Ihmettelyketju

  • 6 343 659
  • 38 746
K

Kiekkokatsoja

Talvi pitäisi tulla, mutta kärpäset kiusaa vieläkin.
Lauantaina banaanikärpänen päätti mennä uimaan, mun viinilasiin. No join siitä silti vähemmäksi, ja loppujuoman kanssa se banaanikärpänen pääsi viemärin vesiliukumäkeen.
Sunnuntaina sen banaanikärpäsen isoveli, joka oli ilmeisesti hormooneilla pumpannut itsensä paskakärpäseksi, tuli uhoamaan mulle pitkäksi aikaa. Se oli senverran hyvässä kunnossa (taikka minä huonossa), etten saanut sitä liiskattua. Jostain syystä se seurasi mua (ehkä suuni haisi edellispäivän paskalle?). Lopulta tein sille ansan. Menin eteisen ovesta kurkkimaan ulos, ja se tollo meni ulos. Ovi kiinni, ja sinne jäi.
Nyt tässä ihmettelen, että mikä elukka seuraavaksi, tulee mulle *ittuilemaan? Ehkä pomo töissä..?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon alkanut taas katsomaan telkkaria. Mulla on jopa taulutelkkarikin. Onks Ihmemiehen jälkeen tullut mitään hyvää sarjaa? Tai no okei Kuuma piiri ja Rooman sheriffi, mut niiden jälkeen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks ihmisellä ei voi olla kolmea tai vaikka neljää jalkaa? No keskijalka höhöhö, mut oikeasti. Eilenkin mut löydettiin nojailemasta Prisman seinään kun noita on vaan kaks.
 
K

Kiekkokatsoja

Miks ihmisellä ei voi olla kolmea tai vaikka neljää jalkaa? No keskijalka höhöhö, mut oikeasti. Eilenkin mut löydettiin nojailemasta Prisman seinään kun noita on vaan kaks.
Kolmas jalka tulee esille, kun virtsaa poistaa. Siihen riittää tuo vähäinen surkastunut jalka. Pakkasella sen löytäminen on työlästä. Neljä jalan varassa (kontaten), kuljetaan se loppumatka kotiin. Eli kyllä tavallaan lisäjalkojakin on.
Tarina ei kertonut vielä, että oliko sulla eilen käytössä 3. jalka nojailessa, ja neliveto loppumatkasta..?
Mulla joskus ollut näin, paitsi ei prisma ollut se nojailupiste.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miten jengi aina pääsee lätkämatseihin. Aamu neljän jälkeen avasin ensimmäisen. No viimeks pääsin peliin, mutta Köllikin katseli ihmeissään.

Kerran se muuten yritti soittaa, mut en vastannut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis miten jengi aina pääsee lätkämatseihin. Aamu neljän jälkeen avasin ensimmäisen. No viimeks pääsin peliin, mutta Köllikin katseli ihmeissään.

Kerran se muuten yritti soittaa, mut en vastannut.

Soittikohan se Hakin saunasta? Teit oikein kun et vastannut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä oon alkanut taas katsomaan telkkaria. Mulla on jopa taulutelkkarikin. Onks Ihmemiehen jälkeen tullut mitään hyvää sarjaa? Tai no okei Kuuma piiri ja Rooman sheriffi, mut niiden jälkeen.
Onks teille käyny niin että jäätte tuijottaan telkkaria kun siältä tulee ohjelma jossa joku vitun läski runkkaa alasti suaraan kameralle taivasten vimmalla? Sit koitat kattoo guidesta että mikä tää tämmönen on. Sitten hokaatte että voi peijakkaan tähren, eihän telkku oo ees päällä, pahuksen peilikuva.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onks teille käyny niin että jäätte tuijottaan telkkaria kun siältä tulee ohjelma jossa joku vitun läski runkkaa alasti suaraan kameralle taivasten vimmalla? Sit koitat kattoo guidesta että mikä tää tämmönen on. Sitten hokaatte että voi peijakkaan tähren, eihän telkku oo ees päällä, pahuksen peilikuva.

Joo, ja sitten on käynyt niin että kuka tuolla ulkona runkkaa kun kattoo ikkunasta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yrityksensä lopettava Minna Parikka sai Business Finlandilta 100 000 euron koronatuen keväällä – aikoo jättää loput nostamatta: ”Tuesta oli suuri apu”

Ei hemmetti mikä tyyppi tää Minna Parikka? Nostaa pitkään menestyneelle yritykselle 70k€ koronatukea ja lyö sitten lapun luukulle? Eikö ihmisten röyhkeydellä ja ahneudella ole mitään rajaa?

Ihan sama missä tua muija uraansa jatkaa, niin mää en ainakaan hänen bisneksiin tuu kantamaan euroakaan.
Normaalioloissa näitä tukia on peritty takaisin esim. kun yritys on myyty ulkomaille. Ehkä nyt voidaan toimia samoin?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Normaalioloissa näitä tukia on peritty takaisin esim. kun yritys on myyty ulkomaille. Ehkä nyt voidaan toimia samoin?
Epäilemättä voidaan. Sanoi jättävänsä loput 30 000 nostamatta. Mutta pitäähän tuota nyt vähän tsekata. Sanojensa mukaan tukea haettiin verkkokaupan kehittämiseen. Jos (kun?) tuota ei ole kehitetty ja varmastikaan ei ole käytössä, niin peritään takaisin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yrityksensä lopettava Minna Parikka sai Business Finlandilta 100 000 euron koronatuen keväällä – aikoo jättää loput nostamatta: ”Tuesta oli suuri apu”

Ei hemmetti mikä tyyppi tää Minna Parikka? Nostaa pitkään menestyneelle yritykselle 70k€ koronatukea ja lyö sitten lapun luukulle? Eikö ihmisten röyhkeydellä ja ahneudella ole mitään rajaa?

Ihan sama missä tua muija uraansa jatkaa, niin mää en ainakaan hänen bisneksiin tuu kantamaan euroakaan.
No jos lopettaa menestyneen yrityksen eikä edes yritä myydä eteenpäin niin ahneudesta on paha syyttää. Ja fiksuahan se on hakea rahaa jos sitä jossain jaetaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisäksi nuo tuet ovat nimenomaan tarkoitettu toiminnan KEHITTÄMISEEN ja käsittääkseni niiden käyttöä seurataan. Eli ei niitä ihan omaan huviin voi nostella ja pistää lappua luukulle.
Olikohan vähän turhan läpinäkyvästi tuupattu tuet suoraan jollekin tutulle konsultille ja nyt rupesti kohun myötä pelottamaan? Noh oli syy mikä tahansa, niin hyvä että rahat on nyt palautettu.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin tänään kaupassa ja siinä ovella mainostettin, että plussa-kortilla saisi Pirkka-lehden ilmaiseksi. En tiennytkään, että noista kauppaketjujen mainoksista joutuu normaalisti maksamaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin tuossa taannoin Lidlistä Ice Storm "yskänkarkkeja". Nehän myydään kahden pakkauksessa. Tänään katsoin että toisen rasian parasta ennen päivä on 18.6.2021 ja toisen 30.7.2022. Jotenkin kuvittelisi että purnakat tulee samalta linjastolta ja sitten pakataan kaksi yhteen muovilla ja silloin niissä olisi sama päiväys. Yli vuoden heitto parasta ennen- päiväyksissä tuntuu vähän ihmeelliseltä.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD

Ihmettelen, miksi huoltomies on maininnut roskapusseista? Ehkä vähän ihmetyttää myös jälkiseuraamukset utelun jälkeen.
Ei tule muuta mieleen kuin että jos tosiaan ulkona olleet, niin maininnut vaikkapa "kannattaa viedä roskiin ettei linnut levitä" tms.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mistähän lienee saanut nimensä Kouvolan Tornionmäki?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kai sen ymmärtää että hieman leijututtaa kun oma jengi on vaihteeksi ei paskin kaikista, mutta melkein tuntuu että Tampereen päälle on jossain vaiheessa laitettava lentokieltoalue kun ainakin palstalla hengaavat Ilveksen kannattajat tuntuvat olevan jo aika pirun korkealla maankamaralta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kai sen ymmärtää että hieman leijututtaa kun oma jengi on vaihteeksi ei paskin kaikista, mutta melkein tuntuu että Tampereen päälle on jossain vaiheessa laitettava lentokieltoalue kun ainakin palstalla hengaavat Ilveksen kannattajat tuntuvat olevan jo aika pirun korkealla maankamaralta.
Täälä Mansessa on Suamenniämen paras sekä paskin joukkue tällä hetkellä. Valitettavasti kannan sen paskimman logoa kaulassani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös