Mikähän siinä on että kuvitellaan että ollaan se maailman napa. Mennään nyt esim. Uusi televisio ketjuun ja ei omaa aikaa viitsitä edes nyt sen vertaa käyttää että ihan pari viimestä sivua luettaisiin (silmäiltäisiin), että josko vaikka siellä olisi joku vaikka kysynyt samaa aikaisemmin. Ei kun minä, minä, minä palvelkaa minua. Ei hei aina jaksa kirjoittaa samaa litanjaa uudestaan ja uudestaan. Joo hei se sun budjettisi on keskimäärin sama kuin noin joka kolmannella siinä samassa ketjussa, se osuu ihan varmana johonkin luokista halvimmat, keskihintaiset, kalliit. Ja ihan varmana siitä asiasta nyt on jo siellä tän vuoden puolella jotain sanottu. Kun ei täällä kukaan maksa kelleen palkkaa, eikä tämän sivuston mainoksista tipu auttajille latin latia. Ihan sama kuin että jossain tietokone-expertti tai puhelinketjussa tms. ekana saa kysyä, että oletko sä nyt ees buutannut sitä sun laitetta, "ai niin joo". Voisi kai sitä ite tehdä ensin sen mitä asialle voi, ennen kuin jonkun muun pitää käyttää energiaa sun asioihin. Ihmettelen, tai no siis en ihmettele, että vastauksia ei paljoa kerry.