Ihmettelyketju

  • 6 338 653
  • 38 741

JKyykka

Jäsen
Olen ollut nyt muutaman vuoden ajan yhden henkilön kaveri Facebookissa. Ei ole montakaan päivää mennyt etteikö häneltä olisi tullut päivitystä, joka liittyy jollain tavalla sionismiin, salaliittoihin, Clintoneihin, Busheihin tai Rothschildeihin. Onhan se tavallaan hienoa, että on jostain asiasta kiinnostunut noin kovasti, mutta tuntuu menevän vähän yli nuo jutut. Itse en noista mitään ymmärrä, mutta jos kaikessa näkee jotain suurta salaliittoa, niin onhan se vähän hassua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen ollut nyt muutaman vuoden ajan yhden henkilön kaveri Facebookissa. Ei ole montakaan päivää mennyt etteikö häneltä olisi tullut päivitystä, joka liittyy jollain tavalla sionismiin, salaliittoihin, Clintoneihin, Busheihin tai Rothschildeihin. Onhan se tavallaan hienoa, että on jostain asiasta kiinnostunut noin kovasti, mutta tuntuu menevän vähän yli nuo jutut. Itse en noista mitään ymmärrä, mutta jos kaikessa näkee jotain suurta salaliittoa, niin onhan se vähän hassua.


Tunnen kans pari tämmöstä tyyppiä. Se on hauskaa, miten heillä on niin samanlaiset jutut, paljon muuta hauskaa ei sitten olekaan. Tekis mieli linkata tähän erään kaverini blogi, mutta jätetään nyt, poika on sekaisin. Mutta eräs suomalainen elokuvaohjaajakin on näitä miehiä, tämä Rööperin kovin jätkä, enkä taaskaan puhu Jussi Parviaisesta.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Olen ollut nyt muutaman vuoden ajan yhden henkilön kaveri Facebookissa. Ei ole montakaan päivää mennyt etteikö häneltä olisi tullut päivitystä, joka liittyy jollain tavalla sionismiin, salaliittoihin, Clintoneihin, Busheihin tai Rothschildeihin. Onhan se tavallaan hienoa, että on jostain asiasta kiinnostunut noin kovasti, mutta tuntuu menevän vähän yli nuo jutut. Itse en noista mitään ymmärrä, mutta jos kaikessa näkee jotain suurta salaliittoa, niin onhan se vähän hassua.
Käyttääkö skandeja?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen ollut nyt muutaman vuoden ajan yhden henkilön kaveri Facebookissa. Ei ole montakaan päivää mennyt etteikö häneltä olisi tullut päivitystä, joka liittyy jollain tavalla sionismiin, salaliittoihin, Clintoneihin, Busheihin tai Rothschildeihin. Onhan se tavallaan hienoa, että on jostain asiasta kiinnostunut noin kovasti, mutta tuntuu menevän vähän yli nuo jutut. Itse en noista mitään ymmärrä, mutta jos kaikessa näkee jotain suurta salaliittoa, niin onhan se vähän hassua.
Joo tommoiset tyypit ovat lähinnä hauskoja lisiä tietyin väliajoin elämään. Uskotaan ties mitä huuhaata ja sitä kuinka ihmiset ovat kaikki tasa-arvoisia. Mutta tummaihoiset tyypit ovat sitten saatanasta seuraavia ja heitä masinoidaan Eurooppaan Rothschildien, Soroksen, Clintonin ja kumppaneiden toimesta. Samalla Putin ja Trump ovat hyviä jätkiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Osta laadukkaat aurinkolasit, niin niitä ei tule hävitettyä

Olet väärässä. Kaveri lähti espoolaiselta terassilta läheiseeen optikkoliikkeeseen ja teki 150 euron kaupat. Ihmettelin siinä nytkö ne on saatava, mutta oli. Jäin odottelemaan ja sitten, kun ei miestä alkanut kuulua takaisin, niin rupesin soittelemaan.

Jossain se pyöri ja terassille palatessa lasit olivat kadonneet. Tuosta on aikaa viitisentoista vuotta, mutta vieläkin naurattaa miten kuitenkin aika lyhyessä ajassa pystyy tuollaiseen suoritukseen.
 

teppana

Jäsen
Kesäloman toinen päivä ja tulin mökille ennen avovaimoa. Paikka on saaressa. Tässä juuri nurtsin ajaneena ja aamukahvin aamuolueen muuttaneena ihmettelen että voiko sitä mukavampaa hetkeä olla? Ihmettelen myös että haiseeko vastaleikattu ruoho paremmalle kuin vastasyntynyt vauva?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jotkut ihmiset oikein haluaa ruskettua. Jotenkin sellainen ajatus, jota ei tule koskaan mietittyä. Ei se itseä koske.
Must sellane pien aito rusketus on ihan fine, mut solariumeihin en kyl aio koskea pitkäl tikulkaa. Mieluummin meen ruskettuu vaik ulkomaille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Missä vaiheessa 15v kummityttö on muuttunut? Tai siis tuon ikäiset nuoret naiset?

Parin viikon sisään olisi 16v synttärit ja kyselin mitä hän haluaa/tarvitsee lahjaksi. WhatsAppililla tietty, ei noi muuten vastaa, taitavat olla jossain Nizzan tietämillä muutenkin.

Mut, vastaus oli ettei hän mitään halua (kaikkea sillä on toki näin kumminkin näkökökulmasta). Laitoin vastauksesi et sit ei tule mitään, ei kuulemma haittaa. Kunhan tulen paikalle. Ei edes raha kelpaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Missä vaiheessa 15v kummityttö on muuttunut? Tai siis tuon ikäiset nuoret naiset?

Parin viikon sisään olisi 16v synttärit ja kyselin mitä hän haluaa/tarvitsee lahjaksi. WhatsAppililla tietty, ei noi muuten vastaa, taitavat olla jossain Nizzan tietämillä muutenkin.

Mut, vastaus oli ettei hän mitään halua (kaikkea sillä on toki näin kumminkin näkökökulmasta). Laitoin vastauksesi et sit ei tule mitään, ei kuulemma haittaa. Kunhan tulen paikalle. Ei edes raha kelpaa.
Kyllä se oikeasti haluaa, ei vaan kehtaa sanoa sitä. Kun nyt pitää olla niin itsenäistä ja aikuista naista. Annat silti rahaa.
 

Robu

Jäsen
Missä vaiheessa 15v kummityttö on muuttunut? Tai siis tuon ikäiset nuoret naiset?

Parin viikon sisään olisi 16v synttärit ja kyselin mitä hän haluaa/tarvitsee lahjaksi. WhatsAppililla tietty, ei noi muuten vastaa, taitavat olla jossain Nizzan tietämillä muutenkin.

Mut, vastaus oli ettei hän mitään halua (kaikkea sillä on toki näin kumminkin näkökökulmasta). Laitoin vastauksesi et sit ei tule mitään, ei kuulemma haittaa. Kunhan tulen paikalle. Ei edes raha kelpaa.
Riippuu vähän teidän läheisyydestä, mutta itse arvostin kun kummitäti vei minua aikuisiin paikkoihin. Tarkotan tällä siis vaikka teatteria, jotain muuta esitystä tai syömään kolmen lajin illallista. Nää oli sellasia asioita, joihin ei itsellä ollut rahaa eikä perheenäkään tuollaista tullu tehtyä eli aivan spessuja kokemuksia.

Tai sitten rahaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Riippuu vähän teidän läheisyydestä, mutta itse arvostin kun kummitäti vei minua aikuisiin paikkoihin. Tarkotan tällä siis vaikka teatteria, jotain muuta esitystä tai syömään kolmen lajin illallista. Nää oli sellasia asioita, joihin ei itsellä ollut rahaa eikä perheenäkään tuollaista tullu tehtyä eli aivan spessuja kokemuksia.

Tai sitten rahaa.
Jotain tuon tapaista tuli mieleen. Täytyy tsekata mitä Turku tarjoaa. Tätini vei mua oopperaan, tykkäsin. Se, tai joku tasting menu hyvässä mestassa.

Tai sitten rahaa, mut se on tylsää.

E: kolme ruokalajia ei riitä, niitä hän saa himassa/mökillä.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Luin tässä juuri Olive Oatmanista. Tytöstä, joka kaapattiin aitoamerikkalaisten toimesta. Myivät toiselle aitoamerikkalaisheimolle ja he kasvattivat tyttöä kuin omaansa mm. tatuoiden hänen leukansa. Tästä tuli mieleen, että miten meillä täällä Suomessakin on niin valtavasti aitoamerikkalaisia aka intiaaneja, kun äskenkin joku hurja meni ohi kasvot tatuoituna. Miten tuo kasvojen tatuointitapa, jolla ilmaistaan omaa heimoa, on säilynyt näin pitkään ja toiselle mantereelle peräti? Kuinka he itseasiassa ovat Suomeen edes päätyneet? Ai lentävällä mustangilla? Tuskinpa vain, voin näin suoralta kädeltä sanoa, ettei vääriä huhuja lentävistä hevosista ala kiertää jatkoaikalaisten keskuudessa. Teinpä miehen työn!
Siis oletko nyt ollut todistamassa kulttuurillista omimista? Hyi hyi, olisit huutanut kovan ääneen sille ja haukkunut sen pataluhaksi, kun tuolla tavalla kehtaa aitoamerikkalaisilta omia kulttuuria ilman lupaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramu oli jossain aamu-TV:ssä puhumassa pyöräilystä ja mainitsi ohimennen Facebookin "Minä pysäköin pyörätielle" -ryhmän

Minä pysäköin pyörätielle Julkinen ryhmä | Facebook

Ihmettelen sitä, että kuinka pikkusieluista porukkaa tuolta näyttäisi löytyvän. 90% kuvista näyttäisi olevan sellaisia, joissa auton jttäminen hetkeksi kevyenliikenteenväylälle on täysin perusteltua lastaamisen vuoksi (lastaaminenhan ei ole pysäköintiä) ja autot on jätetty siten, että siitä mahtuu ohi vaikka miten päin tahansa.

Jonkin verran Stadissa jakoautoa ajaneena täytyy todeta, että siellä on monia paikkoja, jossa lastaus on pakko suorittaa kävelijöiden ja pyöräilijöiden seassa.

Ramstedt ei siis tuohon ryhmään muuten liity kuin että hän mainitsi sen TV:ssä vastavetona "Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmälle" Tämäkin ryhmä on sisällöltään samanlaista, eli suurimmassa osassa tapauksisa spandex-housuista ei ole mitään haittaa autoilijoille.


Nämä tällaiset ryhmät lietsovat ihan turhaa vihaa ja vievät huomion pois siltä 10%:lta, jotka oikeasti käyttäytyvät kusipäisesti.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nämä tällaiset ryhmät lietsovat ihan turhaa vihaa ja vievät huomion pois siltä 10%:lta, jotka oikeasti käyttäytyvät kusipäisesti.

Se on ihan totta. Toi arviolta ehkä noin 10% on kusipäitä liikkuivat he sitten millä välineillä tahansa.

Itse liikun enimmäkseen fillarilla ja ihmettelen sitä miksi kaupungit (tai ainakin Tampere) panostaa niin vähän pyöräilyolosuhteiden kehittämiseen. Paras ja erittäin nopea tapa kuitenkin liikkua kaupungissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaa, minusta veloitetaan vain 310€/h.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ihmettelen, mitä tämä oikein tarkoittaa? Onko veljemme pulassa vai onko veljemme, köh, 19 minuutin kuluttua rahoissa!?
Se tarkoittaa että kun vetti kaivaa ojaa tms. tunnin, maksaa ojan kaivattaja tms. siitä vetin työnantajalle 310 rahaa...Tästä määrästä 30-40 rahaa valuu vetin tilille ja loput jäävät kapitalistiriistäjälle ja valtiolle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se tarkoittaa että kun vetti kaivaa ojaa tms. tunnin, maksaa ojan kaivattaja tms. siitä vetin työnantajalle 310 rahaa...Tästä määrästä 30-40 rahaa valuu vetin tilille ja loput jäävät kapitalistiriistäjälle ja valtiolle.
Näin se menee, tosin en kaiva ojaa. Istun ja sanon miten se oja pitää kaivaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi minun peitto on ihan sotkussa? Aamulla sen järjestelin yön jälkeen kuosiin ja nyt se taas kettuilee minulle ja on sotkussa. Olen nukkunut vähän levottomasti ja siksi peitto on mennyt sotkulle. Yöllä teltassa tarvii kunnon peittoa ettei palele, peittoa jonka alle voi käpertyä nukkumaan. Yöt ovat olleet täällä vain 12-14 astetta viime aikoina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin se menee, tosin en kaiva ojaa. Istun ja sanon miten se oja pitää kaivaa.

Väitetään kuinka se on kauppa mikä kannattaa. Totta, mutta ei kaikki kauppa vaan ainoastaan b2b-kauppa kannattaa. Olen minäkin ollut yli 100 rahan arvoinen Suomessa, mutta tuskin kolmen sadan, vaikka mistäpä sitäkään tietää.

Kaveri tienaa sen 15000e/kk. Onhan se sitten sitä, että lomallakin pitää pari puhelua hoitaa ja muutama meili laittaa, mutta ei se kauppaa vielä kannattamattomaksi tee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksi minun peitto on ihan sotkussa? Aamulla sen järjestelin yön jälkeen kuosiin ja nyt se taas kettuilee minulle ja on sotkussa. Olen nukkunut vähän levottomasti ja siksi peitto on mennyt sotkulle.

Mulla on sama vika. Aina ihan sotkussa aamulla vaikka ehtoolla on ok. Nukun alasti ja näen usein aikas villejä uneja niin siinä varmaan suurin syy. Vaippaa oon harkinnut, mutta hiostanee. No niin taas...

Siis oikeesti, ite oon maailman huonoin nukkuja. Pyärin ja hyärin ja lakanat sun muut on ihan miten sattuu aina. Ärsyttävää. Meillä pitää olla 180(?)cm leveessä sängyssä varmaan 3mx3m alulakana että pysys ees mun pualelta osittain petarin alla. Tyynyt on viikon käytön jälkeen ihan muodottomia kun mylläilen ja mallailen niitä aina läpi yön. Nyt helteillä tää viä korostuu. Sillä mun jutukkin on vissiin niin levottomia kun ei saa nukuttua muuta kun jos vetää pään täyteen. Ei ehkä paras unilääke. Emmää kyllä mitään resettinappejakaan haluis mennä lekurilta kyseleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös