En itsekään arvosta kovin korkealle että hehkutetaan julmia juttuja ja sitten ei kestetä kun lyödään kierroksia kunnolla. Varsinkin jos se tehdään asialle tarkoituksella pyhitetyssä tilanteessa.
Minä en noita roasteja oikein jaksa muutenkaan. Areenasta löytyvä UK roast battle oli ihan jepa, mutta noin yleensä pitäisi tietää henkilöistä hirveästi ja minua ei ihmiset (tuun kuulemaan tästä vielä) noin yleensäkkään ihan kauheasti kiinnosta, varsinkaan jotkut jalustalle nostetut starat. Ihmisten teot on sitten toinen tarina.
Mutta ei, minä en jaksa miettiä että joku uhrin omainen voisi random kiekkopalstalta lukea jotain onnettomuus juttuja ja siitä suuttua. Kai nyt ihan logiikallakin kaikki ihmiset ymmärtää että paska mäihä, niitä sattuu silloin tällöin, ei se tarkoita ettei elämä jatkuisi. Jos nyt joku omainen oikeasti tätä lukee, niin minä tarjoan kaljan, enemmän se on tehtynä sitten kuin uliseminen jossain ketjuissa anonyymille nimimerkille kun joku saattoi loukkaantua. Tuollainen saatanallinen jeesustelu aina kun jotain tapahtuu on todella raskasta. Jos tässä alkaisi ihmisenä joka onnettomuudesta yms. olemaan surullinen niin muuta saisikaan tehdä. Nytkin se juttu tuntuu olevan siinä että kun sellainen ihmisten päättämä raja kulkee tuolla metsässä, missä eroaa kaksi maa-aluetta toisistaan, niin se tekee sen rajan sille milloin vedetään herne nekkuun ja miloin ei.
Niin paiti siis Bourdain, se oli iso juttu ja siitä meni kanssa herne nenään, koska julkkis ja näin. Sitten kun se köyhyydessä koko ikänsä elänyt kuolee tuolla nälkään niin ihan se ja sama.