Ei toi 8 gt kyllä riitä mihinkään.Ihmettelen, miten teidän kännyköihinne mahtuu tuollainen määrä applikaatioita ilman, että puhelimenne alkaa hidastua ja/tai muisti täyttyä? Minä olen ainakin joutunut poistamaankin jokusen vähemmän käytetyn ohjelman, kun sovellusten päivityksessä on tullut ongelmia ja laitteen kokonaismuisti on alkanut täyttyä. Minulla on 8gt muisti puhelimessa ja 32gt muistikortti, mutta jälkimmäisestä ei ole apua kuin valokuvien yms. tallentamiseen, valtaosa applikaatioista haluaa kuitenkin käyttää varsinaisen puhelimen muistia.
Vai onko ns. kaikilla upouusi kallis superkännykkä, johon mahtuu satoja tai kymmeniä sovelluksia? Minulla on 2,5 vuotta sitten ostettu luuri, jonka alkuperäismalli oli julkaistu 2015 hujakoilla enkä koe tarvetta päivittämiseen muuten, mutta onhan se nyt jumalauta, että parin kolmen vuoden ikäiseen puhelimeen ei enää mahdu kaikkea mitä ennen.
No onhan se fakta että ei kannata ostaa älypuhelinta noin niukoilla resursseilla, menettää kaiken hyödyn jos sinne ei saa esim. karttoja, musiikkia, videoita yms tallenneltua. Ja niitä appeja.... Itse ostin jo vuonna 2014 puhelimen, jossa tallennusmuistia oli 64 gigaa ja nyt pari viikkoa sitten ostin puhelimen, jossa on 256 gigaa tallennuskapasiteettia.Ihmettelen, miten teidän kännyköihinne mahtuu tuollainen määrä applikaatioita ilman, että puhelimenne alkaa hidastua ja/tai muisti täyttyä? Minä olen ainakin joutunut poistamaankin jokusen vähemmän käytetyn ohjelman, kun sovellusten päivityksessä on tullut ongelmia ja laitteen kokonaismuisti on alkanut täyttyä. Minulla on 8gt muisti puhelimessa ja 32gt muistikortti, mutta jälkimmäisestä ei ole apua kuin valokuvien yms. tallentamiseen, valtaosa applikaatioista haluaa kuitenkin käyttää varsinaisen puhelimen muistia.
Vai onko ns. kaikilla upouusi kallis superkännykkä, johon mahtuu satoja tai kymmeniä sovelluksia? Minulla on 2,5 vuotta sitten ostettu luuri, jonka alkuperäismalli oli julkaistu 2015 hujakoilla enkä koe tarvetta päivittämiseen muuten, mutta onhan se nyt jumalauta, että parin kolmen vuoden ikäiseen puhelimeen ei enää mahdu kaikkea mitä ennen.
Ja ns. mustista löytyy kyllä paljon eri variaatioita tummuudesta... Jotkut on niin tummia että vaikea on uskoa että niin mustaa ihmistä on olemassakaan. Ja siinä rinnalla vaaleat jalkapohjat ja kämmenet näyttää kyllä hyvin oudoilta. Kyllä niissä oli vähän ihmeteltävää. Mutta niissä vaan nyt ei pigmenttiä tarvita sillalailla kun ei niihin aurinko paista. Että on se luonto ihmeellistä...Mustakaan ei ole aito musta edes Saharan eteläpuolella. Ei se pikseli ole täysin sammuksissa niin kuin pitäisi.
Vaan onko täysin mustaa? Länsi-Afrikasta taitaa tulla tummimmat ihmiset (Mali tulee jostain syystä mieleen), mutta onko ihan pikimustaa vai sittenkin erittäin tummaa ruskeaa? Oikeastaan kaikkien ihmisten ihot ovat jotain ruskean astetta, kyllä itsellänikin näyttäisi jopa näin vuoden pimeimpinä hetkinä olevan vaaleanruskeaa tuolla muiden värisävyjen seassa. Paikoin toki enemmän punakkaa (etenkin ääripäädyissä kroppaa, mistähän tämäkin muuten johtuu).Ja ns. mustista löytyy kyllä paljon eri variaatioita tummuudesta... Jotkut on niin tummia että vaikea on uskoa että niin mustaa ihmistä on olemassakaan. Ja siinä rinnalla vaaleat jalkapohjat ja kämmenet näyttää kyllä hyvin oudoilta. Kyllä niissä oli vähän ihmeteltävää. Mutta niissä vaan nyt ei pigmenttiä tarvita sillalailla kun ei niihin aurinko paista. Että on se luonto ihmeellistä...
Eipähän taida olla ja yritinkin puhua ns. mustista ja tummuudesta mutta näköjään tuonne vilahti yksi musta sana mutta hyvin tumman ruskeita tarkotin... Jotenkin niin tumman ruskeita että näyttävät jopa epätodellisilta. Itseni tapaama tummaakin tummempi henkilö oli (muistaakseni) kotoisin Nigeristä (on siis lähellä mielikuviesi Malia).Vaan onko täysin mustaa?
Ihmettelen miten pienimunaiset pärjää tässä maailmassa. Kuka niitä huolii ja kuka niiden selityksiä jaksaa?
No onhan se fakta että ei kannata ostaa älypuhelinta noin niukoilla resursseilla, menettää kaiken hyödyn jos sinne ei saa esim. karttoja, musiikkia, videoita yms tallenneltua. Ja niitä appeja.... Itse ostin jo vuonna 2014 puhelimen, jossa tallennusmuistia oli 64 gigaa ja nyt pari viikkoa sitten ostin puhelimen, jossa on 256 gigaa tallennuskapasiteettia.
Vaihdan älylaitteeni parin vuoden välein, toki vanhan myyn aina eteenpäin, joten en tunnusta siinä mielessä edustavani mitään kertakäyttökulttuuria.En arvosta nykyistä kertakäyttökulttuuria, jossa muuten toimivat laitteet pitäisi vaihtaa parin vuoden välein jos ei muusta syystä niin sitten siitä syystä, että valmistajat tahallaan hidastavat niitä päivityksien myötä.
Minulle puhelin on enemmän taskutietokone, jolla voi tarvittaessa vaikka soittaa.Puhelin on ensisijaisesti viestintäväline tekstiviesteille ja/tai lyhyille sähköposteille sekä itse puheluille.
Kyllä se vähän on niin että puoliso valitaan jonkun muun kuin munan mitan perusteella. Tietenkin se olisi helppoa kun munan mittaamalla tietäisi kuka on parasta puolisoainetta. Toisaalta kuka määrittelisi sen mitkä naiset saa valita ensin isomunaisimmat... kauneimmat naisetko siis? No munan voi mitata mutta miten mitata kauneutta? Painoindeksillä?Ihmettelen miten pienimunaiset pärjää tässä maailmassa. Kuka niitä huolii ja kuka niiden selityksiä jaksaa?
Kyllä se vähän on niin että puoliso valitaan jonkun muun kuin munan mitan perusteella.
Kyllä se vähän on niin että puoliso valitaan jonkun muun kuin munan mitan perusteella.
Kyllä se vähän on niin että puoliso valitaan jonkun muun kuin munan mitan perusteella. Tietenkin se olisi helppoa kun munan mittaamalla tietäisi kuka on parasta puolisoainetta. Toisaalta kuka määrittelisi sen mitkä naiset saa valita ensin isomunaisimmat... kauneimmat naisetko siis? No munan voi mitata mutta miten mitata kauneutta? Painoindeksillä?
Naisten pitäisi keskenään laittaa itsensä kauneusjärjestykseen. Oi että se olisi hupia.
Nyt osuit taas kerran naulan kantaan. Taidat katsoa maailmaa vähän isommalla perspektiivillä kuin minä.Ahdistaa koko termi kuinka pari jotenkin muka valittaisiin. Kyllä se niin on, että se otetaan mikä saadaan. No, teoriassa voisi tietenkin jättää valitsematta jonkun, mutta eihän ketään saa valita sillä lailla isosta joukosta otan sinut.
Eihän se onnistuisi edes miehiltä kun kauneuskäsitys vaihtelee eikä kauneutta voi mitata metrimitalla. Kasvoissa pitää olla ns. kultainen leikkaus että ne vaikuttaa "symmetrisiltä" ja mukavilta katsoa. Sitä voi tietenkin mitata mutta ei se kerro kaikkea. Kauneusihanteita kun on niin monenlaisia.Naisten pitäisi keskenään laittaa itsensä kauneusjärjestykseen. Oi että se olisi hupia.
Minäkin katsoin yhden jakson. Pitäisikö tämän olla joku uudelleenfilmatisointi siitä alkuperäisestä vai mikä tässä on homman nimi. Tässähän oli joku dekkarisivujuoni, mitä ei todellakaan ollut alkuperäisessä. Musiikki taustalla on kuitenkin alkuperäisestä. Ihmeellistä touhua.No todellakin.
Sitten seuraavaan ihmettelyyn: katsoin jostain syystä tämän jatkon Das Bootiin, kahdeksanosaisen sarjan, enkä nyt ollut kovin innoissani. Isolla rahalla tehty ja käsikirjoitus huolimaton. Tämä on juuri tätä. Perustukset huonot. Näitä on nähty ennenkin. Kylläpä ihmetyttää.
Minäkin katsoin yhden jakson. Pitäisikö tämän olla joku uudelleenfilmatisointi siitä alkuperäisestä vai mikä tässä on homman nimi. Tässähän oli joku dekkarisivujuoni, mitä ei todellakaan ollut alkuperäisessä. Musiikki taustalla on kuitenkin alkuperäisestä. Ihmeellistä touhua.
Naisten pitäisi keskenään laittaa itsensä kauneusjärjestykseen. Oi että se olisi hupia.
Eikö se koko roska peruttu huonon sään vuoksi ja tilalla näytettiin tallenne kenraaliharjoituksista? Toki samaa tasoa se varmasti olisi ollut myös livenä.Mikä helvetti toi YLEn uuden vuoden lähetys nyt oli;
- aneemiset eiku sori eteeriset samasta puusta veistetyt naisesiintyjät, joiden materiaali ei kyllä nostanut kenenkään fiiliksiä tulevasta...tai menneestä. Kuin jossain flow-festareiden alimmassa helvetissä
- ihan paskoja vitsejä
- vapaavuoren insertistä puuttui ääni
- ilotulitus oli saatanan nolo, ok tämä ei ylen piikkiin, mutta tossako se oli?
- piti tulla tunnin jatkot, mutta tulikin suomivenäjäsuhteita juhlistava konsertti
Joku YLEn vihervassariosasto taas ollut vauhdissa...pl ehkä tuo Venäjä-konsertti. Ehkä siis kuitenkin demari