Ihmettelyketju

  • 6 388 576
  • 38 805

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos noista herroista ihmettelyn tielle lähtee, niin suurempi ihmettelyn aihe minusta on Bernie Ecclestone. Mutta ehkä se on vaan niin 'kiva luonne'?
No nyt sitten formulapomo Ron Dennis jätti vaimonsa, ilmeisesti jonkin nuoreman tapauksen takia?
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_02/HamiltonDennis_468x372.jpg
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_03/hamiltonBKPG2210_468x432.jpg
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42695000/jpg/_42695987_ronhamilton416.jpg
Oikeesti kuinka moni on noin hyvissä väleissä oman pomonsa kanssa, ilman että...? ;)
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ihmettelen hieman kolmoissurmaaja Juha Valjakkalan, nykyisin Nikita Fouganthine, sanoja hyvien tekojen huomisesta. Ensin on takana 30 vuotta pelkkää pahaa, ja sitten mukamas edessä seuraavat 30 vuotta pelkkää hyvää. Onnistuuko se kelkan kääntö todellakin noin vain?
 

rinkeli22

Jäsen
Olen jo pari vuotta ihmetellyt, että miten sellaista hittisarjaa kuin Frasier, ei saa ostettua DVD-bokseina suomenkielisten tekstitysten kera?

Nyt on sit yhtäkkiä ilmestynyt sarjan 6. kausi suomenkielisten tekstien kera.. Missä kaikki muut?

Ja omat normaalit ostokanavat ovat CDON, Discshop ja tavaratalot.. Näistä ei ainakaan ole pariin vuoteen löytynyt..
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Olen jo pari vuotta ihmetellyt, että miten sellaista hittisarjaa kuin Frasier, ei saa ostettua DVD-bokseina suomenkielisten tekstitysten kera?

Nyt on sit yhtäkkiä ilmestynyt sarjan 6. kausi suomenkielisten tekstien kera.. Missä kaikki muut?

Ja omat normaalit ostokanavat ovat CDON, Discshop ja tavaratalot.. Näistä ei ainakaan ole pariin vuoteen löytynyt..
Tuossa tosian ilman suomitekstejä.
http://www.discshop.fi/shop/search_...ext=frasier&x=0&y=0&sok_typ=titel&cont=movies
Jospa ovat olettaneet, että vitoskauteen asti katsojilla on vielä englannin ymmärrys tuoreemmassa muistissa, mutta siitä eteenpäin on värkättävä tekstit?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen tämmösiä kommentteja, kun joukkue ylisuorittaa kuitenkin vuodesta toiseen. Koska tuo pikkuinen rääpäle on viimeksi ollut liigassa jumbona, mihin se kuitenkin resursseiltaan aina kuuluisi? On siitä hemmetin pitkä aika kuitenkin jo kulunut..
Ihmettelen miten rinkeli22 onnistuu joka hemmetin viestiinsä sisällyttämään jonkun munalukko-aiheisen mukahauskuuden. Säälittävä pelle. Mutta joo, eipä ruokita trollia enempää.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ihmetyttää mistä helvetistä joku on voinut saada noin voimakkaat antipatiat jotain Rauman Lukkoa vastaan? Onko rinkelin vaimo ollut kiertopalkintona Lugun pukukopissa, vai mikä tää juttu on? Lukko kun ei perinteisesti ole ollut ihan niitä tunteitaherättävimpiä joukkueita, poislukien porilaiset.

Vähän sama kuin joku vihaisi Kevin Kanteeta koko sydämestään.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vähän sama kuin joku vihaisi Kevin Kanteeta koko sydämestään.

Itsehän vihaan Keviniä juurikin. No eikä, läppä läppä :) Onhan tuo rinkeli aika outo kaveri.

Ja ketjun aiheeseen sen verran, että ihmettelen miksi helvetissä espanjan kieli kuulostaa omaan korvaan aivan älyttömän hienolta ja kauniilta..
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Ihmettelen sitä kuinka hektiseksi tämä touhu on nykyjään mennyt. Pari päivää poissa oravanpyörästä ja nyt pitäisi vissiin kloonata itsenä kolmena kappaleena, kun kukaan ei voi odottaa hetkeäkään asioinensa. Go figure.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ihmettelen, että kuinka Nicholas Cage, jonka näyttelijän kyvyt ovat vastaavat Steven Seagalin kanssa, tuntuu löytyvän jatkuvasti päärooleista kalliissa Hollywood-leffoissa.

Jännä homma, että ko. näyttelijä on kummiskin kaksi kertaa ollut oscar-ehdokkaana ja kerran voittanutkin pystin, mutta joo, vähän samaa kategoriaa kuin Harrison Fordilla, jolla on kaksi ilmettä kuulemma; normaali ja huolestunut. :D
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Olen kohta ollut syömättä 24h, eikä ole ollenkaan nälkä. Ei itse asiassa koko päivänä ollut. Olen ottanut ainoastaan vettä. No, kohta duuniin niin siellä sitten aamupala nassuun.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jännä homma, että ko. näyttelijä on kummiskin kaksi kertaa ollut oscar-ehdokkaana ja kerran voittanutkin pystin, mutta joo, vähän samaa kategoriaa kuin Harrison Fordilla, jolla on kaksi ilmettä kuulemma; normaali ja huolestunut. :D

Joo... makuasioita, mitä niitä ihmettelemään.

Itse en ihmettele kuin sitä, miten Steven Seagalin leffoja voidaan verrata Nicholas Cagen leffoihin... tai eihän niitä niihin verrattukaan vaan näyttelijäsuorituksiin. Uskoisin kuitenkin, että a ja b luokka on myös tässä kategoriassa selkeästi havaittavissa.

Nimimerkillä eilisen National Treasuren lämmittelemänä tänään National Treasure kakkosta katsomaan menevä... Ja onhan the Rock mm. aivan helvetin hyvä elokuva...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itse asiassa Ford osaa julkkiskirjailija Kari Hotakaisen mukaan kaksi ilmettä: huolestunut ja todella huolestunut.
Makuasioita nämäkin. Muistaisin jostain lukeneeni mm. Clint Eastwoodia pidettävän kahden ilmeen näyttelijänä; hattu päässä ja ilman hattua...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kaksinkertaista ihmettelyä saman asian äärellä.

Luin että Heinojen pariskunnan surman järjestäneen miehen armonanomus on hylätty.

Ensinnäkin ihmettelin, että juurihan tyyppi saatiin linnaan, mitäs armoja tässä vielä anellaan, mutta tuo surma tapahtui 2001. Eli aika se lentää liihottaa. Ei pysy perässä.

Toisaalta ihmettelen, että siltikään oli mitään järkeä armoa anoa. Luuliko muka pääsevänsä linnasta ulos?
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Muistelin kanssa, että tämä Face/Off oli huippuleffa ja odotinkin innolla tätä, mutta tämähän olikin ihan kuraa.
Ja se Cagen helvetin hymy on ehkä ärsyttävin asia leffamaailmassa.

Jep. Liityn joukkoon tummaan. Äijä on tosin tehnyt (tai siis ollut vahanaamallaan) yhden hyvän leffan, 8 mm. Sitten onkin ollut "vähän hiljaisempaa", kuten entisellä pojalla....

Joo ja Harrison Ford on tosiaan elokuvateollisuuden toteemipaalu. Puuhun veistetty ilme, joka ei muutu sitten millään. Ehkä kirveellä, mene ja tiedä.

Btw, Suomen Harrison Ford = Taneli Mäkelä
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllähän Cage on ollut useammassakin hyvässä leffassa ja mielestäni tehnyt hyviä roolejakin juuri Oscarin tuoneessa Leaving Las Vegasissa ja esim. Coen-veljesten Arizona Babyssa joskus 80-luvulla. No, tuon Oscar-voiton jälkeen tuntuu kuin mies olisi alkanut ottamaan itsensä liian tosissaan ja on ajautunut ihan vääräntyyppisiin rooleihin. Leffatkin ovat olleet usein tasoiltaan jotain Wicker Manin uusintaversion tapaista uskomatonta paskaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minua ihmetyttää, miksi monesti näyttelijöiden kykyjä arvioidessa homma menee yllä kuvatun kaltaiseksi ilmeiden laskemiseksi. Minulle näytteleminen on jotain muuta kuin kyky väännellä naamaansa. Minuun kolahtavat yleensä sellaiset roolisuoritukset, joissa näyttelijä pystyy hanskaamaan koko vaadittavan tunneskaalan suhteellisen vähäeleisesti.

Oikeatkin ihmiset ovat erilaisia, toiset ilmaisevat itseään kasvonilmeillä, toisilla on yksi ja sama ilme niin anaaliyhdynnässä kuin mummon hautajaisissa.

Kotimaisista näyttelijöistä Ville Virtasen tyyli miellyttää minua. Niitä ilmeitä ei monta ole (Aki ja Turo sikseen..), eikä äänenpainojakaan, mutta aina hän mielestäni on kyennyt ilmaisemaan sen mitä piti ilmaista. Ulkomaisista voisi mainita Tim Robbinsin.

P.S. Nicolas Cagesta minulla ei ole mitään erityistä mielipidettä, puolesta tai vastaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minua ihmetyttää, miksi monesti näyttelijöiden kykyjä arvioidessa homma menee yllä kuvatun kaltaiseksi ilmeiden laskemiseksi. Minulle näytteleminen on jotain muuta kuin kyky väännellä naamaansa. Minuun kolahtavat yleensä sellaiset roolisuoritukset, joissa näyttelijä pystyy hanskaamaan koko vaadittavan tunneskaalan suhteellisen vähäeleisesti.

Henkilökohtaisesti ihmettelen myös tätä. Siinä määrin, että tiedustelen mahtaako Jim Carrey olla elokuvahistorian paras näyttelijä. Kaverinhan naama ei ole mikään toteemipaalu. Ja ilmeitäkin on enemmän kuin yksi.

Ehkä Carreyllä on ollut hieman haittaakin, noista rooleista. Sitä en ihmettele, että miestä ei välttämättä oteta kovinkaan vakavasti kun pitäisi tehdä ns. totisia rooleja.

Harrison Fordista sen verran, että vaikka kaveri nykyään on hieman ilmeetön tyyliin Air Force one (ehkä oli ennenkin), niin ensi vaikutelma kultaisella 80-luvulla oli kyllä ihan jotain muuta. Kuitenkin teki muutaman "ihan hyvänkin leffan"... Han Solon ja Indiana Jonesin rooleissa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Toisaalta ihmettelen, että siltikään oli mitään järkeä armoa anoa. Luuliko muka pääsevänsä linnasta ulos?
Miksei olisi luullut, pääsihän Valjakkala/Foughantinekin.

EDIT: Liityn myös Nicholas Cagen inhoajien yhä kasvavaan joukkoon. En muista yhtään roolia, johon Cage olisi sopinut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös