Ihmettelyketju

  • 6 342 695
  • 38 746

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Älä heittäydy tyhmäksi. Lienee eri asia puhua 80 vuoden takaisista asioista kuin tuoreesta tapahtumasta, kun pienessä maassa uhrit ovat vieläpä yksilöitävissä sangen helposti. Mutta en mä tästä tämän enempää ala vääntää kanssasi. Ehkä sulle tekisi hyvää kuitenkin joskus myöntää virheesi ja kelailla, miksi muut miettivät asian toisin. Joskus olen itsekin vastaavaa tehnyt ja katso, se on vienyt mua etiäpäin.
Minä kysyin että sinäkö sen määrittelet milloin sen vitsin saa sanoa? Huomenna, ylihuomenna? too soon?

Jos menee kasetti, niin sitten menee kasetti, minun ei mennyt. Anthony Jeselnik Thoughts and Prayers 2015 (youtubeen hassunhauskaan stand up videoon)
"Thats worth less than fucking nothing"
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä kysyin että sinäkö sen määrittelet milloin sen vitsin saa sanoa? Huomenna, ylihuomenna? too soon?

Jos menee kasetti, niin sitten menee kasetti, minun ei mennyt. Anthony Jeselnik Thoughts and Prayers 2015 (youtubeen hassunhauskaan stand up videoon)
"Thats worth less than fucking nothing"
Mun puolesta vaikka heti. Ei sinällään kiinnosta kuinka kauan aikaa kyseisestä jutusta on mennyt, mutta kannattaa mennä oikeaan ketjuun vitsejä varten. Tai oikealle alustalle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tähän voisi heittää stand up tyylisesti, too soon?

Nappasin tuolta toisesta ketjusta lainauksen ja todettava että tuo on taitolaji. Tällaisissa jutuissa se läppä olisi hyvä alleviivata huolellisesti ja sekään ei riitä aina. Vastikään katsoin pätkän roast battlea ja koomikko heitti julmaa juttua vastustajan vaimon keskenmenosta. Keräsi vain vihat niskaansa vaikka toimikin täysin oppikirjan mukaan.

Ja kannattaa huomioida se että monet kyllä kehuvat kestävänsä synkkää huumoria, mutteivat oikeasti kestä. Tämä noin yleisesti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä kysyin että sinäkö sen määrittelet milloin sen vitsin saa sanoa? Huomenna, ylihuomenna? too soon?

Jos menee kasetti, niin sitten menee kasetti, minun ei mennyt. Anthony Jeselnik Thoughts and Prayers 2015 (youtubeen hassunhauskaan stand up videoon)
"Thats worth less than fucking nothing"
Kuule, aivan vitun sama, mitä sinä kysyit. Minä en kysynyt mitään, vaan annoin neuvon.

Ja Jeslnikin show on katsottu. Osin ihan hyvä. En sitten tiedä, olenko ollenkaan yllättynyt, että poimit siitä vain sen ilmeisimmän pointin.

Mutta joo, anti olla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nappasin tuolta toisesta ketjusta lainauksen ja todettava että tuo on taitolaji. Tällaisissa jutuissa se läppä olisi hyvä alleviivata huolellisesti ja sekään ei riitä aina. Vastikään katsoin pätkän roast battlea ja koomikko heitti julmaa juttua vastustajan vaimon keskenmenosta. Keräsi vain vihat niskaansa vaikka toimikin täysin oppikirjan mukaan.

Ja kannattaa huomioida se että monet kyllä kehuvat kestävänsä synkkää huumoria, mutteivat oikeasti kestä. Tämä noin yleisesti.
Kuten tuossa videopätkässä Anthony toteaa, niin se vitsi on silti hauska vaikka sille ei kukaan nauraisi, tai vaikka saisi sillä muiden vihat niskaansa. En minä jaksa stressata siitä että jatkoajassa muutamalla nimimerkillä menee herne nekkuun. Elämä jatkuu silti. Rämpytäkööt sitä raportti nappia, tai mitäs jos vaikka ei menisi sinne Darwin ketjuun, jos ottaa koville siellä mahdollisesti olevat jutut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuule, aivan vitun sama, mitä sinä kysyit. Minä en kysynyt mitään, vaan annoin neuvon.

Ja Jeslnikin show on katsottu. Osin ihan hyvä. En sitten tiedä, olenko ollenkaan yllättynyt, että poimit siitä vain sen ilmeisimmän pointin.

Mutta joo, anti olla.
Et sitten tainnut tajuta sitä sen vitsiä? No ei kyllä yllättänyt. Minä poimin sen jutun sieltä mikä liittyi asiaan, olisi voinut poimia jostain muualta jonkun muun jutun jos se olisi liittynyt johonkin toiseen asiaan. Tuo nyt liittyi tähän, joten sen tähän otin mukaan, koska se osuu täydellisesti siihen miten meni kasetit jumiin ja herneet nenään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kuten tuossa videopätkässä Anthony toteaa, niin se vitsi on silti hauska vaikka sille ei kukaan nauraisi, tai vaikka saisi sillä muiden vihat niskaansa.

Jeselnikin juttu on suurpiirteisesti kuvailtu ja syystä. Olen hänen pointistaan samaa mieltä, mutta edes Jeselnikin kasetti ei kestä heittää tuoreeltaan julmaa läppää. Tuossa mainitsemassani roast battlessa hän oli tuomarina ja heitti tylyn jutun keskenmenoon liittyen. Tajusi sanottuaan hävetä noin sekunnissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jeselnikin juttu on suurpiirteisesti kuvailtu ja syystä. Olen hänen pointistaan samaa mieltä, mutta edes Jeselnikin kasetti ei kestä heittää tuoreeltaan julmaa läppää. Tuossa mainitsemassani roast battlessa hän oli tuomarina ja heitti tylyn jutun keskenmenoon liittyen. Tajusi sanottuaan hävetä noin sekunnissa.
En ole nähnyt, niin en voi kommentoida. Vaikea on kuvitella että roastissa olisi joku juttu liian julmaa, no ilmeisesti sitten on. Tuohon voisi mielestäni todeta, että jos et kestä kuumuutta, niin älä mene keittiöön.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nyt kun mieli on pahoitettu bussikeissistä niin ihme on miksei @BlackWolf lyö lisää löylyä toteamalla, ettei menetetty kuin vanhuksia, koska he olisivat kuolleet pian jo muutenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt kun mieli on pahoitettu bussikeissistä niin ihme on miksei @BlackWolf lyö lisää löylyä toteamalla, ettei menetetty kuin vanhuksia, koska he olisivat kuolleet pian jo muutenkin.
Perhana kun en tuota keksinyt. Onneksi ne oli sentään ruattalaisia, tai no sinne muuttaneita.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En ole nähnyt, niin en voi kommentoida. Vaikea on kuvitella että roastissa olisi joku juttu liian julmaa, no ilmeisesti sitten on. Tuohon voisi mielestäni todeta, että jos et kestä kuumuutta, niin älä mene keittiöön.

En itsekään arvosta kovin korkealle että hehkutetaan julmia juttuja ja sitten ei kestetä kun lyödään kierroksia kunnolla. Varsinkin jos se tehdään asialle tarkoituksella pyhitetyssä tilanteessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Heh, mulla taas päinvastoin. ABS anturi hajosi hiljattain ja samalla nopeusmittari lakkasi toimimasta ja olen käyttänyt navigaattoria korvikkeena ja onhan todella hankala hahmottaa nopeutta numeroina ilman viisaria.
Kyllähän se digitaalinen näyttö siinä keskellä tuntui aluksi hölmöltä mutta sitten sitä vain alkoi seurata ja siihen tottui. Numeroista oli selkeä seurata nopeutta. Kyllähän siinä näytöllä voisi pitää jotain muuta kuin nopeutta esim. kulutusta (kuten isäni pitää). No nyt on niin tottunut diginummeroihin että se ns. tavallinen kehämittari on outo. Kyllä se siellä oikealla on mutta ei sitä tule seurattua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En itsekään arvosta kovin korkealle että hehkutetaan julmia juttuja ja sitten ei kestetä kun lyödään kierroksia kunnolla. Varsinkin jos se tehdään asialle tarkoituksella pyhitetyssä tilanteessa.
Minä en noita roasteja oikein jaksa muutenkaan. Areenasta löytyvä UK roast battle oli ihan jepa, mutta noin yleensä pitäisi tietää henkilöistä hirveästi ja minua ei ihmiset (tuun kuulemaan tästä vielä) noin yleensäkkään ihan kauheasti kiinnosta, varsinkaan jotkut jalustalle nostetut starat. Ihmisten teot on sitten toinen tarina.

Mutta ei, minä en jaksa miettiä että joku uhrin omainen voisi random kiekkopalstalta lukea jotain onnettomuus juttuja ja siitä suuttua. Kai nyt ihan logiikallakin kaikki ihmiset ymmärtää että paska mäihä, niitä sattuu silloin tällöin, ei se tarkoita ettei elämä jatkuisi. Jos nyt joku omainen oikeasti tätä lukee, niin minä tarjoan kaljan, enemmän se on tehtynä sitten kuin uliseminen jossain ketjuissa anonyymille nimimerkille kun joku saattoi loukkaantua. Tuollainen saatanallinen jeesustelu aina kun jotain tapahtuu on todella raskasta. Jos tässä alkaisi ihmisenä joka onnettomuudesta yms. olemaan surullinen niin muuta saisikaan tehdä. Nytkin se juttu tuntuu olevan siinä että kun sellainen ihmisten päättämä raja kulkee tuolla metsässä, missä eroaa kaksi maa-aluetta toisistaan, niin se tekee sen rajan sille milloin vedetään herne nekkuun ja miloin ei.

Niin paiti siis Bourdain, se oli iso juttu ja siitä meni kanssa herne nenään, koska julkkis ja näin. Sitten kun se köyhyydessä koko ikänsä elänyt kuolee tuolla nälkään niin ihan se ja sama.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sinänsä väärää aikaa ei ole, mutta jos lähtee heti apajille kun ruumiit eivät vielä ole edes kylmenneet, tulee vitsin olla oikeasti hyvä.

Tästä syystä käsittääkseni jaamme osaltaan vaikkapa Jimmy Carrin tai Anthony Jeselnikin komedian. JC:n yhtenä yksittäisenä helmenä heitto Michael Jacksonista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tästä syystä käsittääkseni jaamme osaltaan vaikkapa Jimmy Carrin tai Anthony Jeselnikin komedian. JC:n yhtenä yksittäisenä helmenä heitto Michael Jacksonista.
Tämän lajin helmi on kyllä edelleen Gilbert Gottfriedin 3 viikkoa 9/11 iskujen jälkeen esittämä vitsi lentänisestä New Yorkin:
"they said they have to stop at the Empire State Building first".

Yleisö buuasi ja hän suoritti Aristocrats nimisen stand up jutun sen jälkeen. Ihmiset pyörivät lattialla naurusta sen jälkeen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämän lajin helmi on kyllä edelleen Gilbert Gottfriedin 3 viikkoa 9/11 iskujen jälkeen esittämä vitsi lentänisestä New Yorkin:
"they said they have to stop at the Empire State Building first".

Yleisö buuasi ja hän suoritti Aristocrats nimisen stand up jutun sen jälkeen. Ihmiset pyörivät lattialla naurusta sen jälkeen.
Oliko too soon?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miten toi sitten liittyy Darwin Awardseihin, edes yrityksenä? Etenkin jos jarrut pettivät? Käsittääkseni Darwin Awardsit on vähän toinen juttu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Miten toi sitten liittyy Darwin Awardseihin, edes yrityksenä? Etenkin jos jarrut pettivät? Käsittääkseni Darwin Awardsit on vähän toinen juttu.
Ei millään tavalla, mutta kun raukka ei kykene myöntämään edes pakon edessä tehneensä virhettä. En ole noita ikiliikkujaketjuja politiikasta yms. jutuista lukenut hirveästi, mutta aika nopeasti valkeni, miksi se ei kerää hirveästi kannatusta palstalla. Onhan tuo ihan vitun rasittavaa kiemurtelua ja muiden syyttelyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei millään tavalla, mutta kun raukka ei kykene myöntämään edes pakon edessä tehneensä virhettä. En ole noita ikiliikkujaketjuja politiikasta yms. jutuista lukenut hirveästi, mutta aika nopeasti valkeni, miksi se ei kerää hirveästi kannatusta palstalla. Onhan tuo ihan vitun rasittavaa kiemurtelua ja muiden syyttelyä.

Kiitos selvennyksestä.

Saatoin muuten löytää "syypään" tähän ns. keissiin Veti surulliseksi / hiljaiseksi -ketjusta torstailta, silloin oli viitattu tähän imppaajaan ja Darwin-palkintoon, mistä ehkä oli sitten lähtenyt tämä assosiointi tämänpäiväiseen liikenneonnettomuuteen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei millään tavalla, mutta kun raukka ei kykene myöntämään edes pakon edessä tehneensä virhettä. En ole noita ikiliikkujaketjuja politiikasta yms. jutuista lukenut hirveästi, mutta aika nopeasti valkeni, miksi se ei kerää hirveästi kannatusta palstalla. Onhan tuo ihan vitun rasittavaa kiemurtelua ja muiden syyttelyä.
Kiitos henkilöön menevästä nimittelystä. Huomaa miten on se alkuperäinen teksti luettu ihan ajatuksella. Missä siis todettiin että ei päässyt Darwineihin, kun jouduttin hylkäämään sivullisten mukaan otolla, siellä oli sellainen sana kuin "ehdokas", mikä siis sen alkuperäisen mukaan "pyrki listalle, mutta ei onnistunut", tämä hitaimmille selvennyksenä. Viimeisten tietojen mukaan jäi kuski vieläpä henkiin. Tiedän että kielemme on vaikea ja nämä on vaikeita käsitteitä, luetun ymmärtäminen tuntuu sitä varsinkin olevan. Kyllä se siitä.

Laitetaan nyt se viestikin tähän että varmana vähän hitaampikin ymmärtää:
"Mitä ilmeisimminkin Kuopiossa on yksi ehdokas pyrkinyt mukaan listalle ajettuaan bussin alas sillalta."
Kyllä se kun pari kertaa lukee, niin sitten jo aukenee.

Se jos vitsi ei kelpaa on toinen asia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös