Ihmettelyketju

  • 6 349 304
  • 38 754

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Me vaadimme:
"They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa!" kaikkien maiden kansallishymniksi.
Napoleon XIV maailman musiikkivaltiaaksi!
...
Ei jumalauta!!! Olin jo melkein unohtanut koko tän jutun (kappaleen); harvoin muistuu enää mieleen tämä varhaisnuoruuden huippu/hupikappale, jota hoilattiin kavereiden kanssa milloin missäkin - kiitos tästä!
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Ei jumalauta!!! Olin jo melkein unohtanut koko tän jutun (kappaleen); harvoin muistuu enää mieleen tämä varhaisnuoruuden huippu/hupikappale, jota hoilattiin kavereiden kanssa milloin missäkin - kiitos tästä!

Napoleon XIV teki neljä eri versiota: alkuperäine, sitten sama takaperin, jatko-osa sekä vastapuolen (Josephine XV) näkökulma:



 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pojan (8-v) salibandyjoukkueella oli hävityn ottelun jälkeen yhteishuuto: "Musta lippu nostetaan, tämä vielä kostetaan!"

Vastustajajoukkueen vanhempi oli tehnyt valituksen Salibandyliittoon, kuulemma "kostomentaliteetti ei kuulu lasten urheiluun".

Asiallinen huuto! Noin niitä taistelijoita kasvaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pojan (8-v) salibandyjoukkueella oli hävityn ottelun jälkeen yhteishuuto: "Musta lippu nostetaan, tämä vielä kostetaan!"

Vastustajajoukkueen vanhempi oli tehnyt valituksen Salibandyliittoon, kuulemma "kostomentaliteetti ei kuulu lasten urheiluun".
Kiekossa tää on yleensä vähän niin, että jotkut vanhemmat pahastuvat ja valittavat vastapuolen vanhempien huutelusta.
Olin aikoinani kiekkojunnujen kaupunkisarjan erotuomarina ja siellä piti minunkin välillä jopa keskeyttää peli, kun rupesi vanhempien suusta tulemaan semmoista törkyä vastapuolen pelaajille, ettei enää sielu kestänyt kuunnella. Heitin muutaman kerran jonkun tyypin ulos "katsomosta" ukaasilla, ettei peli jatku ennen sitä ja tuloksena luovutusvoitto toiselle joukkueelle - tuo konsti tehosi aina...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pojan (8-v) salibandyjoukkueella oli hävityn ottelun jälkeen yhteishuuto: "Musta lippu nostetaan, tämä vielä kostetaan!"

Vastustajajoukkueen vanhempi oli tehnyt valituksen Salibandyliittoon, kuulemma "kostomentaliteetti ei kuulu lasten urheiluun".
Kannatetaanko tuolla nyt militanttia anarkismia vai ISIS:tä? Kuulostaa vaaralliselta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Joskus nuorena mentiin kannustamaan meidän koulun lätkäjoukkuetta vieraspelissä jotain Lauttasaaren koulua vastaan, siihen aikaan oteltiin koulujen mestaruudesta.
Lauttasaaren satapäinen kuorolaulu loppui kuin seinään, kun kahdella henkilöautolla paikalle saapunut fanijoukkomme täräytti ensimmäisen (ja ainoan) värssynsä:
"Isä kuoli, äiti kittuu, LAUTTASAARI HEVON VITTUUN!!!"
P.S. Voitettiin se mestaruus...
 

Glove

Jäsen
Pojan (8-v) salibandyjoukkueella oli hävityn ottelun jälkeen yhteishuuto: "Musta lippu nostetaan, tämä vielä kostetaan!"

Vastustajajoukkueen vanhempi oli tehnyt valituksen Salibandyliittoon, kuulemma "kostomentaliteetti ei kuulu lasten urheiluun".
Murskavoiton jälkeinen "yksi, risti, viisi, vastus oli iisi" aiheutti myös parran pärinää joskus kauan sitten. Ei sentään liittoon asti oltu soitettu, mutta seuran johtoon kuitenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän nykyään tulee telkkarista niin paljon kaiken maailman rikosjuttuja, tai siis vaikka dokkareitakin niistä joistain. Aarnio ja se joku Nacci. Jonkun on pakko tuntea joku, joka katsoo niitä. Tai vaikka niitä poliisit tai vartijat sarjoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

"Keskipituus on suurin Saharan eteläpuoleisessa Afrikassa ja lyhin Itä-Aasiassa. Näiden välissä ovat eurooppalaiset, eteläaasialaiset ja pohjoisafrikkalaiset."

Halvattu, en ole enää lähelläkään keskikokoa. Tai no, en ollut ennenkään mutta nyt ollaan jo todella kaukana. Onko minulla sukujuuria Itä-Aasiassa?
 

Spire

Jäsen

Glove

Jäsen
Mikähän näitä mun sormia vaivaa? Aina kun haluan netissä mennä kääntäjään niin kirjoitan "käänätjä." Vai onko vika aivoissa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Itsellä ainakin on penis kasvanut 29-vuodessa huomattavasti, että kai tuolla jotain perää on. Se tosin kiinnostaisi että kuinka nuo keskiarvot ovat mitattu. Kyselytutkimuksiin helposti valehdellaan, enkä usko että mittanauhoillakaan on käyty peniksia tarkastelemassa.
Asiaa koskevia opetuselokuvia on www:ssä, monen väristä vertailukohtaa on tarjolla. Rohkeasti tutkailemaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mun vaimoni luki vajaa pari vuotta sitten kerran semmoisen jutun, että ylipainoisen miehen penis "kasvaa" sentin jokaiselle laihdutetulle 10 kilolle. Noh, minä olen laihdittanut nyt siitä asti n. 40 kg ja toden totta "kehitystä" on havaittavissa. Tosin, vielä olis varaa muutama kymmenen kiloa,,, kuulemma...

Kysymys kuuluukin, miten sitä paksuutta saisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös