Raksilan Pleksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Radio Suomipop ihmetyttää. Siis Mikko Alatalo-viikonloppu? Eikö Suomessa tehdä muutenkin liikaa itsemurhia.
No nyt sitten formulapomo Ron Dennis jätti vaimonsa, ilmeisesti jonkin nuoreman tapauksen takia?Jos noista herroista ihmettelyn tielle lähtee, niin suurempi ihmettelyn aihe minusta on Bernie Ecclestone. Mutta ehkä se on vaan niin 'kiva luonne'?
Tuossa tosian ilman suomitekstejä.Olen jo pari vuotta ihmetellyt, että miten sellaista hittisarjaa kuin Frasier, ei saa ostettua DVD-bokseina suomenkielisten tekstitysten kera?
Nyt on sit yhtäkkiä ilmestynyt sarjan 6. kausi suomenkielisten tekstien kera.. Missä kaikki muut?
Ja omat normaalit ostokanavat ovat CDON, Discshop ja tavaratalot.. Näistä ei ainakaan ole pariin vuoteen löytynyt..
Minkä takia RaLu on niin paska?
Ihmettelen miten rinkeli22 onnistuu joka hemmetin viestiinsä sisällyttämään jonkun munalukko-aiheisen mukahauskuuden. Säälittävä pelle. Mutta joo, eipä ruokita trollia enempää.Ihmettelen tämmösiä kommentteja, kun joukkue ylisuorittaa kuitenkin vuodesta toiseen. Koska tuo pikkuinen rääpäle on viimeksi ollut liigassa jumbona, mihin se kuitenkin resursseiltaan aina kuuluisi? On siitä hemmetin pitkä aika kuitenkin jo kulunut..
Ihmettelen miten rinkeli22 onnistuu joka hemmetin viestiinsä sisällyttämään jonkun munalukko-aiheisen mukahauskuuden. Säälittävä pelle. Mutta joo, eipä ruokita trollia enempää.
Ihmettelen, että kuinka Nicholas Cage, jonka näyttelijän kyvyt ovat vastaavat Steven Seagalin kanssa, tuntuu löytyvän jatkuvasti päärooleista kalliissa Hollywood-leffoissa.
Ja rahaton & vallaton floppikone, joka ei ole juutalainen tai wasp, selittää millä tavalla Cagen suosion?Selitys on hyvin yksinkertainen, hän on Francis Ford Coppolan veljenpoika.
Vähän sama kuin joku vihaisi Kevin Kanteeta koko sydämestään.
Ihmettelen, että kuinka Nicholas Cage, jonka näyttelijän kyvyt ovat vastaavat Steven Seagalin kanssa, tuntuu löytyvän jatkuvasti päärooleista kalliissa Hollywood-leffoissa.
Jännä homma, että ko. näyttelijä on kummiskin kaksi kertaa ollut oscar-ehdokkaana ja kerran voittanutkin pystin, mutta joo, vähän samaa kategoriaa kuin Harrison Fordilla, jolla on kaksi ilmettä kuulemma; normaali ja huolestunut. :D
Itse asiassa Ford osaa julkkiskirjailija Kari Hotakaisen mukaan kaksi ilmettä: huolestunut ja todella huolestunut. Näin hän kommentoi siis joskus Ensi-Ilta -ohjelmassa., vähän samaa kategoriaa kuin Harrison Fordilla, jolla on kaksi ilmettä kuulemma; normaali ja huolestunut. :D
Makuasioita nämäkin. Muistaisin jostain lukeneeni mm. Clint Eastwoodia pidettävän kahden ilmeen näyttelijänä; hattu päässä ja ilman hattua...Itse asiassa Ford osaa julkkiskirjailija Kari Hotakaisen mukaan kaksi ilmettä: huolestunut ja todella huolestunut.
Muistelin kanssa, että tämä Face/Off oli huippuleffa ja odotinkin innolla tätä, mutta tämähän olikin ihan kuraa.
Ja se Cagen helvetin hymy on ehkä ärsyttävin asia leffamaailmassa.
Minua ihmetyttää, miksi monesti näyttelijöiden kykyjä arvioidessa homma menee yllä kuvatun kaltaiseksi ilmeiden laskemiseksi. Minulle näytteleminen on jotain muuta kuin kyky väännellä naamaansa. Minuun kolahtavat yleensä sellaiset roolisuoritukset, joissa näyttelijä pystyy hanskaamaan koko vaadittavan tunneskaalan suhteellisen vähäeleisesti.
Miksei olisi luullut, pääsihän Valjakkala/Foughantinekin.Toisaalta ihmettelen, että siltikään oli mitään järkeä armoa anoa. Luuliko muka pääsevänsä linnasta ulos?
On istunut kyllä yli kuusi vuotta.Miksei olisi luullut, pääsihän Valjakkala/Foughatinekin.