Ketkä ovat "ne"? Eikö tämä ole se pakollinen kysymys...Ne ovat tulossa.
Ketkä ovat "ne"? Eikö tämä ole se pakollinen kysymys...Ne ovat tulossa.
Onko sinulla tili paikallisosuuspankissa?Tällä viikolla on tullut joka päivä omaan kännykkääni soitto 020-alkuisesta numerosta. Joka kerta alanumero on ollut eri, mutta viimeistä neljää edeltäneet numerot ovat samoja.
Veikkaisinpa ihan perus puhelinmyyjiä. Vaihteella oma numero ja alanumerot vaan vaihtuu soittajien tms. mukaan.Tällä viikolla on tullut joka päivä omaan kännykkääni soitto 020-alkuisesta numerosta. Joka kerta alanumero on ollut eri, mutta viimeistä neljää edeltäneet numerot ovat samoja.
Mistäköhän on kyse?
Veikkaisinpa ihan perus puhelinmyyjiä. Vaihteella oma numero ja alanumerot vaan vaihtuu soittajien tms. mukaan.
Oudot numerot kannattaa googlata. Jos kyseessä on pyhmyyjä, on hän soittanut muillekin ja varsin usein olen onnistunut löytämään oudot soittajat netistä, josta on paljastunut myös mitä he kauppaavat.Näin minäkin veikkasin, mutta oma numeroni on Robinson-listassa. Pitäisikö sitten soittaa duuniluurista tuonne (ilman numeron näyttämistä), ja kysellä niiden taustoja?
Oudot numerot kannattaa googlata. Jos kyseessä on pyhmyyjä, on hän soittanut muillekin ja varsin usein olen onnistunut löytämään oudot soittajat netistä, josta on paljastunut myös mitä he kauppaavat.
Jos ei netistä numeroa löyty, jo pelkän operaattorin selvittäminen antaa todennäköisyyksiä (http://www.siirretytnumerot.fi). Todella harvoin roskasoittajat käyttävät Elisan tai Soneran yhteyksiä.
Tuota olen minäkin ihmetellyt. Itseltäni jää useimmin vastaamatta puheluihin joissa soittajan nimi näkyy. Kuitenkin tulisi vain lisää työtä ja ylimääräistä murhetta. Ja jos eivät jätä viestiä vastaajaan, niin tuskin oli mitään tärkeätä asiaakaan.Minä taas ihmettelen, miksei outoon numeroon voi vain yksinkertaisesti vastata, niin säästyy ihmettelyltä.
Rautaheimon mukaan uhri oli lähellä kuolemaa. Yksi puukoniskuista osui uhria sydämeen. - Jos puukotus olisi sattunut missä tahansa muualla Suomessa kuin Helsingissä, uhri olisi kuollut. Hän sai nopeaa ensihoitoa ja sairaalassa oli spesialisti leikkaamassa hänet heti, Rautaheimo kertoo.
Rikosta tutkitaan tapon yrityksenä. Tyypillinen tuomio taposta on noin kymmenen vuotta, mutta tapon yrityksestä neljä. Ensikertalainen istuu neljän vuoden tuomiosta vankilassa kaksi.
- Helsingissä uhri ja tekijä selviävät vähemmällä, Rautaheimo sanoo
Sideshow Bob: Attempted murder, now honestly, what is that? Do they give a Nobel Prize for attempted chemistry?Ei voi muuta kyllä sanoa kuin että ihmettelen!
Moni muukin on jakanut reunaa varsin nuorena:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers
Öh. Alle 10-vuotiaat perulaiset porsivat ja sinä ihmettelet sitä, onko alueen geenipoolissa jotain, mikä tuon mahdollistaa. Minä kyllä ihmettelen ihan eri asiaa tässä tapauksessa.Näköjään kolme nuorinta olisivat perulaisia. Ihmettelen tätäkin. Olisiko tuolla alueella joku perinnöllinen ominaisuus, joka mahdollistaa epätavallisen aikaisen sukukypsyyden?
Öh. Alle 10-vuotiaat perulaiset porsivat ja sinä ihmettelet sitä, onko alueen geenipoolissa jotain, mikä tuon mahdollistaa. Minä kyllä ihmettelen ihan eri asiaa tässä tapauksessa.
Tuota olen minäkin ihmetellyt.
...
Ja jos eivät jätä viestiä vastaajaan, niin tuskin oli mitään tärkeätä asiaakaan.
Olympia-84:ää lukuun ottamatta nuo ovat entisiä SM-sarjajoukkueita, jotka löytyvät vanhoista sarjataulukoista. Olympia-84 on ilmeisesti pelannut muutaman pelin kaudella 1983-84, kun kerran sen kauden sarjataulukossa mainitaan.Onpas sm-liigan viralliset sivustot sekaisin. Tilastoja kun katsoo, niin tällä kaudella liigassa pelaa aika mielenkiintoisia joukkueita: Arsenal, Fops, Hermes, Hilpara, HJK, HPS, Olympia-84, RU-38, Tarmo, Upo, VehU, Vesa, WU..jne.
Hienosti toimii sivusto.
Tuo Olympia-84 on vuoden 1984 olympiajoukkue, joka pelasi tuolla kaudella kertaalleen jokaista liigajoukkuetta vastaan.Olympia-84:ää lukuun ottamatta nuo ovat entisiä SM-sarjajoukkueita, jotka löytyvät vanhoista sarjataulukoista. Olympia-84 on ilmeisesti pelannut muutaman pelin kaudella 1983-84, kun kerran sen kauden sarjataulukossa mainitaan.
Ja saavutti muuten 10 pelistä enemmän pisteitä kuin HPK koko kauden 37 pelistä...Tuo Olympia-84 on vuoden 1984 olympiajoukkue, joka pelasi tuolla kaudella kertaalleen jokaista liigajoukkuetta vastaan.
Olympia-84:ää lukuun ottamatta nuo ovat entisiä SM-sarjajoukkueita, jotka löytyvät vanhoista sarjataulukoista. Olympia-84 on ilmeisesti pelannut muutaman pelin kaudella 1983-84, kun kerran sen kauden sarjataulukossa mainitaan.
Ja saavutti muuten 10 pelistä enemmän pisteitä kuin HPK koko kauden 37 pelistä...
Minä taas ihmettelen jonkun käyttävän lausuntoa ravitseva ateria näiden pikaruokapaikkojen yhteydessä. Mahalaukun täytettä ne sapuskat ovat, mutta siihen se sitten taitaa jäädäkkin.Olin äsken Macissa ravitsevalla aterialla
Oletko koskaan kuullut sellaisesta elokuvasta kuin Super Size Me?Minä taas ihmettelen jonkun käyttävän lausuntoa ravitseva ateria näiden pikaruokapaikkojen yhteydessä. Mahalaukun täytettä ne sapuskat ovat, mutta siihen se sitten taitaa jäädäkkin.
Muistan lukeneeni joitakin aikoja sitten tutkimuksesta, jossa joku nainen oli kuukauden testissä pelkästään näillä ruoilla. Sitä en muista, minkä ketjun ruokia siinä syötiin, mutta siis kaikki päivän ateriat tulivat samojen seinien sisältä. Sen kuukauden testin jälkeen nainen oli kovin heikossa kunnossa, sekä ravinnollisesti pahasti aliravittu.