Ihmettelyketju

  • 6 344 430
  • 38 746

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis aivan täyttä paskaa kumpainenkin. Kuten sanoin, molemmat sarjakuvat ovat täyttä tuubaa. Ehkä siksi käytin tota aiemmin mainitsemaani vertausta kun se V&W on ainakin oman käsitykseni mukaan kovastikkin suosittu.
Onhan Viivissä ja Wagnerissa hetkensä. Minusta noi on keskimäärin ihan hauskoja sarjiksia. Tuo kamala luonto sen sijaan ei kyllä ole hauskaa nähnytkään. Oikeastaan minä en edes ymmärrä koko sen sarjakuvan olemassaolon ideologiaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmiset jotka luulee et muilla ei oo parempaakaan tekemistä kun olla heidän apunaan talkoolaisena. Mun pitäs ens viikolla olla joka päivä maalaamassa ja remontoimassa sukulaisen taloa, tottakai ilmasiks, koska rahat on vähissä. Miks se pitää sit ees remontoida jos on rahat vähissä?!?

Itse en ilkeä edes kysyä keltään apuja mihinkää jos ei oo tarkotus antaa jotain vaivanpalkkaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmiset jotka luulee et muilla ei oo parempaakaan tekemistä kun olla heidän apunaan talkoolaisena. Mun pitäs ens viikolla olla joka päivä maalaamassa ja remontoimassa sukulaisen taloa, tottakai ilmasiks, koska rahat on vähissä. Miks se pitää sit ees remontoida jos on rahat vähissä?!?

Itse en ilkeä edes kysyä keltään apuja mihinkää jos ei oo tarkotus antaa jotain vaivanpalkkaa.
Et viittis tulla meille vetään laminaatit lattiaan? Oon kohta vuaden jo melkein saanu aikaseks. Eikä tarttis tulla "ilmaseks". Tai niin ainaki muija sano...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Et viittis tulla meille vetään laminaatit lattiaan? Oon kohta vuaden jo melkein saanu aikaseks. Eikä tarttis tulla "ilmaseks". Tai niin ainaki muija sano...
Nyt tuli vahvat kummelifibat, kai akkasi on suomenruottalainen? Mä olen messissä! Tuus nyt @sämpylä89 ja perustetaan bändi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon kohta vuaden jo melkein saanu aikaseks.
Ei näissä kannata kiirettä pitää, hyvin ja hartaasti kun suunnittelee niin säästyy ikäviltä yllätyksiltä. Akat ei vaan ymmärrä tätä, mullekki vittuilee kun on menny jo 2 vuotta yhen hyllyn poraamiseen seinälle.

Mut voisin mä tulla käyttään työkaluuni sinne, muista vaan et siinä on se vaara et muijas jää sit aika väljäks mun porailujen jäljiltä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei näissä kannata kiirettä pitää, hyvin ja hartaasti kun suunnittelee niin säästyy ikäviltä yllätyksiltä. Akat ei vaan ymmärrä tätä, mullekki vittuilee kun on menny jo 2 vuotta yhen hyllyn poraamiseen seinälle.

Nää on näitä elämän suuria mysteerejä. Sitte taas kun panostaa asiaan ja ampuu kirnupiimät tunneliin alta minuutin niin taas vittuillaan. Niin tai näin niin aina väärinpäin.
Mut voisin mä tulla käyttään työkaluuni sinne, muista vaan et siinä on se vaara et muijas jää sit aika väljäks mun porailujen jäljiltä.

Juu, nou hätä. Se juna on menny jo. Ei se perus-Jarmokaan paljoo hätkähdä vaikka otsonikerroksen aukko taas laajenis pari neliökilsaa. ei aiheuta toimenpiteitä, sano Tsernobylin pääinsinööri kun vähän tussahti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joidenkin naisten selfieissä on pärstä kummallisessa reunassa kun pitää tissitkin sovittaa kuvaa.

Ja miks ne kuvat on hölmösti ylhäältä päin. Demissä taas neuvottu jotain.
Ylhäältä päin kuvaa otettaessa on helpompi saada tissit kuvaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei oo. Se on ulkomaalainen. Ikaalisista, tarkkaan ottaen. Mutta kova paneen. Mullekki antanu joskus.
No eipä Ikaalisissa voi tehdä muutakaan kuin ryypätä ja paneskella. Eihän siellä ole edes rautatieasemaa!
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ikaalisten kylpylä on kyllä outo paikka. Miesporukat tekevät sinne retkiään keskellä viikkoa. Itseäkin on pyydetty mukaan, mutta olen kieltäytynyt koska en tanssi. Osaan kyllä sen verran että selviydyn mukana jos tilanne sitä välttämättä vaatii.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ikaalisten kylpylä on kyllä outo paikka. Miesporukat tekevät sinne retkiään keskellä viikkoa. Itseäkin on pyydetty mukaan, mutta olen kieltäytynyt koska en tanssi. Osaan kyllä sen verran että selviydyn mukana jos tilanne sitä välttämättä vaatii.
Pitääkö kylpylässä tanssia, nyt olen ihmetyksen valtaama. Luulin että tuonne mennään, no niin no, kylpemään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikaalisten kylpylä on kyllä outo paikka. Miesporukat tekevät sinne retkiään keskellä viikkoa. Itseäkin on pyydetty mukaan, mutta olen kieltäytynyt koska en tanssi. Osaan kyllä sen verran että selviydyn mukana jos tilanne sitä välttämättä vaatii.
Miesporukoita ja tanssimista? Kuullostaa aavistuksen verran arveluttavalta?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuka haluaa vohvelinsa pehmeänä?
Suomalaisten jäätelömaussa erikoispiirre, jota ei muualla maailmassa näe - syy on vohvelissa: ”Globaalisti poikkeavaa”
Täysin sairasta, enkä usko tuohon sekuntiakaan.
Jos täällä on joku pehmoilija, niin saa ilmoittautua.
Lähes kolmasosa suomalaisista jäätelönsyöjistä haluaa vohvelinsa pehmeänä.Muualla maailmassa vastaavaa trendiä ei näy.

- Suomessa on poikkeuksellisen paljon kuluttajia, jotka suosivat pehmeää vohvelia. Tutkimuksemme mukaan 30 prosenttia suomalaisista haluaa vohvelin pehmeänä, mikä on globaalisti poikkeavaa. Globaalisti kaikki haluavat yleensä rapean vohvelin, Brunberg sanoo.
Samaten, onko joku niin pälli, että valitsee jäätelokioskilla sen tavallisen vohvelin, eikä ns aitoa vohvelia?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos täällä on joku pehmoilija, niin saa ilmoittautua
Ilmottaudun sillä et mulle on ihan sama, en oo ikinä ees kiinnittänyt huomioo.

Samaten, onko joku niin pälli, että valitsee jäätelokioskilla sen tavallisen vohvelin, eikä ns aitoa vohvelia?
Ei oo mitään hajua mikä on mikäkin vohveli. Otan vaan jonkun. Mä oon super pälli.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olet oikeassa. Suosin hieman paksumpia siivuja jotta juusto kannattelee leipää. Tässä on hieman vielä tuotekehitystä edessä, mutta olen vakuuttunut maailman ymmärtävän elinaikanani tämän innovaation tärkeyden.

Kun tuommoinen tärkeä keksintö menossa, niin oletko kuinka sijoitellut leikkeleet ja rasvat tuohon? Oletan ison osan käyttävän noita kulutushyödykkeitä vielä innovaatiosi onnistuttua.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kun tuommoinen tärkeä keksintö menossa, niin oletko kuinka sijoitellut leikkeleet ja rasvat tuohon? Oletan ison osan käyttävän noita kulutushyödykkeitä vielä innovaatiosi onnistuttua.

Olen yrittänyt kehitellä spagetista kumilanganomaisia kiinnikkeitä joiden kanssa leikkeeleet, salaatit, vihannekset etc. saa sidottua tuohon kiinni. Tuossa on kyllä hieman vielä tekemistä mutta tästä tulee iso juttu vielä. Palaan ketjuun kun olen saanut franchising-kuvion USA:ssa pyörimään täydellä teholla!
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen yrittänyt kehitellä spagetista kumilanganomaisia kiinnikkeitä joiden kanssa leikkeeleet, salaatit, vihannekset etc. saa sidottua tuohon kiinni. Tuossa on kyllä hieman vielä tekemistä mutta tästä tulee iso juttu vielä. Palaan ketjuun kun olen saanut franchising-kuvion USA:ssa pyörimään täydellä teholla!

Kannattaa koittaa ennemmin jotain merilimaa, ruohonkortta tai vastaavaa hipsterihommaa siihen kiinnitykseen ja menestys on taattu.

Onnea maailmanvalloituksellesi, toivottavasti lasteni lastenlapset joskus miettii sen isopapan olleen höperö kun laittoi juuston leivän päälle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olen yrittänyt kehitellä spagetista kumilanganomaisia kiinnikkeitä joiden kanssa leikkeeleet, salaatit, vihannekset etc. saa sidottua tuohon kiinni. Tuossa on kyllä hieman vielä tekemistä mutta tästä tulee iso juttu vielä. Palaan ketjuun kun olen saanut franchising-kuvion USA:ssa pyörimään täydellä teholla!

Ehdotan, että kehität nauhalakritsista suolaisen tai makeuttamattoman version.
https://sites.google.com/site/kpsar...kritsi/nauhalakritsi.jpg?height=162&width=200
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös