Ihmettelyketju

  • 6 344 409
  • 38 746

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Miten ihmeessä nämä lomapäivät kulkevat sata kertaa nopeammin kuin työpäivät? Aika ei olekaan lineaarinen?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten ihmeessä nämä lomapäivät kulkevat sata kertaa nopeammin kuin työpäivät? Aika ei olekaan lineaarinen?
Aika ja avaruus ovat sama asia. Oletko liikkunut mustien aukkojen tai muiden raskaiden objektien läheisyydessä?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Aika ja avaruus ovat sama asia. Oletko liikkunut mustien aukkojen tai muiden raskaiden objektien läheisyydessä?
Sen mitä olen kotoani poistunut, olen liikuskellut tässä Malmin huudeilla. Onko @pettter musta aukko vai onko hänen nobelaner-reppunsa raskas objekti? Oi pettter, miksi muutit idästä tänne lintukotoon, jossa aikakin oli lineaarinen ennen saapumistasi!
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Siis oikeesti, ite oon maailman huonoin nukkuja. Pyärin ja hyärin ja lakanat sun muut on ihan miten sattuu aina. Ärsyttävää. Meillä pitää olla 180(?)cm leveessä sängyssä varmaan 3mx3m alulakana että pysys ees mun pualelta osittain petarin alla.

Kannattaa kokeilla ns. kirjekuorilakanaa, joka menee petauspatjan alle niin, ettei sen pitäisi liikkua sieltä mihinkään. En sitten tiedä miten pyäriähyöriällä toimi, mutta ainakan itsellä on pysynyt hyvin paikoillaan. Normaalia aluslakanaa täytyi asetella melkein jokaisen yön jälkeen
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kannattaa kokeilla ns. kirjekuorilakanaa, joka menee petauspatjan alle niin, ettei sen pitäisi liikkua sieltä mihinkään. En sitten tiedä miten pyäriähyöriällä toimi, mutta ainakan itsellä on pysynyt hyvin paikoillaan. Normaalia aluslakanaa täytyi asetella melkein jokaisen yön jälkeen
Itse käytän ns. muotoonommeltuja lakanoita. Niissä on kuminauhat lakanan kulmiin ommeltuina ja kun ne kummarit menee patjan alle niin siellä pysyy lakana. Tavallista lakanaa saa korjata jopa kesken yön. Sen verran levoton nukkuja olen...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kenen mielestä joku fitness keho on seksikäs. Hyi helvetti, noihan on rumia vartaloita kun jokainen lihas ja suoni erottuu. Naisella esim jos erottuu sixpäkki selvästi niin se on jo mun mielestä liikaa, kauheen näköstä. En panis, ei jatkoon.



No panisimpas mut en silti pidä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kenen mielestä joku fitness keho on seksikäs. Hyi helvetti, noihan on rumia vartaloita kun jokainen lihas ja suoni erottuu. Naisella esim jos erottuu sixpäkki selvästi niin se on jo mun mielestä liikaa, kauheen näköstä. En panis, ei jatkoon.

Kävin Filippiineillä fitness-kilpailussa. En menee enää koskaan (mutta panisin).

Siellä oli jotain rasvaisia ukkojakin, en todellakaan panisi. Miksi joku haluaa tehdä tuollaista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se on miehessä vika, jos kirnu ei toimi.
Tästä päästäänkin siihen et miks kaikki on miehen vika. Akka lähti joskus autoilemaan, sanoin et tankki on tyhjä, et käyppäs tankilla. Sanoi et joo. Kippo hyytyi tien varteen ja akka soittaa että miks et oo tankannu.

Ei auta kun ihmetellä et mitä kaikkee me miehet joudumme kestämään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No missä muuallakaan se olisi. Varsinkaan tossa tapauksessa.
Voi se olla akassakin. Jos se vaikka tykkää hommaillessa pukeutua Irma Greseksi ja vaatii ukkoa pukeutumaan keskitysleirin oberkapoksi ja laulamaan höylätessä marssilaulu Erikaa. Monellakin nynnyllä varmaan voi mennä sisu kaulaan ja mullberg vetäytyä miinusmittaan.
Itsehän tosin miltei laukean silkasta ajatuksesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Erika on hieno marssi. Mutta @Johnny B. Goode kuka mielestäsi esittää parhaan version nimimerkkiäsi kantavasta biisistä? Minä annan pisteeni Judas Priestille,
Njaa, Berryn orkkis on toki kova mutta jollain kierolla tapaa tykkään myös Peter Toshin naurusavukkeelta tuoksuvasta reggaerentoilusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No missä muuallakaan se olisi. Varsinkaan tossa tapauksessa.
No kyllä se nykyaikana on keskimäärin useammin siinä turvonneessa siiderivalaassa, kuin missään muussa. Sitten sä katselet niitä teini pimatsuja tuolla painaltamassa pikkumustissa, vesirajahameissa, legginsseissä päivät pitkät tiukkoine vartaloineen ja pumpattuine peppuineen ja edessäsi oleva näky muistuttaa lähinnä rannalle ajautunutta ryhävalasta sätkimässä ja pärskimässä siinä rantahietikossa. Ei ole ihme että tekisi mieli ennemmin lähtee etsiin dynamiittia millä päästää se valas tuskistaan, kuin alkaa siinä sitä vieritteleen ja etsimään että missäs suunnassa se touhu tapahtuisi.

Vähemmästäkin tulee todenneeksi, että: "ja vitut, mä lähden kaljalle"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselin tuossa Suomen vahvin mies- kilpailua kun Yleltä tuli. Ihmettelin sitä ettei osallistujia ollut enempää kuin kuusi. Aikoinaan karsintalajeilla oli merkitystä kun karsittiin kahdeksan finaaliin menijää. Ja voittaja Törrö näytti ihan ylipainoiselta sohvaperunalta. Sitä myös ihmettelen että hän voitti. No täytyy olla tausta kunnossa että pärjää edes Suomen tasolla.

Takana on ne vuodet kun Aholan Jouko ja Virtasen Janne kävi voittamassa maailman vahvimman tittelin. Ja Hartikaisen Janne voitti maailman vahvimmin tittelin alle 105 kiloisissa. Ja voitti Hartikainen yleisen sarjankin Suomen vahvimmassa 2013 vaikka järjestäjillä kesti hetken tajuta että pikku mies voitti isot äijät.

Suomen vahvin mies Nastolasta pisti pakan sekaisin - ESS.fi (Etlarin artikkeli Hartikaisen Suomen vahvin voitosta)
 

JKyykka

Jäsen
Mitä nää pienet lentävät koppakuoriaiset on? En muista aikaisempina kesinä tavanneeni tällaisia. Nyt niitä on viimeisen viikon aikana ilmestynyt kämppään useampi. Äsken kun makasin sängyssä niin alkoi korvassa pörisemään. Kuulosti ihan pahimmalta viholliseltani eli ampiaiselta. Pomppasin sängystä ylös, laitoin valot päälle ja siinä se kuoriaisolento makasi sängyssä liikkumattomana.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei enää naarata, mutta ketäköhän noin puolituntia sitten naarattiin tossa Arabianrannan edustalla? Helikopteri pörräsi paikoillaan varmaan lähemmäs puolisen tuntia ja valaisi rantaa/vettä, paloauto ja ambulanssi lähti menemään, mutta miekkataksi jäi vielä kiertelemään naapuritalojen pihoja vartiksi.
Ei kai niillä videointi vehkeitä noissa koptereissa ole? Mietin vain kun pari kertaa ”parrasvalot” pyyhkäisi tohon partsille mistä seurailin operaatiota munasillani...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös