Minä en tiedä miten noita on puitu ja missäkin. Eihän tässä siitä ole kyse, vaan siitä mikä helvetin järki tuollaisessa laissa edes on? Kun siinä ei ole mitään järkeä. Markkinatalouden pitäisi hoitaa tälläiset asiat itsestään. Lait mitä ei voida valvoa, minkä todistaminen on liki mahdotonta, mitkä eivät ole täysin selviä jne. niin ne eivät ole mistään kotoisin. Ei vaikka niillä mukamas ajettaisiin kuinka hienoja juttuja.
Samaten jokaisen yrityksen pitäisi ihan itse voida määritellä millaiselle markkinasegmentille juttujansa tähtää. Minä voin varmaan lähteä vaatimaan oikeutta että pääsen kaikki HopLopin pallomeriin yms. painorajoitteisiin ja ikärajoitteisiin paikkoihin, samalla tasa-arvo periaatteella? Kuten huomaat niin tämä ei oikein toimi tämä juttu kun sitä alkaa perkaamaan. On olemassa hyviä syitä miksi halutaan segmentoidia määrättyjä asiakasryhmiä mitä palvellaan. Samalla voidaan hyvinkin haluta rajata vaikka tälläiset ylipainoiset, korjaan lievästi ylipainoiset, miehet pois sieltä lasten liukumäistä. Sitten meillä on laki mikä kieltää näin tekemästä, niin eihän siinä ole mitään järkeä.