaika"

Pissi noussut päähän?

Noh itseasiassa ei tokaise, ellei ole sitä editoinut. Mielestäni tuo ylläoleva lainaus on tästä postista:

fastasashark kirjoitti:
Kun nyt niin kiltisti pyysit kommentteja:

Jos sinulla on noin valtavasti valtaa, kuinka et itse pysty poistamaan ketjunavaus-kieltoa? Mihin sinä yksinkertaisia moderaattoreita tarvitset? Sinähän olet Jatkoaika!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Twite kirjoitti:
Noh itseasiassa kyllä tokaisee 4.7.2006.

Aha, ok. My bad. Aika lollerskates kamaa. Tämä se vielä puuttuikin, mutta toisaalta en ole yllättynyt. Sen jälkeen kun hän on jääkiekkoliitto, Suomen hallitus ja lätkämaajoukkue, niin tämä on kyllä ihan looginen jatke. :D
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mikä helevata Herttoniemessä oikein käryää, maisema on ihan sinisenä savusta...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alamummo kirjoitti:
Mikä helevata Herttoniemessä oikein käryää, maisema on ihan sinisenä savusta...

Venäjän metsäpalot. Kalliossakin savua.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alamummo kirjoitti:
Mikä helevata Herttoniemessä oikein käryää, maisema on ihan sinisenä savusta...

Itse olen Käpylässä ja ei täälläkään meinaa eteensä nähdä ja karmea savunhaju. Tuli niin yllättäen ja niin voimakkaana verrattuna aiempiin että ei tää kyllä perkele voi Venäjältä tulla.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
InSideHockey kirjoitti:
Itse olen Käpylässä ja ei täälläkään meinaa eteensä nähdä ja karmea savunhaju. Tuli niin yllättäen ja niin voimakkaana verrattuna aiempiin että ei tää kyllä perkele voi Venäjältä tulla.


http://www.112info.fi/

Ton mukaan ei mikään..Eli tehkää ihmeessä hälytys!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vaikea uskoa, että tulisi rajan takaa. On sen verran voimakasta ja tuli ihan puskista. Juorusin puhelimessa kunnon naisten tyyliin ja yhtäkkiä tajusin, että ulkona on maisema ihan sinisenä ja hirveä dunkkis työntyy kämppään sisälle.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lauttasaaressa savu iski eilen illalla/alkuyöstä ja tosiaan ihan eri voimakkuudella kuin vähän aikaa sitten. Aamulla heräsin hedariin kun oli partsin ovi ollut auki ja tänään haju vaan pahentunut.

Onks tää nyt se kasvihuoneilmiö?
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Vakio kirjoitti:
No, perkule niin on täällä stadin keskustassakin nyt kun ulos vilkaisin. Ei jumalauta, vieläkö ne skutsit siellä palaa?

Samaa täällä Leppävaarassa ihmettelen. Koko ajan vaan mene pahemmaksi.
Kerran on alkanut polttamaan sitä Venäjän maata niin polttakoon sitten kokopaskan maan tasalle.
 

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Uusi ajokortti

Ajokortti on hukassa ja uutta ajokorttia ei Suomesta saa jos asuu suomen ulkopuolella EU/ETA maassa. Mikahan jarki tassa on?
 

scholl

Jäsen
juppe kirjoitti:
Ajokortti on hukassa ja uutta ajokorttia ei Suomesta saa jos asuu suomen ulkopuolella EU/ETA maassa. Mikahan jarki tassa on?

No koska EU:ssa on tarkoitus, että otat paikallisen ajokortin. Sinne vain parin passikuvan kanssa niin saat itsellesi ajokortin, mikä on samalla paikallinen henkilöpaperi.
 

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
scholl kirjoitti:
No koska EU:ssa on tarkoitus, että otat paikallisen ajokortin. Sinne vain parin passikuvan kanssa niin saat itsellesi ajokortin, mikä on samalla paikallinen henkilöpaperi.

Taytyy ensin saada suomesta todistus etta on jo ajokortti, tai sitten menna ajokokeeseen :(
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kun en oikein tiedä vituttaako vai olenko onnellinen, niin laitetaan tänne.

11v. poikani asuu USAssa äitinsä ja uuden perheensä kanssa. Tuli nyt kesäksi lomalle Suomeen ja uusi viisumi oli tilattu jo maaliskuussa. No, viisumia ei alkanut kuulua ja paluulentoa on jo pariin otteeseen siirretty. Sitten viime viikolla tuli tieto, että viisumilupa on myönnetty ja eikun paperit USA:n suurlähetystöön Helsingissä leimattavaksi. Paluulento piti olla keskiviikkona. Tänään tuli tieto, ettei poika saakaan viisumia koska ex-vaimoni nykyisen miehen viisumi on mennyt vanhaksi ja sen munapään pitää tulla täältä hakemaan uusi viisumi ennen kuin poika saa viisumin tjsp?

Confused. Niin minäkin. Vituttaa kun pientä poikaa pompotellaan, koulukin olisi alkanut USAssa perjantaina. Onnellinen olen tietysti siitä että pojan kesäloma nyt venähtää pidemmäksi ja poika saa olla isänsä luona. Ihmetyttää, miten USA on hullumpi kuin vanha Neuvostoliitto. Aika hanurista.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Tänne kai voi tästä asiasta avautua jota en kyllä voi millään keinoin käsittää.

Yahoon fantasy hockey liigassa, pre rangingeissa Jussi Jokinen on rankattu vaatimattomasti sijalle 15, hänen taakseen on rankattu mm. sellaisia kavereita kuin Eric Staal ja Rick Nash. Taitaa olla Yahoon miehillä melko kovat odotuksen Jokisen suhteen. Pelasihan hän ihan hyvän kauden mutta jotain rajaa sentään pitäisi olla, rankkukisan maalitkaan kun eivät Yahoo ligassa laske.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Salkkareissa Ismo toivotti Rikun äidille suruONNITTELUT kun Riku kuoli.

Mitkä hemmetin suruonnittelut! On tää Suomenkieli outo asia.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Lorvi kirjoitti:
Salkkareissa Ismo toivotti Rikun äidille suruONNITTELUT kun Riku kuoli.

Mitkä hemmetin suruonnittelut! On tää Suomenkieli outo asia.
Oletko nyt ihan varma, ettei kyse kuitenkin ollut surunvalitteluista ja kuulit vaan väärin? Tosin tuossa sarjassa mikä tahansa kai on mahdollista?
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Franchi kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma, ettei kyse kuitenkin ollut surunvalitteluista ja kuulit vaan väärin? Tosin tuossa sarjassa mikä tahansa kai on mahdollista?

Perhana siinä Ismo sanoi "suruonnittelut koko snow teamiltä".
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lorvi kirjoitti:
Perhana siinä Ismo sanoi "suruonnittelut koko snow teamiltä".

Itse asiassa Ismo sanoo että suruvalittelut eikä suruonnittelut. Vaikkakin sanoo sen helvetin epäselvästi. Tuo tuli juuri tarkistettua muutamaan kertaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös