Ihmettelyketju

  • 6 327 771
  • 38 716

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten, joskus olen nähnyt joillakin ihmisillä valehtelematta 100+ sovellusta asennettuna puhelimeensa. Paljon teillä on appseja? Mulla on varmaan 40-50 max. Renkkaako ihmiset koko valveillaoloaikansa atkta vai mihin niitä kaikkia oikein tarvitsee?

Noin 30 sellaista mitä käytän säännöllisesti (päivittäin tai viikoittain).Onneksi Androidista saa kaikki turhat sovellukset pois tai ainakin piiloon.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ei noita appseja turhaan jaksa latailla ja olisi kyllä epämiellyttävää jos sellainen jokaista sivustoa, kuten tätä jatkoaikaakin varten tarvittaisiin. Itsellä ladattuna vain , Facebookin messenger, WhatsApp, NHL Schedule , Formula 1, Telia tv, sekä Thug life appi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mulla on appit minimissään, mutta on mulla yksi sellanen jota voin kehua varauksetta, HSL appi nimittäin. Ja tänään tuli bussissa katottua aamulla lätkää YLE Areena appista. Ja pankin appi nyt tietty on välttämätön.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paljon teillä on appseja?
Itse olen asentanut Yle areenan ja Vierumäki friendsin (siellä on alennuksia joita voi käyttää kun esim. yöpyy Vierumäellä). Lisäksi YouTube on sovelluksena (en tiedä mistä on tullut). Telegram taitaa olla sovellus, sitä käytän viestintään suvun ja kavereiden kanssa. Ehkä on jotain muutakin jotka on appseja mutten tajua sitä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Laskin, ja 16 sellaista appia mitä käytän lähes päivittäin, toinen mokoma sellaisia mitä käytän satunnaisesti. En laskenut Mapsia, Chromea ym valmiina ollutta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuleehan noita appeja. Pelkästään jokaisella TV-toimijalla on omansa ja niitä laskin luurista jo kymmenen (Yle, MTV3, Ruutu, Viafree, DPlay, Cmore, Telia, Supla, Eurosport, NFL GamePass). Päälle sitten vielä urheilu (ITF, ATP, NFL, Livetulokset) ja vedonlyönti, lehdet, liikkuminen (VR, DB, BA, Lufthansa, taksit, ParkMan) niin näitä "tarpeellisiakin" on jo yli 30. Tai tiedä sitten siitä tarpeellisuudesta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Taitaa olla sää, 2 pankkia, iltapulut, Aftonbladet, kuun vaiheet, Areena, Ruutu+, HSL ja yksi toinen matkalippusovellus, Finnish Text tv, SVT text, radio, joku taustakuvajuttu. Olihan niitä tässä muutama valmiina.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mulla on toi vihreen luurin kuva mistä puhelun voi alottaa ja sit on toi punanen luurin kuva mistä se puhelu loppuu. Ja tosta isosta nappulasta pääsee matopeliin ja kameraan. Kameraa en tosin enää hirveesti käytä kun siellä on jo otettuna kaikki ne 6 kuvaa mitkä sinne muistiin mahtuu ja ne on sellasia kuvia mitä en haluu poistaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on toi vihreen luurin kuva mistä puhelun voi alottaa ja sit on toi punanen luurin kuva mistä se puhelu loppuu. Ja tosta isosta nappulasta pääsee matopeliin ja kameraan. Kameraa en tosin enää hirveesti käytä kun siellä on jo otettuna kaikki ne 6 kuvaa mitkä sinne muistiin mahtuu ja ne on sellasia kuvia mitä en haluu poistaa.
Muistan kun ostin erään luurin ja kun se eräänä päivänä sitten soi, en heti osannut siihen vastata, jonka kuitenkin ainakin toistaiseksi pitäisi olla puhelimen tärkein tehtävä. Piti muistaakseni vihreä luuri liu'uttaa johonkin kulmaan, joka tietysti nykyään tulee refleksinä. Ei auta enää pelkkä vihreän painaminen, ei. Nuoriso on pilalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muistan kun ostin erään luurin ja kun se eräänä päivänä sitten soi, en heti osannut siihen vastata, jonka kuitenkin ainakin toistaiseksi pitäisi olla puhelimen tärkein tehtävä.
Been there jne. Samsungin laite?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kyllä huolissani, jos joku käyttää puhelinta puhumiseen. Samat asiat voi hoitaa viesteilläkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen kyllä huolissani, jos joku käyttää puhelinta puhumiseen. Samat asiat voi hoitaa viesteilläkin.

Äidit haluaa puhua lapsilleen aika ajoin. Ne kuulee äänensävystä miten asiat oikeasti on lapsella, viesteistä ei välttämättä selviä.

Tietysti on parempi jos pääsee käymään niin usein, ettei puheluille ole tarvetta. Kudotut villasukat ja pussi tuoretta pullaa työnnetään kainaloon silloin lähtiessä. Mutta jos ei pääse pitkään aikaan käymään niin äänipuhelunhan se ottaa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljon teillä on appseja? Mulla on varmaan 40-50 max. Renkkaako ihmiset koko valveillaoloaikansa atkta vai mihin niitä kaikkia oikein tarvitsee?

Varmaan 70-80 sovellusta iPhoneen asennettuna, noin 25-30 aktiivisesti käytössä ja loput satunnaisesti. Esimerkkinä satunnaisista esim SAS:n sovellus, joka on kätevä duunireissuilla lentäessä.

Pyrin kyllä pari kertaa vuodessa tsekkaamaan kaikki appsit läpi ja poistamaan ne joita en ole käyttänyt edellisien kuukausien aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös