Ihmettelyketju

  • 6 348 532
  • 38 754

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oon Nordiksella. Ei haise, olen suurinpiirtein divarikausarin mestoilla. Jotain nasevaa mun piti, mut... Aininiin, ihmettelen miks olen täällä? Pelikin on huonoa- onnensi huonoista parempin johtaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihme ettei ihmeemmin väsytä vaikka on kukkunut ylhäällä vähän yli neljästä saakka. Kai tässä kannattaisi käydä nukkumaan ettei ihan susille mene ensi yökin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hapansilakka sanoo moro...
Moro vaan, Hapansilakka!

Tunnustan, että söin hajusta päätellen anoppisi. Kammottavasta hajustaan huolimatta oli melkoisen hyvän makuinen.
Onko muullakin perheenne jäsenillä yhtä heikko hygieniataso? Kerran uteliaana söin Norjassa ureahain selkäevää, kerta varmaan riitti, koska maku ei poistunut helpolla edes ajan kuluessa.
Jos söisin Juha Miedon, niin saisinkohan viimein prosessoitua hänestä mämmiannoksen näköisen tai makuisen?
Vapaaehtoisia makutuomariksi?

Ei minulla ole myöskään mitään vegaaneja vastaan - vegaanit maistuvat hyvälle...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Moro vaan, Hapansilakka!
Ihmettelen tässä, pitäisikö raportoida yllä kirjoittaneesta ja henkilöllisyyden arvailusta. Mutta en nyt raportoi, kun ei taida sen arvailu, mitä ruokalajia nimimerkiki on, olla kiellettyä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mutta en nyt raportoi, kun ei taida sen arvailu, mitä ruokalajia nimimerkiki on, olla kiellettyä.

Toisaalta kun katsoo millä kirjaimella sana alkaa, niin tuohan vaikuttaisi ihan nimeltä. Vertaa esimerkiksi "Kaupungissa (Timo) Susi ei ole haluttu vieras" vs "Kaupungissa susi ei ole haluttu vieras". Nimipalvelu ei tosin tarjoa nimeä "Hapansilakka" yhdellekään henkilölle, mutta voisihan tuo olla vaikka jonkun djiboutilaisen leipurin nimi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toisaalta kun katsoo millä kirjaimella sana alkaa, niin tuohan vaikuttaisi ihan nimeltä. Vertaa esimerkiksi "Kaupungissa (Timo) Susi ei ole haluttu vieras" vs "Kaupungissa susi ei ole haluttu vieras". Nimipalvelu ei tosin tarjoa nimeä "Hapansilakka" yhdellekään henkilölle, mutta voisihan tuo olla vaikka jonkun djiboutilaisen leipurin nimi.

Kyllä mä lähtisin jo pelikieltoa annostelemaan. Tuossa on myös rasismia, eläinvihamielisyyttä ja varmaan muutakin. Kolme kuukautta!
 
K

Kiekkokatsoja

Yksi suomalainen kansanedustaja pidätettiin Israelissa.
Touhu vaikuttaa yhtä pöljältä, kuin suomalainen nuori pelleilisi ollessaan eka kertaa kännissä. -Hei (media), katsokaa mitä pöljää teen!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yksi suomalainen kansanedustaja pidätettiin Israelissa.
Touhu vaikuttaa yhtä pöljältä, kuin suomalainen nuori pelleilisi ollessaan eka kertaa kännissä. -Hei (media), katsokaa mitä pöljää teen!
Siis mikä tässä on pöljää? Se että se meni sinne Israeliin vai?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ihmetyttää se, että ihmiset ovat oikeasti innostuneita ja jopa pitävät jotenkin hyvänä viihteenä ja taituruutena Drag Show -hommia. Pari kertaa olen jossain osunut kohdalle ja nähnyt elävänäkin näitä ja enpä osaa surkeampaa touhua viihteen nimikkeellä sanoa. Ymmärrän kyllä, että jotkut ovat varmasti vähemmän huonoja kuin toiset, mutta kyllä ne kaikki ovat aika pirun huonoja. Ei sellaista pysty katselemaan, mutta onneksi ei ole vielä pakko.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ihmettelen asian ihmettelyä. Kai tämä perustuu siihen soopaan, että kotiruoka olisi terveellisempää kuin ravintolaruoka.

Pikemminkin niin, että ”nykyajan nuorilla” on vähän korkeammat vaatimukset ruoan maun suhteen. Toki löytyy ihmisiä, jotka syövät vain eineksiä, mutta edeltävien sukupolvien kokkaukset ja pöperöt ovat pääosin aika mautonta höttöä.

Aina ei tosiaan myöskään jaksa itse kokkailla. Tällöin voi tilata ruokaa kotiinkin, sen sijaan, että menisi Esson baariin lihapiirakalle.

Entä tämmöisen moraalittoman toiminnan hiilijalanjälki? Kuljetuksesta johtuen lisää autolla ajelua sen sijaan, että itse saisi sille länsimaalaisen kookkaalle ahterilleen edes vähän liikuntaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Entä tämmöisen moraalittoman toiminnan hiilijalanjälki? Kuljetuksesta johtuen lisää autolla ajelua sen sijaan, että itse saisi sille länsimaalaisen kookkaalle ahterilleen edes vähän liikuntaa.
Kaupungeissa se woltti-lähetti saattaa kulkea myös pyörällä.

Samaa mieltä toki kookkaista ahtereista ja liikunnasta. Liikkuminen tekisi monelle pizza-onlinen vakioasiakkaalle hyvää.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oikeasti pistää ihmetyttää että miksi tää vaihdos tehdään?


Eiks toi nyt tuu näyttää vähän hoopolta jos toi nainen on joku arkimekko päällä keskellä peltoa? Vai vaihtuuko taustakin sitten joksikin konttoriksi? Pistäsin kyllä tästä vaihdoksesta Eloveenat boikottiin, mutta enpä tuotteita ole aikaisemmkinkaan ostellu. Silti pahoitin mieleni. Ja sitä tässä ihmettelen että miksi. :D
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikeasti pistää ihmetyttää että miksi tää vaihdos tehdään?


Eiks toi nyt tuu näyttää vähän hoopolta jos toi nainen on joku arkimekko päällä keskellä peltoa? Vai vaihtuuko taustakin sitten joksikin konttoriksi? Pistäsin kyllä tästä vaihdoksesta Eloveenat boikottiin, mutta enpä tuotteita ole aikaisemmkinkaan ostellu. Silti pahoitin mieleni. Ja sitä tässä ihmettelen että miksi. :D
Varmaan samanlainen järkiperuste kuin Postin nimen vaihtaminen Itellaksi. Eli jonkun mukaan parempi kansainvälisesti.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varmaan samanlainen järkiperuste kuin Postin nimen vaihtaminen Itellaksi. Eli jonkun mukaan parempi kansainvälisesti.
Voihan niihin ulkomaille meneviin pakkauksiin pistää eri kuvan. Voihan se olla että tää nyt myös on joku Eloveenan mainoskikka, jolla saa ilmaista mainosta. Sitten kun someraivo iskee niin ilmottavat että ei vaihdetakaan kuvaa ja kaikki on tyytyväisiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha
K

Kiekkokatsoja

Kummallinen sää. Ei pelkästään se, että on useita lämpöasteita, + lumi ja talvi hukassa.
Myös se, että äskettäin oli useita sellaisia parin minuutin sadekuuroja, ja välillä sateetonta. Lisäksi välillä ihan tuuletonta, ja toisinaan sellaisia tuulenpuuskia, että yhdeltä jalankulkijalta lensi hattu päästä pois.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Oikeasti pistää ihmetyttää että miksi tää vaihdos tehdään?


Eiks toi nyt tuu näyttää vähän hoopolta jos toi nainen on joku arkimekko päällä keskellä peltoa? Vai vaihtuuko taustakin sitten joksikin konttoriksi? Pistäsin kyllä tästä vaihdoksesta Eloveenat boikottiin, mutta enpä tuotteita ole aikaisemmkinkaan ostellu. Silti pahoitin mieleni. Ja sitä tässä ihmettelen että miksi. :D
Enemmän ihmetyttää se, miten tuostakin on mielet pahoitettu. Some on just nyt täynnä ihmisiä, jotka ei koskaan enää osta Elovenaa.

Firmat nyt tuppaa päivittämään logojaan aina toisinaan. Get over it.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeasti pistää ihmetyttää että miksi tää vaihdos tehdään?


Eiks toi nyt tuu näyttää vähän hoopolta jos toi nainen on joku arkimekko päällä keskellä peltoa? Vai vaihtuuko taustakin sitten joksikin konttoriksi? Pistäsin kyllä tästä vaihdoksesta Eloveenat boikottiin, mutta enpä tuotteita ole aikaisemmkinkaan ostellu. Silti pahoitin mieleni. Ja sitä tässä ihmettelen että miksi. :D

Tilalle olisi voinut vaihtaa Manne-hameen ja piilottaa tuon viljanipun sinne helman alle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oikeasti pistää ihmetyttää että miksi tää vaihdos tehdään?


Eiks toi nyt tuu näyttää vähän hoopolta jos toi nainen on joku arkimekko päällä keskellä peltoa? Vai vaihtuuko taustakin sitten joksikin konttoriksi? Pistäsin kyllä tästä vaihdoksesta Eloveenat boikottiin, mutta enpä tuotteita ole aikaisemmkinkaan ostellu. Silti pahoitin mieleni. Ja sitä tässä ihmettelen että miksi. :D
Uuden mekon värisävyhän on sama kuin EU:n lipussa, joten josko kyseessä on legitimointi Elovenalle "made in EU"-ajassa, jossa hollantilainen vilja voi olla esim. romanialaista hevosta.
 
Itse olen ihmetellyt naisten ja tyttöjen halua pilata sinällään kauniita silmiään karseilla haravilla, joita myös kai tekoripsiksi tai irtoripsiksi sanotaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Itse olen ihmetellyt naisten ja tyttöjen halua pilata sinällään kauniita silmiään karseilla haravilla, joita myös kai tekoripsiksi tai irtoripsiksi sanotaan.
Tekoripset, hiuspidennykset, kumitissit, botoksihuulet, persimplantit jne... Yksi toistaan turhempia ja kalliimpia keinoja naisille korostaa omaa ulkonäköään väärin keinoin vain koska nyky-yhteiskunta on kasvanut niin helvetin kieroutuneeksi ja ulkonäkökeskeiseksi.
 
Tekoripset, hiuspidennykset, kumitissit, botoksihuulet, persimplantit jne... Yksi toistaan turhempia ja kalliimpia keinoja naisille korostaa omaa ulkonäköään väärin keinoin vain koska nyky-yhteiskunta on kasvanut niin helvetin kieroutuneeksi ja ulkonäkökeskeiseksi.

3200 ekr Kaksoisvirtain maissa käytettiin jo kosmetiikkaa, ja ainakin 1500 eKr Egyptissä maalattiin kulmakarvoja ja värjättiin naamaa.

Ilmiö ei ole ihan uusi. Naamapulverit eivät nykyään kuitenkaan sisällä myrkyllisiä kemikaaleja, eikä lyijyä käytetä hiustenvärjäykseen, ennen oltiin valmiita vaikka kuolemaan kauneuden takia...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Prinssi Harry blaa blaa. Miksihän lehdet kirjoittelee noista niin paljon. Onko täällä kukaan koskaan avannut tai lukenut niitä juttuja?

Toinen vastaava aihe on hiihto. Siis pappavainaat on yleensä jo delannut.
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Prinssi Harry blaa blaa. Miksihän lehdet kirjoittelee noista niin paljon. Onko täällä kukaan koskaan avannut tai lukenut niitä juttuja?
Eiköhän noi jutut uppoa siihen porukkaan, jotka katsovat kaiken maailman parisuhderealityä sekä saippuaoopperoita telkkarista. Ilmeisen suuri ihmisryhmä, sillä eihän noi muuten maan suurimpien lehtien etusivuilla keikkuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös