Ei oo. Tää on ihan nykypäivää tää mun luuri. 39€ tais maksaa kikantissa puolisen vuotta sitten.@Malkkinen
Vau! Sulla on puhelimessa Aikakone-sovellus!
Muistan kun ostin erään luurin ja kun se eräänä päivänä sitten soi, en heti osannut siihen vastata, jonka kuitenkin ainakin toistaiseksi pitäisi olla puhelimen tärkein tehtävä. Piti muistaakseni vihreä luuri liu'uttaa johonkin kulmaan, joka tietysti nykyään tulee refleksinä. Ei auta enää pelkkä vihreän painaminen, ei. Nuoriso on pilalla.Mulla on toi vihreen luurin kuva mistä puhelun voi alottaa ja sit on toi punanen luurin kuva mistä se puhelu loppuu. Ja tosta isosta nappulasta pääsee matopeliin ja kameraan. Kameraa en tosin enää hirveesti käytä kun siellä on jo otettuna kaikki ne 6 kuvaa mitkä sinne muistiin mahtuu ja ne on sellasia kuvia mitä en haluu poistaa.
Been there jne. Samsungin laite?Muistan kun ostin erään luurin ja kun se eräänä päivänä sitten soi, en heti osannut siihen vastata, jonka kuitenkin ainakin toistaiseksi pitäisi olla puhelimen tärkein tehtävä.
ATK-laitetta on nihkeä kantaa mukana. Ainakin pöytäkonetta.Vittu, mitä nörttejä. puhelimella puhutaan ja ATK- laitteilla nuo muut.
Saatana, pitääkö sitä koko ajan olla tavoitettavissa? Nautin, kun luuri jossain huitsin helvetissä eikä tarvii koko ajan häslätä sen kanssa.ATK-laitetta on nihkeä kantaa mukana. Ainakin pöytäkonetta.
Näin juuri. Ei tarvii kaikkea puhelimella tehdä. Tulokset näkee teksti-tv:stä ja intternettiä käytetään kotona tietokoneella.Vittu, mitä nörttejä. puhelimella puhutaan ja ATK- laitteilla nuo muut.
Juu ja faksilla saa loput hommat hoidettua.Näin juuri. Ei tarvii kaikkea puhelimella tehdä. Tulokset näkee teksti-tv:stä ja intternettiä käytetään kotona tietokoneella.
En minä tiedä, minulla on niitä puheluita varten vanha Nokia. Tai siis mitä minä nyt höpäjän... Tottakai älykännyllä hoituu kaikki paitsi faksaaminen...No eikö toi puheluiden puhuminen ole vain yksi noiden älylaitteiden ominaisuuksista?
Juu ja faksilla saa loput hommat hoidettua.
Senkin nörttityttö, jätä tuo tyhjänpäiväisyys ja palaa elämään. Osta peruspuhelin.En minä tiedä, minulla on niitä puheluita varten vanha Nokia. Tai siis mitä minä nyt höpäjän... Tottakai älykännyllä hoituu kaikki paitsi faksaaminen...
Olen kyllä huolissani, jos joku käyttää puhelinta puhumiseen. Samat asiat voi hoitaa viesteilläkin.
Paljon teillä on appseja? Mulla on varmaan 40-50 max. Renkkaako ihmiset koko valveillaoloaikansa atkta vai mihin niitä kaikkia oikein tarvitsee?
Jokaiselle elämän osa-alueelle on appi. Tai ainakin tuntuu siltä. Ei niitä toki kaikkia koko ajan räplätä. Itselle rungon muodostaa: Facebook, Messenger, IG, WhatsApp, Telkku, Maps, Outlook työmeilejä varten, Gmail, Soundcloud, Linkedin, YLE Areena, Onnibus, Matkahuolto, Savonlinja, Reissu, HSL mobiili, Taksi Kymenlaakso, Liigavahti ja Telia TV ja muutama uutissivusto. Loput on suht vähäisellä, tai olemattomalla käytöllä. Ai niin, Elinluovutuskortti sähköisenä.Paljon teillä on appseja? Mulla on varmaan 40-50 max. Renkkaako ihmiset koko valveillaoloaikansa atkta vai mihin niitä kaikkia oikein tarvitsee?
Ihmiset tulee tänne baariin ja sitten ne lähtee, mutta minne? Suuri mysteeri. Kirjastoon. Kauppaan. Kotiin. Pitääkö keittää potut. Ruokkia lehmät.