No näitä on nyt useita.toisi Turkuun jonkin vakituisen vuosittaisen rock/hevi-festarin.
No näitä on nyt useita.toisi Turkuun jonkin vakituisen vuosittaisen rock/hevi-festarin.
Eikai tää nyt mikään varsinainen uusi juttu ollut että tuolla aika vähän sitä rockia on.Tässä ovat Ruisrockin uudet artistikiinnitykset!
Machine Gun Kelly on yksi heinäkuun festivaalin tunnetuimpia artisteja.www.iltalehti.fi
Kauaksi ollaan tultu niistä ajoista, jolloin Ruisrockissa esiintyi rokkareita. Noista artistikiinnityksistä vain muutama taitaa olla sellaisia, jotka soittavat rockia. Onneksi olen köyhä ja kärsin tinnituksesta, joten nämäkin kekkerit jäävät väliin.
Mutta kun pitää olla Metallica tai Iron Maiden tai Slipknot tai Rammstein.No näitä on nyt useita.
Torspohan oli hyväksytty nimenmuutoksena, lapsen nimenä.Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Nimilautakunta on julkaissut tiedon siitä, mitkä uudet nimet hyväksyttiin vuonna 2022 ja mitä pidettiin liian sopimattomina.www.is.fi
Kuka jatkoaikalainen siellä on mennyt antamaan lapselleen nimeksi Torspo?
Itse en valitettavasti pääse nimeämään lastani Torspoksi, kun piuhat on katkaistu, mutta jospa joku tulevista lapsenlapsista olisi Torspo?
Nimilautakunta oli hyväksynyt viime vuonna nimen Korppi. Oliko nimen antaja mahdollisesti Ässien kannattaja?Täällä on muutama kaveri, jonka lapsesta melko varmasti tulee Torspo.
Elisa ilmoitti juuri nostavansa yrityspalveluidensa hintaa 8,5% maaliskuun alusta. Ja duunarit vaativat inflaation kompensoimista meiltä yrittäjiltä. Firmojen nousevista kuluista eivät ole erityisen huolissaan.
Voihan kilin pilpero, mihin tää maailma on menossa...Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Nimilautakunta on julkaissut tiedon siitä, mitkä uudet nimet hyväksyttiin vuonna 2022 ja mitä pidettiin liian sopimattomina.www.is.fi
Oli minulla joskus Torspon jääkiekkomaila. Ei ollut hyvä. Suurimman osan pelaajaurastani pelasin Titan merkkisillä mailoilla. Titan kyllä sopisi lapsellekin paremmin nimeksi kuin Torspo. Liekö sallittujen listalla?Voihan kilin pilpero, mihin tää maailma on menossa...
Noilla lähtökohdilla, etunimi Torspo, ei kyllä oo elämällä paljoa annettavaa, potentiaalinen jonne ja takarivin taavi...
Joo - kyllä Titan ja Torspo ovat tuttuja mailamerkkejä, molemmilla olen pelannut...Oli minulla joskus Torspon jääkiekkomaila. Ei ollut hyvä. Suurimman osan pelaajaurastani pelasin Titan merkkisillä mailoilla. Titan kyllä sopisi lapsellekin paremmin nimeksi kuin Torspo. Liekö sallittujen listalla?
Kyllä niitä mailoja kului varsinkin tuossa C- ja B-junnuiässä. Varmaan se kymmenkunta kaudessa. Onneksi seuralla oli tuo soppari Titanin kanssa ja maila maksoi muistaakseni 80-90 mk.Joo - kyllä Titan ja Torspo ovat tuttuja mailamerkkejä, molemmilla olen pelannut...
60-luvulla olivat muistaakseni Montreal, Toronto ja joku Fighter kovia mailamerkkejä keskenkasvusten(kin) mielestä - kovin olivat kulutustavaraa kuitenkin, kun eivät kestäneet minunkaan käsissäni välillä viikkoakaan...
Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Torontosta tuli myöhemmin juuri Torspo. Toronto Sport.Joo - kyllä Titan ja Torspo ovat tuttuja mailamerkkejä, molemmilla olen pelannut...
60-luvulla olivat muistaakseni Montreal, Toronto ja joku Fighter kovia mailamerkkejä keskenkasvusten(kin) mielestä - kovin olivat kulutustavaraa kuitenkin, kun eivät kestäneet minunkaan käsissäni välillä viikkoakaan...
En tiedä onko tämä itsestäänselvyys kaikille, niin suomen kieleen sana "torspo", on tullut sanasta torpe(e)do. Kyseessä on haukkumasana. Tarkoittaa ihmistä joka ei ymmärrä mitään, eli kulkee ja katsoo eteenpäin kuten torpe(e)do.Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Mä oon ymmärtäny että torpeero ainakin meilläpäin tarkottaa ninku velanperijää tms. Vähä ninku korilla.En tiedä onko tämä itsestäänselvyys kaikille, niin suomen kieleen sana "torspo", on tullut sanasta torpe(e)do. Kyseessä on haukkumasana. Tarkoittaa ihmistä joka ei ymmärrä mitään, eli kulkee ja katsoo eteenpäin kuten torpe(e)do.
Aika käsittämätöntä, että haukkumasanan saa antaa lapselle nimeksi.
Eli juurikin tollanen @Tadu n kuvailema. Vässykkä ilman omaa mieltä. Toisten vietävissä.Mä oon ymmärtäny että torpeero ainakin meilläpäin tarkottaa ninku velanperijää tms. Vähä ninku korilla.
Kun vertailee noita hyväksyttyjä nimiä ja Annatarta, niin täytyy kyllä pahoittaa mielensä hylkäämisen takia. Sehän on ihan nätti nimi ja Tolkien keksi nimen nimenomaan suomen kielestä.Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Villen tytär, Maila Torspo Koho.Maila Torspo, siinäpä jääkiekkoilullinen nimi jollekulle.