Turha viestihän tuo minulta oli enkä mitenkään ilkeästi yrittänyt liikkeellä olla. En vain malttanut olla laittamatta kiekkoa maaliin kun
@Smitty#41 alkoi puhumaan fantasioissa elämisestä jne. Pahoittelut jos tuli mielipahaa.
Ei tullut mielipahaa, joskin kyseisellä hetkellä meinasi kyllä kiehahtaa tunteet täällä päässä aika lujasti. Kuten saatat ymmärtää niin asia on mulle melko henkilökohtainen enkä nyt varsinaisesti haluaisi ottaa "matsia" siitä sen enempää täällä kuin itse aiheen varsinaisessa ketjussakaan.
En oo ittekään muistaakseni ketään kironnut alimpaan helvettiin jos eivät nyt minun tavoin satu uskossa olemaan, en vaikka olisivat peräti eronneet kirkosta. Eihän asia kuulu mulle millään muotoa ja kuten
@Vanha Len sanoi, usko tai sen ulkopuolella eläminen on loppupeleissä jokaisen henkilökohtainen asia.
Ei mulla todellakaan ole minkään sortin intressejä lähteä yrittää manipuloimaan muiden näkökantoja, niin sitä silleen toivoisi että sielläkin päässä yritettäisiin olla jonkun toisen henkilön uskon asioiden kanssa ihmisiksi eikä mentäisi henkilökohtaisuuksiin aivan syyttä suotta, vaikka olisi miten hyvä "baitti".
Mutta kyllähän sitä itsekin tulee välillä kirjoitettua joku sellainen viesti, että jälkikäteen sitä tulee mietittyä että olikohan toi nyt sittenkään niin nerokas idea, vaikka siinä hetkessä se sellaiselta tuntuikin. Ei siis mitään katkeria fiiliksiä mun osalta.