Ihmettelyketju

  • 6 350 590
  • 38 754

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pöydälle laitetaan rivi olutpullon korkkeja ja sitten katsotaan montako saa pyyhkäistyä lattialle.
Appiukko mainitsi joskus tällaisesta. Tietyn sukupolven juttu ilmeisesti.

Terveisin nimimerkki rivi tölkin klipsuja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Appiukko mainitsi joskus tällaisesta. Tietyn sukupolven juttu ilmeisesti.

Terveisin nimimerkki rivi tölkin klipsuja.
Tölkkiveron sukupolvi. Ei meidän nuoruudessa kukaan ostanut kaljaa tölkeissä kun hinta oli kaksinkertainen pulloihin verrattuna.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Olen hikinen, karvainen, kaljuuntuva ja kaljamahainen keski-ikäinen mies, ja minulla on sinulle ratkaisu. Painu helvettiin sieltä Facebookista, jätä koko sosiaalinen media. Minä tein sen jo vuosia sitten, ja elämäni muuttui paljon paljon paremmaksi.
Kuvitteletko, että Jatkoaika ei ole sosiaalinen media?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuvitteletko, että Jatkoaika ei ole sosiaalinen media?
Hyvä pointti tämä muuten. Ihmettelin jo joskus reilu vuosikymmen takaperin, kuinka some nähtiin jotenkin täysin uutena ilmiönä. Toki Facebook etc. tavoittivat täysin uusia ihmisiä, mutta kyllähän jo 1990-luku oli "someaikaa".
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Olen ihan kaikessa varmasti väärässä, sinun mielestäsi. Get over it. Aion pysyä väärässä, etkä sinä tai kukaan muukaan saa minua teidän ”oikeaan”. Eli annapa olla.
On kohteliasta korjata kanssaihmisten erheellisesti olettamukset. Tämän enempää en voi olla sinulle avuksi, pahoittelut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On kohteliasta korjata kanssaihmisten erheellisesti olettamukset. Tämän enempää en voi olla sinulle avuksi, pahoittelut.
Pyydän kyllä apua jos tarvitsen sitä. Ja erheellisesti olettamukset (mitäköhän kieltä tämäkin on…) ovat henkilön päässä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
T
Pyydän kyllä apua jos tarvitsen sitä. Ja erheellisesti olettamukset (mitäköhän kieltä tämäkin on…) ovat henkilön päässä.
Täällä sosiaalisessa mediassa ihmiset kommentoi muiden näkemyksiä, ja joskus tulee asioita vastaan pyytämättäkin. Ymmärrän kyllä, että haluat jatkossakin olla väärässä, olethan itsesi julistanut jonkinlaiseksi väärässä olemisen esitaistelijaksi.

Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näihin kuviin ja tunnelmiin täältä Zakopanen mäkimontusta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Näihin kuviin ja tunnelmiin täältä Zakopanen mäkimontusta.
Ei, kyllä tänään hypättiin Kulmin lentomäen kisa Itävallassa.

Väärässä taas.
Sori, oli pakko.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihmettelen että miten Andy on tehnyt noin helvetin hyvää soolotuotantoa. Mihin kaikkialle tuo ihminen olisi päässut ilman viinaa ja huumeita
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mihin kaikkialle tuo ihminen olisi päässut ilman viinaa ja huumeita
Ilman viinaa ja huumeita maailman kaikkien aikojen parhaiden levyjen top-500 listalla olis luultavasti joku kolme levyä.
 

vimpa

Jäsen
Ketkähän "asiantuntijat" on tän täysin höpöhöpöluokkaan kuuluvan Emma gaalan takana. Miten helvetissä Rock genren ehdokkaina on jotkut iskelmäpopin ja indiefolkin esittäjät?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksiköhän just internetissä ihmisten pitää tuoda niin usein se nynnynäkökulma asioihin. Tosielämän puolella ei törmää samaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toisaalta joku olisi saattanut saada vielä tehtyä lisääkin top-500 listalle kelpaavia levyjä, jos ei olisi vetänyt viinaa/humehia ja menehtynyt päihteistä johtuvista syistä. Esim. Hendrix, The Doors, Joplin, Badding...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös