Joo katsoin juuri tuon The Apprenticen nauhalta ja täytyy sanoa, että the Donnyboy teki virheen. Randal kävi siinä lopussa niin kierroksilla ja naamasta näki, että ei tule kestämään paineiden alla duunia silloin, jos on vaikeuksia. Olen ihan 100% varma siitä, että Rebecca olisi ollut parempi valinta. Toisaalta uskon, että sellainen projekti, mikä Randalille annetaan niin hän hoitaa sen ihan hyvin. Ongelmia ei tule, koska on Trump takana. Rebeccasta taas sen verran, että hän on loistava tv:ssä. Olen ihan varma, että tulee tekemään nimenomaan televisiossa hyvän uran eli vaikka tuo nyt meni sivu suun niin se ei olisi ehkä ollut hänen juttunsa kuitenkaan.
Sanotaan noista ensimmäisistä 4 kaudesta sen verran, että nyt ei ollut mielestäni yhtä hyviä kilpailijoita kuin aiemmin. Ensimmäisen kauden voittaja Bill on mielestäni yhä kaikista paras noista. Kolmoskauden voittaja Kendra on taas varmaan fiksuin nainen, mitä olen koskaan nähnyt.
Randal on ärsyttävä ja jossain määrin väärällä tavalla ylimielinen. Teoriajätkä, joka uskoo vääriin asioihin. Muutamissa tehtävissä näki kuinka kassalla hän oli. Muut puskivat hikihatussa duunia niin Randal oli jossain hieromassa jotain papereita, eikä saanut mitään aikaiseksi. Pätevä hän on silti ja sopii varmasti moniin hommiin. En vain millään jaksa uskoa, että tuollainen grynderihomma on sellainen. Aiempi toimi, missä konsultoi lääkefirmoja on enemmän hänen juttunsa.
Eli ihmettelen Trumpin tekemää valintaa.