Ihmettelyketju

  • 6 345 289
  • 38 746

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi noita ohuita vessapapereita on keksitty ja kuka niitä oikein ostaa?... löytää sormensa syvältä rektumista.
Kysymys ja vastaus siihen samassa postauksessa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ilmestyykö fingerpori vieläkin? Silloin muutama vuosi sitten kaikki nörtit puhui siitä, mutta nyt pariin kolmeen vuoteen ei kukaan sanallakaan.

Joo kyllähän se muutenkin on vaikea ottaa tosissaan sarjakuvia lukevia aikuisia kun sielusta asti lähtee se tonnin seteli -ilme ja kasvot ei pysty sitä pidättelemään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ihmettelen sitä onko ilmapalloissa nykyään ilmaa vähemmän kuin ennen? Jos täällä on joku ilmapallonmyyjä niin toivon rehellistä vastausta. Nimimerkillä sukkana kattoon.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei ole tullut vastausta eli ilmeisewsti on. Saatanan tyjän sukan myyjät miten kehtaattwe? Kyllä te kehtaatte! Kuan saatte rahahaa teidän omiin tarkoituksiinne, eli vastustamaan liittoutumista. Lapsilta kelpaa rahat kun ette rehellisesti aikuisilta saa. Haistakaa vittu tyhjän pallon ilmapalloyyjät!

En voisi olla enempää samaa mieltä, saatanan tyjän sukan myyjät, miten te kehtaattwe.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei ole tullut vastausta eli ilmeisewsti on. Saatanan tyjän sukan myyjät miten kehtaattwe? Kyllä te kehtaatte! Kuan saatte rahahaa teidän omiin tarkoituksiinne, eli vastustamaan liittoutumista. Lapsilta kelpaa rahat kun ette rehellisesti aikuisilta saa. Haistakaa vittu tyhjän pallon ilmapalloyyjät!

En voisi olla enempää samaa mieltä, saatanan tyjän sukan myyjät, miten te kehtaattwe.

Nyt iso käswi tären asian esiinostajille, vittu miten te kejtaattwe vittu pallo myyjät!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti turha kaukalo ja se toinen on kännissä. Pahoittelut niiden puolesta. Miten noin muuten ouluun kuuluu? Lumisadetta ja lauhaa?

tuwhis ja berbeeri känäs! Herkul Puoroti tollos!

Sitä ihmettelen että miten paljon pelottaa kun toi homon olonen (no offence gays!) belgi (no offense gays!) saapuu bileisiin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiiä, mähän siis en asu Oulussa vaan Kuopiossa. Tosin nyt olen Pieksämäellä. Täällä on sellaiset 12 astetta pakkasta.
tuwhis ja berbeeri känäs! Herkul Puoroti tollos!

Sitä ihmettelen että miten paljon pelottaa kun toi homon olonen (no offence gays!) belgi (no offense gays!) saapuu bileisiin.

Rogerille että 12 astetta on kuitenkin aika paljon.Laita auto johtoon ja niveaa poskiin. Oikeasti. Ei ole lasten juttu toi. Turhikselle taas että, poirot on aikansa paras ja selvittää kaikki rikokset ennemmin ntai myöhemmin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rogerille että 12 astetta on kuitenkin aika paljon.Laita auto johtoon ja niveaa poskiin. Oikeasti. Ei ole lasten juttu toi.
Laitan huomenna kun autoa taas tarvitsen. Nyt oon kiskonut muutaman tumman oluen, unohtanut Oulun Kärppien hienon syyskauden SM-Liigassa ja en ajatellut autoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Seitsemän peräkkäistä Suomen mestaruutta. Seitsemän. Sitten tuli Raision Loimu.
Joo ja mielenkiintoinen seikka sinänsä että sen seitsemän perättäisen mestaruuden jälkeen tuli kahdesti kahden hopean putki, eli 1982-83 ja 85-86. Nuo oli viimeiset mitalit ja mestaruuksia ei siis seitsemän perättäisen jälkeen tullut enää.

Pieksämäki on oieasti urheiluhistoriallisesti merkittävä paikka. Reino Kosonen. My man.
On on. Renne on Suomen lentopallon Sir Alex Ferguson. Ja tosiaan, voin käyttää nimeä "Renne", kun lähes tuttuja ollaan.

Oon muuten oikeasti ollut joulupukkihommissa Rennen pojan Henrik Kososen luona. Tai no siis, minä ja muut tutut käytetään nimeä Herkko, en muista kenenkään kutsuneen Henrikiksi. Anyway, näillä keikoilla Renne oli aina mestoilla mukana. Naama punaisena kun oli siinä jouluaaton aikana kaiketi vähän punssia jo nautittu.

Tarkennetaan sen verran, että en ollut itse joulupukkina siellä, mun isä oli. Olin itse jotain 10-12 vuotias kun muutamana jouluna olin iskän mukana pukkikeikoilla, vietiin faijan kanssa se homma sen verran pitkälle että mä esitin tonttua. Meni muuten lapsille läpi aika helvetin hyvin, ja sain rahaakin siitä hommasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harmi, ettei enää voi olla Bluesia Pieksämäen asemalla, koska meni konkurssiin.
Joo nykyään me lauletaan että Espoo Unitedia Pieksämäen asemalla. Jengi kyllä vähän miettii että mitä vittua, mutta näillä mennään.
 

Ralph

Jäsen
Seitsemän peräkkäistä Suomen mestaruutta. Seitsemän. Sitten tuli Raision Loimu.
Noihin aikoihin hallitsivat lähes yhtä hyvin myös junnuissa. Mutta yksi nuorten Suomen mestaruus meni sivu suun, kun Satakunnasta tuli joukkue ja haki Pieksamäeltä kotiyleisön pettymykseksi kultaisen mitalin. En muista tarkkaa vuotta, mutta tiedän tämän, koska isäni pelasi tuossa kultajoukkueessa ja löi vieläpä ratkaisevan mestaruuspallon kenttään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noihin aikoihin hallitsivat lähes yhtä hyvin myös junnuissa. Mutta yksi nuorten Suomen mestaruus meni sivu, kun Satakunnasta tuli joukkue ja haki Pieksamäeltä kotiyleisön pettymykseksi kultaisen mitalin. En muista tarkkaa vuotta, mutta tiedän tämän, koska isäni pelasi tuossa kultajoukkueessa ja löi vieläpä ratkaisevan mestaruuspallon kenttään.
Namika pelasi kolmesti putkeen myös Euroopan cupin finaaleissa, mutta otti pataan niistä joka kerta. Lisäksi pieksämäkeläinen urbaanilegenda kertoo että Raision Loimulle hävityn finaalin jälkeen pelaajat oli heittäneet hopeamitalit bussin ikkunasta metsään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Namika pelasi kolmesti putkeen myös Euroopan cupin finaaleissa, mutta otti pataan niistä joka kerta. Lisäksi pieksämäkeläinen urbaanilegenda kertoo että Raision Loimulle hävityn finaalin jälkeen pelaajat oli heittäneet hopeamitalit bussin ikkunasta metsään.

Siihen aikaan ei bussin ikkunat auenneet. Eli se on pelkkä legenda, jonka hävinneet ovat keksineet näyttääkseen miehiltä vaimojensa edessä. Toivottavasti jäivät ilman pillua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siihen aikaan ei bussin ikkunat auenneet. Eli se on pelkkä legenda, jonka hävinneet ovat keksineet näyttääkseen miehiltä vaimojensa edessä. Toivottavasti jäivät ilman pillua.
On tossa se takaportti että yksi ikkuna on voitu saada auki. En puhunut monikosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös