Mitä wittua jätkät?
Ilmeisesti turha kaukalo ja se toinen on kännissä. Pahoittelut niiden puolesta. Miten noin muuten ouluun kuuluu? Lumisadetta ja lauhaa?
Mitä wittua jätkät?
En tiiä, mähän siis en asu Oulussa vaan Kuopiossa. Tosin nyt olen Pieksämäellä. Täällä on sellaiset 12 astetta pakkasta.Miten noin muuten ouluun kuuluu? Lumisadetta ja lauhaa?
Ilmeisesti turha kaukalo ja se toinen on kännissä. Pahoittelut niiden puolesta. Miten noin muuten ouluun kuuluu? Lumisadetta ja lauhaa?
En tiiä, mähän siis en asu Oulussa vaan Kuopiossa. Tosin nyt olen Pieksämäellä. Täällä on sellaiset 12 astetta pakkasta.
tuwhis ja berbeeri känäs! Herkul Puoroti tollos!
Sitä ihmettelen että miten paljon pelottaa kun toi homon olonen (no offence gays!) belgi (no offense gays!) saapuu bileisiin.
Laitan huomenna kun autoa taas tarvitsen. Nyt oon kiskonut muutaman tumman oluen, unohtanut Oulun Kärppien hienon syyskauden SM-Liigassa ja en ajatellut autoilla.Rogerille että 12 astetta on kuitenkin aika paljon.Laita auto johtoon ja niveaa poskiin. Oikeasti. Ei ole lasten juttu toi.
Laitan huomenna kun autoa taas tarvitsen. Nyt oon kiskonut muutaman tumman oluen, unohtanut Oulun Kärppien hienon syyskauden SM-Liigassa ja en ajatellut autoilla.
Harmi, ettei enää voi olla Bluesia Pieksämäen asemalla, koska meni konkurssiin.Tosin nyt olen Pieksämäellä.
Ilman Pieksämäkeä ei olisi lentopalloa.
Joo ja mielenkiintoinen seikka sinänsä että sen seitsemän perättäisen mestaruuden jälkeen tuli kahdesti kahden hopean putki, eli 1982-83 ja 85-86. Nuo oli viimeiset mitalit ja mestaruuksia ei siis seitsemän perättäisen jälkeen tullut enää.Seitsemän peräkkäistä Suomen mestaruutta. Seitsemän. Sitten tuli Raision Loimu.
On on. Renne on Suomen lentopallon Sir Alex Ferguson. Ja tosiaan, voin käyttää nimeä "Renne", kun lähes tuttuja ollaan.Pieksämäki on oieasti urheiluhistoriallisesti merkittävä paikka. Reino Kosonen. My man.
Joo nykyään me lauletaan että Espoo Unitedia Pieksämäen asemalla. Jengi kyllä vähän miettii että mitä vittua, mutta näillä mennään.Harmi, ettei enää voi olla Bluesia Pieksämäen asemalla, koska meni konkurssiin.
Noihin aikoihin hallitsivat lähes yhtä hyvin myös junnuissa. Mutta yksi nuorten Suomen mestaruus meni sivu suun, kun Satakunnasta tuli joukkue ja haki Pieksamäeltä kotiyleisön pettymykseksi kultaisen mitalin. En muista tarkkaa vuotta, mutta tiedän tämän, koska isäni pelasi tuossa kultajoukkueessa ja löi vieläpä ratkaisevan mestaruuspallon kenttään.Seitsemän peräkkäistä Suomen mestaruutta. Seitsemän. Sitten tuli Raision Loimu.
Namika pelasi kolmesti putkeen myös Euroopan cupin finaaleissa, mutta otti pataan niistä joka kerta. Lisäksi pieksämäkeläinen urbaanilegenda kertoo että Raision Loimulle hävityn finaalin jälkeen pelaajat oli heittäneet hopeamitalit bussin ikkunasta metsään.Noihin aikoihin hallitsivat lähes yhtä hyvin myös junnuissa. Mutta yksi nuorten Suomen mestaruus meni sivu, kun Satakunnasta tuli joukkue ja haki Pieksamäeltä kotiyleisön pettymykseksi kultaisen mitalin. En muista tarkkaa vuotta, mutta tiedän tämän, koska isäni pelasi tuossa kultajoukkueessa ja löi vieläpä ratkaisevan mestaruuspallon kenttään.
Namika pelasi kolmesti putkeen myös Euroopan cupin finaaleissa, mutta otti pataan niistä joka kerta. Lisäksi pieksämäkeläinen urbaanilegenda kertoo että Raision Loimulle hävityn finaalin jälkeen pelaajat oli heittäneet hopeamitalit bussin ikkunasta metsään.
On tossa se takaportti että yksi ikkuna on voitu saada auki. En puhunut monikosta.Siihen aikaan ei bussin ikkunat auenneet. Eli se on pelkkä legenda, jonka hävinneet ovat keksineet näyttääkseen miehiltä vaimojensa edessä. Toivottavasti jäivät ilman pillua.
On saatu auki vai on rikottu?On tossa se takaportti että yksi ikkuna on voitu saada auki. En puhunut monikosta.
On saatu auki vai on rikottu?
Ei edes pelannut. Oli haastajien kierros Liigassa eli 14 haastajaa pelasi ja ennakkosuosikki huilasi.Saiko Nikkilä pistetilin tänään auki?