Jos puhe olikin heidän lämpötiloistaan?Minua taas ihmetyttää tämä tapa laittaa plussat väärälle puolelle lukua. On melko yleistä tällä keskustelupalstalla.
Jos puhe olikin heidän lämpötiloistaan?Minua taas ihmetyttää tämä tapa laittaa plussat väärälle puolelle lukua. On melko yleistä tällä keskustelupalstalla.
Jos puhe olikin heidän lämpötiloistaan?
Osta laadukkaat aurinkolasit, niin niitä ei tule hävitettyä
Must sellane pien aito rusketus on ihan fine, mut solariumeihin en kyl aio koskea pitkäl tikulkaa. Mieluummin meen ruskettuu vaik ulkomaille.Jotkut ihmiset oikein haluaa ruskettua. Jotenkin sellainen ajatus, jota ei tule koskaan mietittyä. Ei se itseä koske.
Kyllä se oikeasti haluaa, ei vaan kehtaa sanoa sitä. Kun nyt pitää olla niin itsenäistä ja aikuista naista. Annat silti rahaa.Missä vaiheessa 15v kummityttö on muuttunut? Tai siis tuon ikäiset nuoret naiset?
Parin viikon sisään olisi 16v synttärit ja kyselin mitä hän haluaa/tarvitsee lahjaksi. WhatsAppililla tietty, ei noi muuten vastaa, taitavat olla jossain Nizzan tietämillä muutenkin.
Mut, vastaus oli ettei hän mitään halua (kaikkea sillä on toki näin kumminkin näkökökulmasta). Laitoin vastauksesi et sit ei tule mitään, ei kuulemma haittaa. Kunhan tulen paikalle. Ei edes raha kelpaa.
Riippuu vähän teidän läheisyydestä, mutta itse arvostin kun kummitäti vei minua aikuisiin paikkoihin. Tarkotan tällä siis vaikka teatteria, jotain muuta esitystä tai syömään kolmen lajin illallista. Nää oli sellasia asioita, joihin ei itsellä ollut rahaa eikä perheenäkään tuollaista tullu tehtyä eli aivan spessuja kokemuksia.Missä vaiheessa 15v kummityttö on muuttunut? Tai siis tuon ikäiset nuoret naiset?
Parin viikon sisään olisi 16v synttärit ja kyselin mitä hän haluaa/tarvitsee lahjaksi. WhatsAppililla tietty, ei noi muuten vastaa, taitavat olla jossain Nizzan tietämillä muutenkin.
Mut, vastaus oli ettei hän mitään halua (kaikkea sillä on toki näin kumminkin näkökökulmasta). Laitoin vastauksesi et sit ei tule mitään, ei kuulemma haittaa. Kunhan tulen paikalle. Ei edes raha kelpaa.
Jotain tuon tapaista tuli mieleen. Täytyy tsekata mitä Turku tarjoaa. Tätini vei mua oopperaan, tykkäsin. Se, tai joku tasting menu hyvässä mestassa.Riippuu vähän teidän läheisyydestä, mutta itse arvostin kun kummitäti vei minua aikuisiin paikkoihin. Tarkotan tällä siis vaikka teatteria, jotain muuta esitystä tai syömään kolmen lajin illallista. Nää oli sellasia asioita, joihin ei itsellä ollut rahaa eikä perheenäkään tuollaista tullu tehtyä eli aivan spessuja kokemuksia.
Tai sitten rahaa.
Siis oletko nyt ollut todistamassa kulttuurillista omimista? Hyi hyi, olisit huutanut kovan ääneen sille ja haukkunut sen pataluhaksi, kun tuolla tavalla kehtaa aitoamerikkalaisilta omia kulttuuria ilman lupaa.Luin tässä juuri Olive Oatmanista. Tytöstä, joka kaapattiin aitoamerikkalaisten toimesta. Myivät toiselle aitoamerikkalaisheimolle ja he kasvattivat tyttöä kuin omaansa mm. tatuoiden hänen leukansa. Tästä tuli mieleen, että miten meillä täällä Suomessakin on niin valtavasti aitoamerikkalaisia aka intiaaneja, kun äskenkin joku hurja meni ohi kasvot tatuoituna. Miten tuo kasvojen tatuointitapa, jolla ilmaistaan omaa heimoa, on säilynyt näin pitkään ja toiselle mantereelle peräti? Kuinka he itseasiassa ovat Suomeen edes päätyneet? Ai lentävällä mustangilla? Tuskinpa vain, voin näin suoralta kädeltä sanoa, ettei vääriä huhuja lentävistä hevosista ala kiertää jatkoaikalaisten keskuudessa. Teinpä miehen työn!
Nämä tällaiset ryhmät lietsovat ihan turhaa vihaa ja vievät huomion pois siltä 10%:lta, jotka oikeasti käyttäytyvät kusipäisesti.
Se tarkoittaa että kun vetti kaivaa ojaa tms. tunnin, maksaa ojan kaivattaja tms. siitä vetin työnantajalle 310 rahaa...Tästä määrästä 30-40 rahaa valuu vetin tilille ja loput jäävät kapitalistiriistäjälle ja valtiolle.Minä ihmettelen, mitä tämä oikein tarkoittaa? Onko veljemme pulassa vai onko veljemme, köh, 19 minuutin kuluttua rahoissa!?
Näin se menee, tosin en kaiva ojaa. Istun ja sanon miten se oja pitää kaivaa.Se tarkoittaa että kun vetti kaivaa ojaa tms. tunnin, maksaa ojan kaivattaja tms. siitä vetin työnantajalle 310 rahaa...Tästä määrästä 30-40 rahaa valuu vetin tilille ja loput jäävät kapitalistiriistäjälle ja valtiolle.
Näin se menee, tosin en kaiva ojaa. Istun ja sanon miten se oja pitää kaivaa.
Miksi minun peitto on ihan sotkussa? Aamulla sen järjestelin yön jälkeen kuosiin ja nyt se taas kettuilee minulle ja on sotkussa. Olen nukkunut vähän levottomasti ja siksi peitto on mennyt sotkulle.
Aika ja avaruus ovat sama asia. Oletko liikkunut mustien aukkojen tai muiden raskaiden objektien läheisyydessä?Miten ihmeessä nämä lomapäivät kulkevat sata kertaa nopeammin kuin työpäivät? Aika ei olekaan lineaarinen?
Sen mitä olen kotoani poistunut, olen liikuskellut tässä Malmin huudeilla. Onko @pettter musta aukko vai onko hänen nobelaner-reppunsa raskas objekti? Oi pettter, miksi muutit idästä tänne lintukotoon, jossa aikakin oli lineaarinen ennen saapumistasi!Aika ja avaruus ovat sama asia. Oletko liikkunut mustien aukkojen tai muiden raskaiden objektien läheisyydessä?
Siis oikeesti, ite oon maailman huonoin nukkuja. Pyärin ja hyärin ja lakanat sun muut on ihan miten sattuu aina. Ärsyttävää. Meillä pitää olla 180(?)cm leveessä sängyssä varmaan 3mx3m alulakana että pysys ees mun pualelta osittain petarin alla.
Itse käytän ns. muotoonommeltuja lakanoita. Niissä on kuminauhat lakanan kulmiin ommeltuina ja kun ne kummarit menee patjan alle niin siellä pysyy lakana. Tavallista lakanaa saa korjata jopa kesken yön. Sen verran levoton nukkuja olen...Kannattaa kokeilla ns. kirjekuorilakanaa, joka menee petauspatjan alle niin, ettei sen pitäisi liikkua sieltä mihinkään. En sitten tiedä miten pyäriähyöriällä toimi, mutta ainakan itsellä on pysynyt hyvin paikoillaan. Normaalia aluslakanaa täytyi asetella melkein jokaisen yön jälkeen