Siis kuka enää 2000-luvulla syö kotona? No jotkut ituhipit ehkä. Kaupunki on täynnä vaikka mitä ruokapaikkaa. Ja onhan ituhipeillekin kaiken maailman smoothie-juttuja.
Ei siihen edes lapsia tarvita. Minäkin, sinkkumies, tein tuossa pari tuntia sitten safkaa. Ihan itse. Ajatella.Hanki lapsia niin ei tarvitse ihmetellä.
Joo lasten kanssa on ihan eri juttu kun niille tietenkin pitää olla vaikka mitä. Leipää jne. Nyt yksin asuvana ei vaan jaksais voidella mitään leipiä. Ja sitä varten pitäis olla margariinia ja makkaraa ja juustoa ja vaikka mitä. Kahviinkin maitoa. Jo penskana muistan kun sukulaiset lähti asiasta tehden ostamaan maitoa ja silloin päätin että tohon jumiin en halua lähteä.Hanki lapsia niin ei tarvitse ihmetellä.
Eilen kävin ennen ja jälkeen lätkämatsin Töölössä baarissa ja loppuillan istuin tossa Herttoniemen kapakassa. Tänään kyllä pari kolme tuntia kiertelin ulkona ja pussikaljottelin repusta kun se vaan on niin mahtavaa. Mieti sä oot Stadin sykkeessä valojen keskellä. Ihmisiä on ympärillä ja sulla on kalja kädessä.Kuka vittu 2000-luvulla enää juo kotona tai puskassa repustaan? No jotkut samaa-juttua-lopunelämäänsä-suoltavat-alkoholistit. Kaupunki olisi täynnä vaikka mitä menomestoja, mihin ei edes pääse spurguolemuksen ja harvojen hampaiden takia. Ja onhan kaikille oman elämänsä filosofipaskahousuille kaikenmaailman lidl-yskänlääke-pilsnereitä.
Työt vaan perhana rajoittaa tätä vai mitä. kerran olin darrassa töissä ja se vitutti liikaa.Mieti penskana sä kävit kerran kesässä Linnanmäellä, mutta aikuisena sä voit elää joka päivä sitä elämää. Ostat vaan kaljaa ja meet keskustaan bostailee.
Kuka nyt enää 2000-luvulla käy ite töissä, helpompi ellää muiden tuella ja sillee. Sit voi mennä keskustaan bostailee.Työt vaan perhana rajoittaa tätä vai mitä. kerran olin darrassa töissä ja se vitutti liikaa.
Joo ei tarvitse eikä pidäkään. En mä sitä meinaa.Mä en vittu jaksa juoda kun lähtee niin käsistä välillä että. Huumeetkin jätin vuosia sitten. Mä ihmettelen että mä pystyin tähän. Jos mä oon siksi nynny niin sopii mulle. Enkä oo käynyt päivääkään nynnyjen koulua, insinöörikoulua, eli sillä viisiin kredibiliteettiä löytyy. Lukiosta lähes joka jätkä oli lähössä insinöörikouluun, mutta mä nynnynä olin miettinyt pikkasen toisin. Mua ei vittu nynnyily kiinnostanut.
Totta. Aivan luonnollisia on ne asiat, joita usein ihmettelet tässä ketjussa. Silti ne aiheuttavat sinulle ihmetystä.Ihan luonnollisista jutuista kait mä puhun.
Puolustusvoimien uudistetun palvelusohjesäännön mukaan hellyydenosoitukset palveluskav… palveluskolmattasukupuolta kohtaan ovat kiellettyjä!
Olisin siis ennen naisten armeijanpalvelusta saanut imutella eritavoilla muita varusmiestomppeleita ja saan vasta nyt sen tietää?!
Miksi tästä ei silloin aikoinaan informoitu, pärckele!
Mikähän on sellainen sopivan korrekti sukupuolineutraali ilmaisu aikaisemmalle ilmaukselle ”vituttaa”?
Taas pitää ihmetellä... Kunnan maksusitoumus? Mitä helvettiä? Siis jos joku juoppo tarvii hoitoa(joka on törkeän hintasta, 6500 € lapuan paikka) niin ei niitä verorahoilla pitäs maksaa. Siis tarkottaako tuo että kunta maksaa "hoidon"?
Narkkareiden korvaushoito on jo ihan vitsi, vetäkööt ittensä hengiltä jos kiinnostaa ei siihen pitäs valtion puolelta tarjota aineita.
Ei. Tosin en tiedä tarkalleen mihin viittaat... En osaa sanoa, kun en tiedä II diabeteksen taustoista.Päteekö sama elintavoista johtuvaan II tyypin diabetekseen?
Todennäköisesti ei, koska diabeetikkoja ei mainittu, pelkästään narkkarit.Päteekö sama elintavoista johtuvaan II tyypin diabetekseen?
En itseasiassa edes pidä "narkkari" sanasta. En vaan ymmärrä huumeiden käyttäjiä. Tekisi munki mieli kokeilla heroiinia, kokaiinia ja vaikka metamfetamiinia.Todennäköisesti ei, koska diabeetikkoja ei mainittu, pelkästään narkkarit.
Ei. Tosin en tiedä tarkalleen mihin viittaat... En osaa sanoa, kun en tiedä II diabeteksen taustoista.
Minä en ko. ketjua jaksa enää lukea, mutta silloin kun jaksoin niin ei se homma ihan noin mennyt. Viesteistä jotain 80% oli sisällötöntä ylistämistä ja ne, jotka viitsivät peliä pohtia vähän muutenkin kuin tekstitv:n pohjalta saivat hirveän armeijan peräänsä. He käyttivät suurinpiirtein noita käyttämiäsi perusteluita siihen, ettei Laineen peliä saisi käsitellä kriittisesti. Kaikista naurettavinta asiasta teki se, ettei kukaan edes oikesti ollut kovin kriittinen. Toiset vaan ylistivät vähän maltillisemmin kuin muut ja siitä piti sitten tapella. Ei ole kummoinen keskustelu se, jossa saa olla vain yhtä mieltä ja siksi en enää jaksa lukea. En tiedä onko meno n. kuukaudessa muuttunut.Kyllä mä kovasti ihmettelen tota tarvetta kampittaa Laineen peliä änärissä tälläkin foorumilla.