Ihmettelyketju

  • 6 345 022
  • 38 746
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä täälä ny lueskelee näitä ketjuja, niin saa käsityksen että porukka lukee tätä palstaa puhelimella? Siis vittu kännykällä? Ei saatana, on munkin puhelimessa inttterwepsi mutta ehän mää sillä ny kykene tai halua tänne ryänää tuattaa. Muutenkin, ihmetyttää että jokkut laittaa satasia johonkin luuriin. Mun puhelin on maksanu varmaan uutena muutaman kympin. Parin donan tiatokone kyllä löytyy. Taidan olla nörtti. Ny pelottaa...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä täälä ny lueskelee näitä ketjuja, niin saa käsityksen että porukka lukee tätä palstaa puhelimella? Siis vittu kännykällä? Ei saatana, on munkin puhelimessa inttterwepsi mutta ehän mää sillä ny kykene tai halua tänne ryänää tuattaa. Muutenkin, ihmetyttää että jokkut laittaa satasia johonkin luuriin. Mun puhelin on maksanu varmaan uutena muutaman kympin. Parin donan tiatokone kyllä löytyy. Taidan olla nörtti. Ny pelottaa...
Kirjoitan tätä sulle 1200 euron puhelimella. Tietokoneeni on 8 vuotta vanha ja maksoi silloin 800 euroa. Okei 130 egen näytönohjaimen päivitin siihen alkuvuodesta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä täälä ny lueskelee näitä ketjuja, niin saa käsityksen että porukka lukee tätä palstaa puhelimella? Siis vittu kännykällä? Ei saatana, on munkin puhelimessa inttterwepsi mutta ehän mää sillä ny kykene tai halua tänne ryänää tuattaa. Muutenkin, ihmetyttää että jokkut laittaa satasia johonkin luuriin. Mun puhelin on maksanu varmaan uutena muutaman kympin. Parin donan tiatokone kyllä löytyy. Taidan olla nörtti. Ny pelottaa...

No pleikkari on kuulemma kanssa suosittu väline näissä hommissa. Ite kyllä käytän puhelinta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä täälä ny lueskelee näitä ketjuja, niin saa käsityksen että porukka lukee tätä palstaa puhelimella? Siis vittu kännykällä? Ei saatana, on munkin puhelimessa inttterwepsi mutta ehän mää sillä ny kykene tai halua tänne ryänää tuattaa. Muutenkin, ihmetyttää että jokkut laittaa satasia johonkin luuriin. Mun puhelin on maksanu varmaan uutena muutaman kympin. Parin donan tiatokone kyllä löytyy. Taidan olla nörtti. Ny pelottaa...
Mä taas ihmettelen, et jotkut jaksaa istua tietokoneen ääressä kirjottelemassa tänne. Tietokonetta en oo käyttäny vuosikausiin. Nää hivelypuhelimet on käteviä, ku voit vaikka paskalla ollessa kirjotella ja kattoo pokea
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai sen ymmärtää että hieman leijututtaa kun oma jengi on vaihteeksi ei paskin kaikista, mutta melkein tuntuu että Tampereen päälle on jossain vaiheessa laitettava lentokieltoalue kun ainakin palstalla hengaavat Ilveksen kannattajat tuntuvat olevan jo aika pirun korkealla maankamaralta.

Ipa-fanit nyt on kulkenut takki auki ja kantapäät tukevasti ilmassa silloinkin, kun oma joukkue on ollut 10 vuotta putkeen liigajumbona. Sen nyt tietää, että siinä vaiheessa kun piipahtavat sarjan kärjessä, eli ylimielisyyteen on kerrankin vähän aihettakin, niin galaksit räjähtää.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mä taas ihmettelen, et jotkut jaksaa istua tietokoneen ääressä kirjottelemassa tänne. Tietokonetta en oo käyttäny vuosikausiin. Nää hivelypuhelimet on käteviä, ku voit vaikka paskalla ollessa kirjotella ja kattoo pokea
Jos sulla kerran on hivelypuhelin, niin miksi kummassa sää näpyttelet laskuja maksaessa ne viitenumerot itte?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Siis itsekin kirjoitan palstalle varmaan 99-prosenttisesti puhelimella. On aina mukana ja sohvalla (tai paskalla) istuessa mukava selata ja jopa tuottaa sisältöä palstalle. Ihmettelen enemmän sitä jos joku kirjoittaa vaikkapa vain ja ainoastaan pöytätietokoneella tänne.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Inehmot oomma eriaisia, ja varmaan hyvä niin. Mää vihaan yli kaiken puhelimessa pälättämista ja se helvetinkone on vain ja ainoostaan mulla sitä varten olemassa. Mää kun koitan kirjottaa sillä vitun vehkeellä jotain niin kuus nappia menee pohjaan. Ei jatkoon, stana. Emmää ees jaksa enää selittää, olen Setämies, saatana.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä taas ihmettelen, et jotkut jaksaa istua tietokoneen ääressä kirjottelemassa tänne. Tietokonetta en oo käyttäny vuosikausiin. Nää hivelypuhelimet on käteviä, ku voit vaikka paskalla ollessa kirjotella ja kattoo pokea
Jos muutenkin istut koneella, niin mukavampi se on koneella olla kuin puhelimella. Kone kuitenkin korvaa käytännössä kaikki muut laitteet itselle. Toki puhelimella soittelen niille, joille on pakko jne.

Jos viihtyy kotona, niin koneella istuminen on varsin luonnollinen tapa lukea tätä palstaa. Töissä ja muualla sitten puhelimella tietty.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Emmää ees jaksa enää selittää, olen Setämies, saatana.

Omalla kohdallani seuraava syntymäpäivä tietää viidennelle vuosikymmenelle siirtymistä. Eli setämiehiä tässä itse kukin ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Omalla kohdallani seuraava syntymäpäivä tietää viidennelle vuosikymmenelle siirtymistä. Eli setämiehiä tässä itse kukin ollaan.
Ai prrrrkele. Kohta haluat pellailla C64 pelejä nostalgian takia ja panna Sikke Sumaria kun se on semmonen mature gilf.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ai prrrrkele. Kohta haluat pellailla C64 pelejä nostalgian takia ja panna Sikke Sumaria kun se on semmonen mature gilf.

Osuu lähelle, minulla on toimintakuntoinen C64 kasettiasemalla. Ja löytyy myös aika paljon vanhoja pelikonsoleita.

Reilun kymmenen vuoden päästä sitten vaihtunee se tuolloin n. viisikymppinen vaimokin kahteen 25-vuotiaaseen.

Sikke on kuitenkin hieman liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Osuu lähelle, minulla on toimintakuntoinen C64 kasettiasemalla.
Aisssaaatttana! Löytyykö Operation Wolf? Entä The Last Ninja?

Reilun kymmenen vuoden päästä sitten vaihtunee se tuolloin n. viisikymppinen vaimokin kahteen 25-vuotiaaseen.
Mun vaimo on mua vähän reilu 10v. vanhempi. En valita. Olen mature-miähiä.
Sikke on kuitenkin hieman liikaa.
Hö. Mites, Sharon Stone on muuten yli 60v. Varmasti kikkelöisit. Aivan takuulla Cujo vähän pippelöisi Sharonia. Takuulla olisi rakkikoira Cujo Sharonin bepanthenissa kiinni oitis.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ai prrrrkele. Kohta haluat pellailla C64 pelejä nostalgian takia...
Täytyykö huolestua kun eilen asensin läppärille c64 emulaattorin ja olen tässä pari päivää noita wanhoja hurjia tiksutellut. Ihan penskana ei oikein osannut suhteuttaa mutta onhan noissa aika roimasti vaikeusastetta kun vähän herrassaan edes mihin ohjattava hahmo kulloisellakin liikutuksella päätyy ja puzzlepeleissä (kuten hankaluuden takia surullisenkuuluisassa Zorrossa) vähän arvottavaa tuossakin että mitä pitäisi touhuta. Yllätyis tosin esim. noiden karatepelien jouhevuudesta verrattuna vain pari vuotta vanhempiin vastaaviin ja siitä miten suora kopio Brodebundin Prince of Persia on saman putiikin c64:n Karatekasta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aisssaaatttana! Löytyykö Operation Wolf? Entä The Last Ninja?

En usko. Rambo II löytyy, jotain lentosimulaattoreita myös. Saattaa olla jotain itse äänitettyjä jossain varastossa, en muista enää tarkkaan. Toimiva joystick puuttuu myös.


Mun vaimo on mua vähän reilu 10v. vanhempi. En valita. Olen mature-miähiä.

Vaimoni on hieman minua nuorempi. Ei kai se vaihtamalla parane, joten en itsekään valita.


Hö. Mites, Sharon Stone on muuten yli 60v. Varmasti kikkelöisit. Aivan takuulla Cujo vähän pippelöisi Sharonia. Takuulla olisi rakkikoira Cujo Sharonin bepanthenissa kiinni oitis.

Sharon on toki hieman toista maata kuin Sikke. Basic Instinct teki aikoinaan ISON vaikutuksen. Heh.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Miks en? Ei tässä mitään telepatiasovellusta oo, millä saa laskun tiedot tohon näytölle
Onko sulla pankin appi? Jos on, niin aika monen pankin äpissä on laskuja maksaessa mahdollista kuvata se laskun viivakoodi, josta sitten se viitenumero ja summa tulee itsestään. Jos sulla ei ole pankkiäppiä, niin lataa semmonen. Jos jos sun pankin äpissä ei ole tuota viivakoodin kuvausmahdollisuutta, niin vaihda pankkia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Inehmot oomma eriaisia, ja varmaan hyvä niin. Mää vihaan yli kaiken puhelimessa pälättämista ja se helvetinkone on vain ja ainoostaan mulla sitä varten olemassa. Mää kun koitan kirjottaa sillä vitun vehkeellä jotain niin kuus nappia menee pohjaan. Ei jatkoon, stana. Emmää ees jaksa enää selittää, olen Setämies, saatana.

Toimiiks tää gilffi? Vai mikä giffi se on.
 

Liitteet

  • tenor.gif
    tenor.gif
    871,5 KB · kertaa luettu: 211

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko sulla pankin appi? Jos on, niin aika monen pankin äpissä on laskuja maksaessa mahdollista kuvata se laskun viivakoodi, josta sitten se viitenumero ja summa tulee itsestään. Jos sulla ei ole pankkiäppiä, niin lataa semmonen. Jos jos sun pankin äpissä ei ole tuota viivakoodin kuvausmahdollisuutta, niin vaihda pankkia.
On mulla joku OP-mobiili, millä siirtelen ruplia eestakas. Täytyypä tutkia, onko siinä jotain kuvausjuttua
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
On mulla joku OP-mobiili, millä siirtelen ruplia eestakas. Täytyypä tutkia, onko siinä jotain kuvausjuttua
Mullakin on OP. Siinä on kuvausjuttu.

edit. Siis siinä OP-mobiilissa on, ei pelkästään minulla. Kunhan annat sovellukselle luvan käyttää kameraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös