Homostelu on hyvä harrastus. Haukkujat haukkuu, koska eivät ole sitä edes yhden session verran harrastaneet.Sohvaperunat on hyvä ohjelma. Haukkujat haukkuu, koska eivät ole sitä edes yhden jakson vertaa katsoneet.
Ja tokaa kertaa ei laskettu. Kolmannesta nollautui. En kiistä.Homostelu on hyvä harrastus. Haukkujat haukkuu, koska eivät ole sitä edes yhden session verran harrastaneet.
... ei kerta keijoksi tee ja vuosi on vain uteliaisuutta.Ja tokaa kertaa ei laskettu. Kolmannesta nollautui. En kiistä.
Ihmettelen ihmisiä, jotka hotkivat ruokansa. Jos kellottaa aterian pariin minuuttiin, niin maistaako sitä ruokaa edes siinä?!
Avainsana lienee monella kellotus. Ts. kellokortti ei anna armoa lounastauolla eli jos on vähänkin jonoa/viivettä ruoan saamisessa ja/tai matkaa ruokapaikkaan on enemmän kuin muutama minuutti niin ateria on vedettävä huiviin rivakasti, jotta systeemi ei rankaise orjiaan. Vain isoherroilla, työttömillä ja opiskelijoilla on aikaa pidempiin lounaisiin.
Avainsana lienee monella kellotus. Ts. kellokortti ei anna armoa lounastauolla eli jos on vähänkin jonoa/viivettä ruoan saamisessa ja/tai matkaa ruokapaikkaan on enemmän kuin muutama minuutti niin ateria on vedettävä huiviin rivakasti, jotta systeemi ei rankaise orjiaan. Vain isoherroilla, työttömillä ja opiskelijoilla on aikaa pidempiin lounaisiin.
sai potkut
Oho. Siinä on syöty vähän kalliimpaa salaattia.Tuohon on yleensä joku syy. Olen pari kertaa saanut potkut syyttä ja sitten joskus syystä.
--
"Paikalle saapuneelle poliisipartiolle selvisi vartijoiden kertomana, että nainen oli syönyt salaattibaarin tuotteita tarjoilukulhoista. Tämän seurauksena yhteensä neljän astian ruuat jouduttiin hävittämään.
Hävitettyjen ruokien yhteisarvo oli 227 euroa."
Minkä kokoiset astiat tarvitaan, jos yhteisarvo on 227 euroa. On tietenkin mahdollista, että salaattiin on käytetty jotain kallista proteiinia, mutta melko kalliilta salaatilta kuulostaa. Aika monta kiloa sitä on saanut olla tai sitten joku vain kusettaa.
Tavallaan myös hassua kuinka heti paniikissa hävitetään hyvät salaatit, kun jonkun on nähty syövän astioista. Mahtavat aikamoisia bakteeripesiä olla, kun siinä pyörii kymmenittäin ihmisiä, vaikka kuinka käyttäisivät jotain ottimia. Kuinkahan monta kertaa nekin käy esimerkiksi lattialla ennen kuin ne vaihdetaan.
Puolustusjärjestelmien ja hissien kaupittelulla on ehkä pieni ero, kuten tietysti silläkin että toinen on valtionyhtiö ja että niitä kaupitellaan ugandamaiseen maahan.Minä ihmettelen myös tuota Patria juttua.
Siis joku random jamppa saa joltain Patrian randomjampalta luvan että saa jakaa Patrian flyereitä. Sitten se löytyy kokkelipäissään kuolleena hotellihuoneesta, asiaan liittyy jotenkin Suvi Linden ja Patria antaa kahdelle kenkää. Miksi?
Mitä minä en nyt ymmärrä tässä, kun minusta tässä ei nyt ole tapahtunut yhtään mitään. Miksi siis Patrian pitää antaa kenkää parille johtajalle, kun joku random jamppa, jolla jotain flyereitä löytyy kuolleena? Patriako sen tappoi? Mitä minä en nyt ymmärrä?
Olisi se aika karua kun vaikka Kone antaisi johtajilleen potkut, kun niiden myyntiedustaja löytyisi jossaun Ugandassa kuolleena hotellihuoneesta. Mielellään toki vielä niin että siellä olisi selvästi rietasteltu ilotyttöjen kanssa ja vedetty viinaa ja aineita sekaisin ja pistetty paikat remonttiin ja kuoltu kesken seksisession kokkelin ja kuristamisseksin seurauksena. Varmaan siellä Koneella vedeltäisiin ranteita auki, että ei saatana nyt osu paska tuulettimeen ja firman maine meni lopullisesti, vittu kun annettiin tolle ne flyerit ja sanottiin että "joo voit sä meidän tuotteita siellä mainostaa, tehdään sitten ne diilit ja katsotaan boonukset jos löytyy ostajia".
Niin minun käsittääkseni tässä ei vaan ole oltu kaupittelemassa (virallisesti), saati myymässä mitään, vaan joku yksittäinen taho antanut suostumuksensa jollekkin random jampalle, että se voi heidän tuotteitaan esitellä. Lisäksi tuo valtionyhtiö lienee vähintään harhaanjohtavasti sanottua, kun kyseessä on 50,1% Suomen valtion omistama yhtiö, loputhan myytiin kai Norjaan tms.Puolustusjärjestelmien ja hissien kaupittelulla on ehkä pieni ero, kuten tietysti silläkin että toinen on valtionyhtiö ja että niitä kaupitellaan ugandamaiseen maahan.
Paskan osumiseen vaikutti tietysti sekin (väärinymmärrys) että tervehdyskirjeensä Ugandaan oli lähettänyt Patrian "varatoimitusjohtaja", ja tästä asiasta puhuttiin aluksi muunneltua totuutta.
Tähän lisättynä suomalaisen (ja ruotsalaisen) hämäräperäinen kuolema ja Suvi Linden sekä se että menehtynyt oli ainakin toimittaja Tommi Parkkosen tuttu. Soppa syntyi ja onhan se ihan viihdyttävä ollut.
Kuten kerroin, se tervehdyskirje joka kuolleelta löytyi näytti pahalta, koska terveisensä Ugandaan lähetti Patrian 'varatoimitusjohtaja" ja Patria koitti ensin kiistää asian ja jäi valheesta (tai paremminkin tietämättömyydestä) kiinni. Omistusprosentit tai termit ei oleellisia, omistajaohjausministeri pyysi selvitystä, joka sekin oli vajavainen.Niin minun käsittääkseni tässä ei vaan ole oltu kaupittelemassa (virallisesti), saati myymässä mitään, vaan joku yksittäinen taho antanut suostumuksensa jollekkin random jampalle, että se voi heidän tuotteitaan esitellä. Lisäksi tuo valtionyhtiö lienee vähintään harhaanjohtavasti sanottua, kun kyseessä on 50,1% Suomen valtion omistama yhtiö, loputhan myytiin kai Norjaan tms.
Niin minun käsittääkseni tässä ei vaan ole oltu kaupittelemassa (virallisesti), saati myymässä mitään, vaan joku yksittäinen taho antanut suostumuksensa jollekkin random jampalle, että se voi heidän tuotteitaan esitellä. Lisäksi tuo valtionyhtiö lienee vähintään harhaanjohtavasti sanottua, kun kyseessä on 50,1% Suomen valtion omistama yhtiö, loputhan myytiin kai Norjaan tms.
Kuten kerroin, se tervehdyskirje joka kuolleelta löytyi näytti pahalta, koska terveisensä Ugandaan lähetti Patrian 'varatoimitusjohtaja" ja Patria koitti ensin kiistää asian ja jäi valheesta (tai paremminkin tietämättömyydestä) kiinni. Omistusprosentit tai termit ei oleellisia, omistajaohjausministeri pyysi selvitystä, joka sekin oli vajavainen.
Määritelmä liittyy asiasta ja asian käsittelijästä. Jos lehtimies kirjoittaa valtionyhtiöiden palkoista, niin mukana on kaikki yhtiöt, joissa valtiolla on edes välillistä omistusta ja jossain muussa tapauksessa vain ne joista valtio omistaa 100%.Miten itse koet sanan valtionyhtiö? Pakko kysyä, kun näköjään se on koettu ja koettu väärin. Suosittelen tarkastamaan termin sisällön.
Itse ihmettelen tästä huolimatta tätä kohua. Erityisesti ihmetyttää mikä ihmeen mielenkiinto jollain ministerillä on jaella kommenttia tästä asiasta.
Samaa mieltä. Toki tuo ilmoitus " ei julkisesta" kommentoinnista ministeriltä olisi voinut vain kiivastuttaa toimittajia ja kohua entisestään.Itse ihmettelen tästä huolimatta tätä kohua. Erityisesti ihmetyttää mikä ihmeen mielenkiinto jollain ministerillä on jaella kommenttia tästä asiasta.
Itse olisin sanonut, että "omistaja ottaa kantaan johdon toimintaan, mutta ei julkisesti" ja "yhtiön sisäinen asia". Lisäksi olisi voinut sanoa että soo soo ja jotain muuta paskaa, mutta tämän yksi helvetin moraalinvartija on lässyttämässä a-studiossa, vaikka ei tajua asiasta hevon persettä. Joku lestadiolainen YO-merkonomi tai vastaavaa, joka ei ikinä olisi asemassaan jos pätevyys olisi kriteeri. Luulisi sen itse tajuavan ja pitäisi päänsäkiinni julkisesti ja puhisi vaan seuroilla ja tupailloissa.