Joo, ymmärrän - ja tää mun avautuminen lienee kategoriassa: "ei muutakaan tekemistä" - jatketaan...Pistetään tämä krapulan piikkiin. Aika hölmöltähän tuo kyllä näyttää...
Joo, ymmärrän - ja tää mun avautuminen lienee kategoriassa: "ei muutakaan tekemistä" - jatketaan...Pistetään tämä krapulan piikkiin. Aika hölmöltähän tuo kyllä näyttää...
Mikä ****n sukunimi on "Natt och Dag"?
Linnea Yö ja Päivä
Woke-aika on kyllä sakea aika.
Tyttöjen MM-raportti: Ruotsi tokeni ihmeteinin ilmaveivistä ja marssi välieriin − Linnea Natt och Dag: "Haluamme revanssin molemmista pohjoisamerikkalaisista"
Ruotsin ja Slovakian ottelun suurin tapahtuma oli Nela Lopušanován iskemä ilmaveiviosuma. Turnausemännät kuitenkin pitivät pintansa ja ottivat selvän voiton.www.jatkoaika.com
Onkohan mitenkäkin läheistä sukua Linnea tälle ukolle, Niklas Natt och Dag – WikipediaNatt och Dag – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Jep olivat silloin 1200-luvulla ihan sekaisin wokesta kun aatelisperhe semmoisen nimen itselleen otti.
Enpä kyllä yhtään osaa sanoa. Kyllähän sitä jos jonkinlaista tyyppiä on saanut nimeä kantaa kun satojen vuosien ajan on suku ollut olemassa. Voivat olla läheistäkin sukua tai sitten pitäisi mennä 300 vuotta taaksepäin että löytyy yhteinen linkki.Onkohan mitenkäkin läheistä sukua Linnea tälle ukolle, Niklas Natt och Dag – Wikipedia
Juu nyt on kyllä melkoisen fiksu arvaus ja sitä seuraava wokevalitus kun kyseessä kuitenkin yksi Ruotsin vanhimmista yhä jatkuvista aatelissuvuista.Mikä ****n sukunimi on "Natt och Dag"?
Linnea Yö ja Päivä
Woke-aika on kyllä sakea aika.
Tyttöjen MM-raportti: Ruotsi tokeni ihmeteinin ilmaveivistä ja marssi välieriin − Linnea Natt och Dag: "Haluamme revanssin molemmista pohjoisamerikkalaisista"
Ruotsin ja Slovakian ottelun suurin tapahtuma oli Nela Lopušanován iskemä ilmaveiviosuma. Turnausemännät kuitenkin pitivät pintansa ja ottivat selvän voiton.www.jatkoaika.com
Sukulaisiahan nuo ovat varmasti kaikki ja nimi on epäilemättä suojeltu. Todennäköisesti nimeä on myös haluttu jatkaa naislinjassa jos se vaan on ollut aikansa lainsäädännön puitteissa mahdollista (en tiedä onko ollut). Luulisi kuitenkin ettei mistään ihan älyttömän isosta suvusta ole kyse ja varmaan nimellä siunatut ainakin tuntevat kaikki kaltaisensa.Enpä kyllä yhtään osaa sanoa. Kyllähän sitä jos jonkinlaista tyyppiä on saanut nimeä kantaa kun satojen vuosien ajan on suku ollut olemassa. Voivat olla läheistäkin sukua tai sitten pitäisi mennä 300 vuotta taaksepäin että löytyy yhteinen linkki.
Tämä turkulaisena vituttaa. Olisi kiva noilla festareilla käydä jos olisi edelleen rock-painotteisempi festari. En viitsi maksaa helvetisti lipusta että pääsen kolmeksi päiväksi ryyppäämään jos festareilla ei ole yhtään artistia mikä olisi katsomisen arvoinen. Toivottavasti Knotfestin viime vuoden menestys toisi Turkuun jonkin vakituisen vuosittaisen rock/hevi-festarin.Tässä ovat Ruisrockin uudet artistikiinnitykset!
Machine Gun Kelly on yksi heinäkuun festivaalin tunnetuimpia artisteja.www.iltalehti.fi
Kauaksi ollaan tultu niistä ajoista, jolloin Ruisrockissa esiintyi rokkareita. Noista artistikiinnityksistä vain muutama taitaa olla sellaisia, jotka soittavat rockia. Onneksi olen köyhä ja kärsin tinnituksesta, joten nämäkin kekkerit jäävät väliin.
No näitä on nyt useita.toisi Turkuun jonkin vakituisen vuosittaisen rock/hevi-festarin.
Eikai tää nyt mikään varsinainen uusi juttu ollut että tuolla aika vähän sitä rockia on.Tässä ovat Ruisrockin uudet artistikiinnitykset!
Machine Gun Kelly on yksi heinäkuun festivaalin tunnetuimpia artisteja.www.iltalehti.fi
Kauaksi ollaan tultu niistä ajoista, jolloin Ruisrockissa esiintyi rokkareita. Noista artistikiinnityksistä vain muutama taitaa olla sellaisia, jotka soittavat rockia. Onneksi olen köyhä ja kärsin tinnituksesta, joten nämäkin kekkerit jäävät väliin.
Mutta kun pitää olla Metallica tai Iron Maiden tai Slipknot tai Rammstein.No näitä on nyt useita.
Torspohan oli hyväksytty nimenmuutoksena, lapsen nimenä.Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Nimilautakunta on julkaissut tiedon siitä, mitkä uudet nimet hyväksyttiin vuonna 2022 ja mitä pidettiin liian sopimattomina.www.is.fi
Kuka jatkoaikalainen siellä on mennyt antamaan lapselleen nimeksi Torspo?
Itse en valitettavasti pääse nimeämään lastani Torspoksi, kun piuhat on katkaistu, mutta jospa joku tulevista lapsenlapsista olisi Torspo?
Nimilautakunta oli hyväksynyt viime vuonna nimen Korppi. Oliko nimen antaja mahdollisesti Ässien kannattaja?Täällä on muutama kaveri, jonka lapsesta melko varmasti tulee Torspo.
Elisa ilmoitti juuri nostavansa yrityspalveluidensa hintaa 8,5% maaliskuun alusta. Ja duunarit vaativat inflaation kompensoimista meiltä yrittäjiltä. Firmojen nousevista kuluista eivät ole erityisen huolissaan.
Voihan kilin pilpero, mihin tää maailma on menossa...Pöly, Häkä ja Torspo hyväksyttiin uusiksi etunimiksi Suomessa – Julma-Hurtta oli jo liikaa
Nimilautakunta on julkaissut tiedon siitä, mitkä uudet nimet hyväksyttiin vuonna 2022 ja mitä pidettiin liian sopimattomina.www.is.fi
Kuka jatkoaikalainen siellä on mennyt antamaan lapselleen nimeksi Torspo?
Oli minulla joskus Torspon jääkiekkomaila. Ei ollut hyvä. Suurimman osan pelaajaurastani pelasin Titan merkkisillä mailoilla. Titan kyllä sopisi lapsellekin paremmin nimeksi kuin Torspo. Liekö sallittujen listalla?Voihan kilin pilpero, mihin tää maailma on menossa...
Noilla lähtökohdilla, etunimi Torspo, ei kyllä oo elämällä paljoa annettavaa, potentiaalinen jonne ja takarivin taavi...
Joo - kyllä Titan ja Torspo ovat tuttuja mailamerkkejä, molemmilla olen pelannut...Oli minulla joskus Torspon jääkiekkomaila. Ei ollut hyvä. Suurimman osan pelaajaurastani pelasin Titan merkkisillä mailoilla. Titan kyllä sopisi lapsellekin paremmin nimeksi kuin Torspo. Liekö sallittujen listalla?