Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 477 298
  • 6 832

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Minun merkillistä mieltäni hymyilyttää aina kun joku on kirjoittanut kortsuketjuun. Vapaassa keskustelussa ollessahan asia näyttää siltä että nimimerkki vastaa annettuun kysymykseen minuutin tarkkuudella.

Anteeksi, pakko oli jakaa tämä sinänsä mitätön asia kanssanne.
 

Liitteet

  • kondominheittoaika.jpg
    kondominheittoaika.jpg
    17,7 KB · kertaa luettu: 1 530
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Twite Anteeksi kirjoitti:
Jaa, ainakaan minun jostakin Udmurtiasta kotoisin oleva Compaq ei suostu tuota avaamaan. Mitähän hauskaa nyt meni sivu näön ja korvan?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Predator kirjoitti:
Jaa, ainakaan minun jostakin Udmurtiasta kotoisin oleva Compaq ei suostu tuota avaamaan. Mitähän hauskaa nyt meni sivu näön ja korvan?
Siinä liitetyn kuvan yläpuolella olen asian tekstin muodossa yrittänyt selittää. Sulje tämä viesti, palaa vapaaseen keskusteluun ja vilkaise ylöspäin. Siinä (ainakin vielä toistaiseksi) veinkretski kertoo että heittää kondomin pois tänään kello 17:02.

Nyt tämä jo valmiiksi ei niin kauhean hauska juttu on kyllä niin puhki aukiselitetty että ei mitään rajaa. Anteeksi.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
roni3 kirjoitti:
Olisi mamman kannattanut ostaa siinä joskus seitsemän, seitsemän-kahdeksan tai suunnilleen seitsemän ikävuoden aikoihin kypärä pojalle....

Älä saatana. Ainakin lähimuisti on saanut jo aika kovasti osumaa, päätellen kirjoitustyylistä.

Maistiainen:

"Aloitin 7 vuotiaana pienenä pikku poikana. Ihan tyypillisen tavallisen Ei Kontakti -eli Non Contact tavallisen normaalin / No - Contact Karaten eli ihan tavallisen karaten Budokwai Ry: ssä tai siis Budokwai Ry Seurassa about noin 7 vuotiaana ja jatkoin sitä oranssille vyölle asti eli harrastin kyseistä lajia noin kolme vuotta eli 10 vuotiaaksi - 10 vuotiaaseen asti kunnes huomasin ja näin ettei Karate ollut minun lajini eikä mun lajiani eikä minun omaa tyyppiäni eikä todellakaan minun oma lajini."
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hazardipakki kirjoitti:
Ei helvetti. Ei pysty silmät kuivana lukemaan kaverin kirjoitusta, siinä määrin pistää naurattamaan. Voiko toi olla todellinen? Kaveri on kyllä vienyt toistohuumorin ihan uudelle tasolle...

edit: Miten on mahdollista että on tuon nettisivujensa osoitteen saanut tiivistettyä noin kompaktiin muotoon. Tekstin perusteella olisi voinut olettaa sen olevan jotain tyyliin:

www.thaiboxingthainyrkkeilythaiboxi...istarsuprestarsupertahtihyperstarisostara.com
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
okkim kirjoitti:
Ja eihän tuo tuohon näköjään lopu... Mm. kaverin naisihanteet sekä viikko-ohjelma selviää osoitteessa
http://www.city.fi/kayntikortti/view.php?n=thaiboxer21

Voi sentään.
Tärkeää naisessa:

"täysin 100 % : rosenttisen savutonta Ei Röökiä ja Tupakkaa , Polttavaa täysin 100 %: rosenttisesti täysin savuamatonta ja savutonta ei pilven polton/polttamisen eikä myöskään Tupakan/Röökin/Sikarien/Sikkejen tuoksuista tai hajuista savutonta tyttöä ja sen lisäksi myös täysin 100 & : rosenttisesti AA- Eli täysin 100 % : rosenttisesti täysin Alkoholintonta alkoholi Juomia ja Juotavia ja Juomatonta ja Nauttimatonta"

Alkoholia ei saa juoda eikä nauttia. Tiukkaa satsia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lece kirjoitti:
Ei helvetti. Ei pysty silmät kuivana lukemaan kaverin kirjoitusta, siinä määrin pistää naurattamaan. Voiko toi olla todellinen? Kaveri on kyllä vienyt toistohuumorin ihan uudelle tasolle...

Sukua varmaan tälle kaverille (joka on myös tässä ketjussa esiintynyt) http://members.lycos.co.uk/kotkanpoika/
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolta kaverin city-profiilista myös torstain ohjelma:

Torstaisin pääsen heti klo 2: ahden jälkeen suoraan koulusta joten olen jo ennen puol 3 : olmea iltapäivällä heti taaskin sitten sen jälkeen koko päivän , illan ja yön kotona..=) ennenkuin sitten illalla illasta myöhemmin lähden treeneihin MB MUAY THAI THAI-BOXING / THAIBOXING / MUAI THAI / MUI TAI / MAI TAI / MUAI THAI / MUEI THAI / THAI NYRKKEILY - Turun Thainyrkkeily / Turku Thainyrkkeily Turku Thaiboxing Club: in harjoitus treeneihin klo 6: uudesta klo puoli 10: ymmeneen illalla samoihin aikoihin ja samaan aikaan kuin aina normaalisti tiistaisinkin olen siis aina tiistaisin ja torstaisin kotona treenien ja harjoitusten jälkeen kotona jo puoli 10: ymmenen illalla mutta vasta illalla ..=)

Itseasiassa tuo nyrkkeilyleffojen katsominen tuntui täyttävän jokaisen päivän koulun jälkeen. Herää tosin kysymys mitä koulua kaveri käy? Jos ikää on 21v, ja koulu on jotain muuta kuin peruskoulu, vaadin äidinkielen opettajan päätä vadille.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
OneBigRed kirjoitti:
Herää tosin kysymys mitä koulua kaveri käy? Jos ikää on 21v, ja koulu on jotain muuta kuin peruskoulu, vaadin äidinkielen opettajan päätä vadille.

Tietääkseni Trollilan ala-aste, ja sielläkin jäi luokalle joka vuosi.
 

Zaq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (+muut liigajoukkueet tasapuolisesti)
Missä he ovat nyt -ketjusta

Nimimerkki Kyylä:

"Takavuosien tähtipakki Timo Jutila työskentelee nykyisin pidettynä kiekkokommentaatorina MTV3:n Hockey Night ohjelmassa..."
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
rinkeli22 kirjoitti:
Ei jumankauta, miten tän naurun saa loppumaan..

"Mä Olen Superman.!"
Kuva-arkistosta löytyy muutamia helmiä. Oikein elokuvajulisteita löytyy mm: "Seppo to the Death", "Seppo Saurio is the King of Kickboxers" jne.

Hieno on myös "Robocop Seppo - Seppo Saurio guest starring in the RoboSeppoCop." Kaikissa kuvissa on tietysti mies itse bousailemassa.

No just... Ei vittu, löytyyhän sieltä luonnollisesti myös kuvasarja otsikolla
"Minä itse ja Jean-Claude Van Damme, katso tarkkaan samannäköisyys, yhdennäköisyys ja ulkonäön samanlainen samannäköisyys." Kivasti menee...
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Joo, kyllä Seppo antaa uuden merkityksen sanalle itserakkaus.

Anyway, Kristityt ovat hassua porukkaa. Varsinkin jenkeissä, jossa homma menee välillä "hieman" överiksi. Seuraavan mukavan lisän tähän tarjoaa Landover Baptist Church. Kyseinen saitti on varmaankin täysi läppä, mutta helvetisti tähän läppään on kuitenkin satsattu.

Eli: www.landoverbaptist.org/

Varsinkin ruudun vasemmassa alalaidassa oleva "Accept Christ and get a free Playstation 2" pisti hieman hymyilyttämään.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Champ

Jäsen
kingstonwall kirjoitti:
Finnish Dragon on ilahduttanut ihmisiä myös englanniksi:
"Hi this is Seppo. I am 19 years old European. Finnish young student guy from. Finland and. I am from. Europe from. Finland from city called.Turku so. I am just a young. Finnish guy from. Finland."

http://www.shaolin.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=177
http://www.selfdefenseforums.com/forums/archive/index.php/t-3746.html
Seppo toisti hyvin itseään. Oli aika pitkän viestin jaksanut kirjoittaa.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sepon sivuilta "Lempi Sanontani" osiosta:
Vamos
Vatos Locos
Vatos Locos Homeys
Vatos Locos Homies
Vatos Locos Homey
Vatos Locos Homie

Hmm... Samantapaisia oli monia tyyliin kymmenen eri variaatiota periaatteessa samasta lauseesta :D
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
legenda

Aika kova saavutus. Äijähän on legenda ja mitä ikää... noin 20. Se, että on legenda jatkiksessa ja millä meriiteillä ei tietysti ole aina maarittelevaa.
Mene ja tiedä sitten. Siinäpä oiva jatkiksen pikkujoulujuhla idea. Kaikki joukolla katsomaan Sepon matsia ja bonuksena lopussa.... lehdistötilaisuus, Seppo kertaa matsin erittäin tarkasti läpi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös