Eiköhän tossa ole se ajatus, että kun pistetään kovimmat jätkät viivalle ja ne lähtee 0-nopeudesta, niin nopein on se joka tuon lyhyehkön matkan pikaisimmin suorittaa.
Oisko noin?
Ranger
Eiköhän tossa ole se ajatus, että kun pistetään kovimmat jätkät viivalle ja ne lähtee 0-nopeudesta, niin nopein on se joka tuon lyhyehkön matkan pikaisimmin suorittaa.
Satasen maailmanennätyksessä on ollut nopeus 36,8km/h, joten eiköhän tuo cobran arvio ole aika lähellä totuutta.Eiköhän se tossa 40km/h hujakoilla ole se maksimaalinen nopeus.
Kevään 2005 Kauppinen pelasi Morassa, joten osa tuosta summasta on sieltä lähtöisin. Tapparassahan miehen palkka taisi olla jotain 150 luokkaa. Paljon se on siltikin.Miksi Tappara maksaa täysin perusjätkille kovaa palkkaa! Markko Kauppinen tienasi reilusti yli 200 000.
Normio Teemu, jääkiekkoilija, Lukko 1 899 058 30% 15 510 470
Aika kovat tulot. Virhe vai vanhaa rahaa?
Normio Teemu, jääkiekkoilija, Lukko 1 899 058 30% 15 510 470
Aika kovat tulot. Virhe vai vanhaa rahaa?
Se kirjoitetaan SM-liiga, ei S/M-liiga, yrittäkää jo tajuta.
Oikeastihan Belfour tarkoitti: "En tiedä vittujakaan Leksandista, kunhan tullaan tänne jäähdyttelemään ja maistelemaan ruotsalaisia viinoja."Belfour Leksandiin. Mikä ihme saa 42-vuotiaan veteraanin pelaamaan ruotsin divariin?
- On kunnia pelata Leksandin kaltaisessa klassisessa seurassa, Belfour kommentoi.
Mistä ihmeestä 42-vuotias kanukki tietää Leksandin historian?
Tuolla Pasi Saarela Ässiin-ketjussa oli linkki kiekkoilijoiden vuoden 2005 tuloihin. Miksi Tappara maksaa täysin perusjätkille kovaa palkkaa! Markko Kauppinen tienasi reilusti yli 200 000. Nikclas Bäckström tienasi muuten noin 120 000..
Lisään vielä linkin: http://www.iltasanomat.fi/verotiedot/2005/urheilijat.asp
No sitä vaan vähän ihmettelin kun poliittisesti valveutunut palstaväki ei ole tapaus Rusista kirjoitellut lainkaan. Itse olen oikeudenkäynnin alkuvaiheista sen verran kuutamolla että ajattelin täältä lukea referaatin tapahtumista.
Eipä sillä että omakaan kiinnostus riittäisi ketjua avaamaan - kunhan olisin vaan lukenut parhaimmat mielipiteet ja esittänyt ne huomenna kahvipöydässä ominani.
No vähäsen pisti kyllä Rusi Tonkkarin oikeudenkäynti tänään ihmetyttämään. Hän vaatii siis Valtiolta puolen miljoonan korvauksia siitä, kun häntä on perusteettomasti syytetty vakoilusta ja nyt sitten ko. henkilö on itse esittänyt oman listansa, joilla olevilla nimillä hän väittää olleen vahvoja Stasi-yhteyksiä. Noh, kaippa tässä nyt tuli vedettyä mutkaa suoraksi oikein urakalla, mutta ihmettelen tätä vetoa. Noh, kaippa muiden syyllistäminen voi omalta osaltaan vaikuttaa siihen, missä valossa hänet nähdään.
Ei ihan noinkaan, listatut pitivät Rusin mukaan tiiviisti yhteyttä DDR:n lähetystöön. Eli aivan eri asia kuin vakoilusta epäileminen ja epäilyksen vuotaminen julkisuuteen.
Tarkoituksena on kai konkretisoida sitä, että monien muiden toimintaa olisi ihan oikeastikin ollut syytä tutkia. Voi olla, että he olivat kuitenkin tässä mielessä "väärästä" puolueesta...
Minä näen siinä loistavan lahjaidean sellaisille, joilla on jo kaikkea (paitsi ko. kirjanen). Minä kun olen kehno keksimään hyviä lahjaideoita. Niinpä olen jo tuonkin kirjan ostanut kahdesti. En tosin itselleni.Näin listan myydyimmistä kirjoista ja ykkösenä komeili "Kiroileva Siili".
Ihmettelen suuresti, mitä ihmiset näkevät tässä "sarjakuvassa"
Ilta-Sanomat kirjoitti:Radcliffe nettoaa roolista 35 miljoonaa euroa, kertoo Daily Mail -lehti.
Ihmettelen omaa sairastumista...
...Siis joo, ei se meikäläistä haittaa ettei tartu joku pöpö heti jos käväisee samoissa tiloissa missä on kipeä ihminen. Kunhan muistaa varoa ilmastointeja ja pölyä...