Ihmettelyketju

  • 6 327 588
  • 38 716

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tästä tulikin mieleeni, olen elänyt tällä pallolla ensi kuussa 27,5 vuotta ja oksentanut kaiketi kahtena eri kertana (2-vuotissynttäreina oksennustaudissa ja heti perään 26-vuotiaana krapulassa).

Kellään parempaa track recordia oksentelusta?

Taitaapi olla mulla, koska mulle pitää tehdä mahahuuhtelu, jos nielen vahingossa myrkkyä. Mulla ei toimi ruokatorvi ylöspäin ollenkaan ilman puudutusta. Toistaiseksi en ole sellaista tarvinnut. Pahoinvointia on kyllä esiintynyt, mutta vatsa tyhjenee suoliston kautta ripulina silloin. Oikeat yrjöt on mulla tullut viimeksi 16-vuotiaana, kun sain niin kovan ruokamyrkytyksen, että piti tehdä se mahahuuhtelu ja viettää 5 päivää Meilahden teholla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika harvoin tulee oksennettua. Ei ihme.

Sitä ihmettelen, että tuleeko tässä kuitenkin talvi eikä maapallo menee paskaksi ihan vielä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä tulikin mieleeni, olen elänyt tällä pallolla ensi kuussa 27,5 vuotta ja oksentanut kaiketi kahtena eri kertana (2-vuotissynttäreina oksennustaudissa ja heti perään 26-vuotiaana krapulassa).

Kellään parempaa track recordia oksentelusta?
En ole koskaan oksentanut aikuisiällä tai sen ikäisenä lapsena, että tuon itse muistaisin. Mahdollisesti näin on joskus vauvana voinut tapahtua.

Erikoista, koska viinaa on joskus tullut juotua kerralla ihan käsittämättömiä määriä. Kävelykyky on mennyt kerran ja kyllä viina nousee nopeasti päähän, mutta oksennus ei ole koskaan lentänyt tai ollut edes lähellä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos käyttää samaa maskia pitkään (monta kertaa), niin nauhat venyy. Kun ne on ristissä, niin maski pysyy vähän tiukemmin naamalla?

Kertakäyttömaski on kertakäyttö. Maksimiaika ei ole edes montaa tuntia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän jotkut aikuiset antaa lastensa katsoa piirrettyjä. Mä ainakin katsoin Clint Eastwoodin länkkäreitä ja näitä muita. Se kun vaikuttaa kehitykseen. Kaikki tietää millaisia korkkareiden lukijoista tuli. Simpsoneissa on sama juttu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksihän jotkut aikuiset antaa lastensa katsoa piirrettyjä. Mä ainakin katsoin Clint Eastwoodin länkkäreitä ja näitä muita. Se kun vaikuttaa kehitykseen. Kaikki tietää millaisia korkkareiden lukijoista tuli. Simpsoneissa on sama juttu.

Siis mitä niistä Simpsonien katsojista tuli? Ainakin mulle jäi epäselväksi, mitä tarkoitat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ainakin jos Anssi Kelaa on uskominen. Ja kuka nyt ei vihtiläisiä uskoisi.
Jos Anssi Kelan näkönen risuhippi sanos mulle päivää, niin uskosin että on joko aamu, ilta tai yö.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Anssi Kelan näkönen risuhippi sanos mulle päivää, niin uskosin että on joko aamu, ilta tai yö.
Jos Anssi Kelan näköinen risuhippi sanoisi mulle päivää, niin kelaisin (huom sanaleikki), että miten vitussa mä kallioon (kaupunginosa Helsingissä) olen päätynyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikö kukaan nyt osta tuota pois kuljeksimasta?

Keke Rosbergin nuoruusvuosien kodin hinta romahti 200 000 euroa - Formula 1 - Ilta-Sanomat (is.fi)

Myydään Omakotitalo, 4 huonetta - Iisalmi, Keskusta, Kuutolankatu 1 - Etuovi.com 7963606

Nykyinen hinta 159 000 euroa on naurettavan halpa. Neliöhinta jotain 828 euroa. Itse maksoin länsihelsinkiläisestä yksiöstä enemmän, ja neliöhinta jäi hieman alle viiden tonnin.

Lisäksi rakennus on törkeän hieno ja myös hienolla paikalla. Tosin vesikiertoisessa lattialämmityksessä on oma jännänsä. Putket on kuitenkin tehty, liekö sitten nuokin.

Jonain päivänä vielä karistan kaupungin pölyt jaloistani ja ostan jonkun tuollaisen hienon vanhan talon böndeltä. Hintaerot tuskin ovat ainakaan pienenemään päin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä mussa on kun mä en millään jaksa kuunnella ton Metallican uuden sinfonialevyn kaikkia kappaleita? Liekö kuumetta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö kukaan nyt osta tuota pois kuljeksimasta?

Keke Rosbergin nuoruusvuosien kodin hinta romahti 200 000 euroa - Formula 1 - Ilta-Sanomat (is.fi)

Myydään Omakotitalo, 4 huonetta - Iisalmi, Keskusta, Kuutolankatu 1 - Etuovi.com 7963606

Nykyinen hinta 159 000 euroa on naurettavan halpa. Neliöhinta jotain 828 euroa. Itse maksoin länsihelsinkiläisestä yksiöstä enemmän, ja neliöhinta jäi hieman alle viiden tonnin.

Lisäksi rakennus on törkeän hieno ja myös hienolla paikalla. Tosin vesikiertoisessa lattialämmityksessä on oma jännänsä. Putket on kuitenkin tehty, liekö sitten nuokin.

Jonain päivänä vielä karistan kaupungin pölyt jaloistani ja ostan jonkun tuollaisen hienon vanhan talon böndeltä. Hintaerot tuskin ovat ainakaan pienenemään päin.
Tollaisia viime vuosituhannelle jämähtäneitä omakotitaloja on Etuovi täynnä. Ei niillä ole paljoa arvoa. Tuon kun remppaa tälle vuosituhannelle ja huomioi seuraavan 10-20 vuoden aikana tulevat rempat, niin samaa hintaluokkaa on rakennuttaa oma talo ja saa juuri sellaisen kuin haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös