Jos Ikellä on toistuvasti txtarimielitekoja näitä muovitissisiä "kaunottaria" kohtaan, niin ihmettelen miksei hän hanki prepaid-liittymää tähän tarkoitukseen.
Eihän se niitä viestejä nimettömänä voi tai halua lähettää, kun kerran ehdottelee tapaamisia ja sen sellaista. Ei näissä jutuissa teletunnistetiedoilla pelata, vaan muovitissi itse kertoo Hymylle, että Ike tekstasi. Kieltämällä sen Ike tekisi itsestään vain vielä suuremman pellen.Jos Ikellä on toistuvasti txtarimielitekoja näitä muovitissisiä "kaunottaria" kohtaan, niin ihmettelen miksei hän hanki prepaid-liittymää tähän tarkoitukseen.
Minä ihmettelin aina, kun Juice-vainaa leuhotti haastatteluissa oppineensa neljävuotiaana lukemaan. Ei siinä minusta ollut mitään ihmeellistä, kun itse olin oppinut kolmen vanhana.Onkohan vielä nuorempia lukijoita kuin tämä 17 kk -vanha Elizabeth? Aika uskomaton saavutus. Moni puolitoista vuotias ei osaa vielä edes puhua.
Ja sekin vielä lisää tuota ihmeteltävää, kun se todellisen lykkimisen määrä siihen verrattuna mitä käytetään lopulliseen leffaan, taitaa olla vielä hieman suurempi.
Ihmetyttää, ettei Hesari katso tarpeellikseksi uutisoida tämän päivän SM-liigatuloksia. Elitserienin tulokset ovat kyllä uutisoitu.
Menee näin isommallakin kullanmurulla sormi suuhun ja tulee äitiä ikävä, kun ensimmäistä kertaa muutamaan vuoteen pitäisi saada kravattisolmu aikaan. Saisi kyllä jokainen tähdenlento olla kohdillaan, että siitä syntyisi kelvollista jälkeä.
Itse jouduin tässä talvella monttubileisiin ja solmua oli yritettävä muistella monen vuoden jälkeen. Kyllä vaan tuli intti mieleen ja jostain syystä tuo taito on syöpynyt aivoihin ilmeisesti ikuisesti.
Tämän ja muiden omituisuuksien perusteella arvelisin että tuolla on nyt juttuja kirjoitellut ihminen jonka äidinkieli ei ole suomi. Jos noin on, niin varsin erikoinen rekrytointi kyseessä.
No ei tuon (ja niiden jo korjattujen) jutun ongelma olekaan kieliopissa vaan älyttömässä ilmaisussa. "4000 kilon kultakappale" on kyllä melkoinen kukkanen.Ei siihen toista äidinkieltä vaadita, ettei osaa suomen kielioppia. Nykyään kirjoitetussa mediassa kielioppivirheet ovat erittäin yleisiä. Olen huomannut saman asian YLEn teksti-tv:ssä. Yleensä virheet ovat urheilusivuilla. Varsinkin otsikointi tuntuu olevan joillekin yllättävän vaikeaa.
Itse ainakin muistelen että kenttäpelaaja ei voi vaihtaa veskarin vehkeitä niskaan ja hypätä maalin suulle, ellei ole merkattu pöytäkirjaan maalivahdiksi.
Jos Ikellä on toistuvasti txtarimielitekoja näitä muovitissisiä "kaunottaria" kohtaan, niin ihmettelen miksei hän hanki prepaid-liittymää tähän tarkoitukseen.
Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka poistuvat jäähallista kun katsovat pelin ratkenneen.
Saman huomasin itsekin, mutta sitten kun aloin maksamaan, niin huomasin, että erikseen tilattuna hotelli piti maksaa luottokortilla, kun yhteispaketti olisi mennyt tilisiirrolla. No eipä siinä mitään, korttihakemus menemään ja olihan se jo korkea aika hankkia sellainenkin läpyskä.Varasin tuossa Ebookersin kautta lentoja ja hotellia. Ensin hain koko homman pakettina, mutta onneksi päätin vielä ennen maksamista tarkistaa, mitä lennot ja hotelli maksavat erikseen (Ebookersin kautta siis edelleen).
No, täsmälleen samat lennot samoina päivinä ja täsmälleen sama hotelli: erillään hankittuina 80 euroa halvempi kuin pakettina. Aika hyvä "alennusprosentti", kun reissun kokonaishinta on luokkaa 500 euroa.
Ainakin alasarjoissa tuohon saa vieläpä ylimääräisen 20min tauon, jonka aikana pelaaja voi ne vermeet päälleen vaihtaa. Mutta en tiedä onko liigassa sääntö eri.Onko SM-liigassa tällainen sääntö? Jos esim. Bernd "NHL-Niveau-Torhüter" Brückler joutuu suihkuun, ja Mikko Koskinen loukkaantuu, pitääkö espoolaisten pelata loppupeli IM?
Minun mielestäni tuollaista säääntöä ei pitäisi olla. Tuossa tilanteessa Blues pelatkoon IM siihen asti, kun ovat saaneet haluamalleen kenttäpelaajalle maalivahdin kamat päälle.
Sen jälkeen "Lada", "Raaka-Erkki" tai joku muu valitsemansa toimikoon kassarina kassarin kamoissa.
Saman huomasin itsekin, mutta sitten kun aloin maksamaan, niin huomasin, että erikseen tilattuna hotelli piti maksaa luottokortilla, kun yhteispaketti olisi mennyt tilisiirrolla. No eipä siinä mitään, korttihakemus menemään ja olihan se jo korkea aika hankkia sellainenkin läpyskä.
Mitäköhän tässä b-1 div.-pelissä K-reipas-T - KOO-VEE on tapahtunut? Reippaan maalivahti on ollut pois koko kolmannen erän...!
No, täsmälleen samat lennot samoina päivinä ja täsmälleen sama hotelli: erillään hankittuina 80 euroa halvempi kuin pakettina. Aika hyvä "alennusprosentti", kun reissun kokonaishinta on luokkaa 500 euroa.