Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Tässäkin olet väärässä.Joo. Ei täällä kukaan nimellään ja naamallaan päde.
Tässäkin olet väärässä.Joo. Ei täällä kukaan nimellään ja naamallaan päde.
Olen ihan kaikessa varmasti väärässä, sinun mielestäsi. Get over it. Aion pysyä väärässä, etkä sinä tai kukaan muukaan saa minua teidän ”oikeaan”. Eli annapa olla.Tässäkin olet väärässä.
On kohteliasta korjata kanssaihmisten erheellisesti olettamukset. Tämän enempää en voi olla sinulle avuksi, pahoittelut.Olen ihan kaikessa varmasti väärässä, sinun mielestäsi. Get over it. Aion pysyä väärässä, etkä sinä tai kukaan muukaan saa minua teidän ”oikeaan”. Eli annapa olla.
Pyydän kyllä apua jos tarvitsen sitä. Ja erheellisesti olettamukset (mitäköhän kieltä tämäkin on…) ovat henkilön päässä.On kohteliasta korjata kanssaihmisten erheellisesti olettamukset. Tämän enempää en voi olla sinulle avuksi, pahoittelut.
Täällä sosiaalisessa mediassa ihmiset kommentoi muiden näkemyksiä, ja joskus tulee asioita vastaan pyytämättäkin. Ymmärrän kyllä, että haluat jatkossakin olla väärässä, olethan itsesi julistanut jonkinlaiseksi väärässä olemisen esitaistelijaksi.Pyydän kyllä apua jos tarvitsen sitä. Ja erheellisesti olettamukset (mitäköhän kieltä tämäkin on…) ovat henkilön päässä.
Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
Ei, kyllä tänään hypättiin Kulmin lentomäen kisa Itävallassa.Näihin kuviin ja tunnelmiin täältä Zakopanen mäkimontusta.
Sopisi kyllä junttimaisinta mitä tiedät -osastolle myös.Tamperelainen baari kopioinut Lidlin logoa
Ihmettelen lähinnä, että onko tuo olevinaan jonkun mielestä houkutteleva mielleyhtymä baariasiakkaille
No, ei sentään Salen, Alepan tms. S-ryhmän logoa ole lähdetty matkimaanSopisi kyllä junttimaisinta mitä tiedät -osastolle myös.
Ilman viinaa ja huumeita maailman kaikkien aikojen parhaiden levyjen top-500 listalla olis luultavasti joku kolme levyä.Mihin kaikkialle tuo ihminen olisi päässut ilman viinaa ja huumeita
Ilman viinaa ja huumeita maailman kaikkien aikojen parhaiden levyjen top-500 listalla olis luultavasti joku kolme levyä.
Musiikkituottajat Ry.Ketkähän "asiantuntijat" on tän täysin höpöhöpöluokkaan kuuluvan Emma gaalan takana.
Kyllä siellä olisi vissylinjallakin 500 levyä, eri levyjä tosin. Tunnettu ikiraittiushenkilö Anssi Kela olisi varmaan top10:ssä.Ilman viinaa ja huumeita maailman kaikkien aikojen parhaiden levyjen top-500 listalla olis luultavasti joku kolme levyä.
Kaikki luonnollinen on katoavaa kansanperinnettä... ollut jo pitkään...Suomesta on ilmeisesti tullut joku uusi USA. Tai ainakin Lahdesta löytyi joku oman elämänsä Helen Lovejoy, joka on nyt pahastunut lasten puolesta, jotka ovat joutuneet näkemään pippelin telkkarissa. Newsflash, lapset ovat tottuneet näkemään pippeleitä ympärillään esimeriksi saunassa ja julkisissa peseytymistiloissa, eivätkä koe sitä mitenkään shokeeraavana, jos näkevät alastomuutta. Ainoastaan tuosta pahastuvat hieman vinksahtaneet nuoret aikuiset, jotka ovat tottuneet amerikkalaiseen maailmaan, jossa telkkarissa peppuvako täytyy pikselöidä, mutta ihmistä haulikolla päähän ampumista ei. Miksi alastomuudesta on jonkinlainen tabu tullut nuorten aikuisten keskuudessa. Salillakin huomasin, että jotkut nuoret suomalaiset menevät suihkuhuoneeseenkin kalsarit päällä ja laittavat ne heti takaisin suihkuhuoneessa pyyhkeen alla. Sentään ne kalsarit otetaan suihkussa pois.
Lahtelainen Markus vaihtoi television kanavaa iltapäivällä – järkyttyi eteen lävähtäneestä Antti Holman peniksestä
”Sieltä tuli se pätkä, ja otin vielä nauhalle.” Yle pahoittelee aiheutettua mielipahaa, kyseessä oli sijoitteluvirhe.www.is.fi
tasa-arvoista terveydenhoitoa ei näköjään kyetä takaamaan niille, tavallisille työssäkäyville ihmisille, jotka tämän sirkuksen rahoittavat...
Valkoinen, lihaa syövä hetero setämies?terv. Ei_synnyttänyt_vanhempi, miesoletettu, jne...
Sellainen lempeä karhu.Valkoinen, lihaa syövä hetero setämies?