Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 527
  • 6 832

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Kaiser Soze kirjoitti:
Jep jep, kyllä on melkoista tuubaa:

http://amis.osku.info/

Onhan siinä varmaan tuubaa noilla sivuilla, mutta oletko miettinyt kuka
tulevaisuudessa tekee oikeasti töitä=duunia=paskahommia.

Sivuston tarkoitushan on toki lisätä amis-duunien arvostusta, joka
jostain syystä on käsittämättömän matala.

Ei kaikista pidä tulla suunnittelijoita, nörttejä yms.

Oikeasti hauskaa löytyy täältä. Olen nauranut näitä jo viikkotolkulla.
MAHTAVIA JÄTKIÄ!!

http://www.terasbetoni.com/
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Ex-salarakas yms 15 minuutin hömppäjulkkis Marika Fingerroosin sivut ovat ehdotonta kamaa. Uutiset-osio menee jo hyvästä vitsistä, mutta seksipalsta on todella hupaisaa luettavaa. Alla esimerkki.

"Vesa täällä terve! Tulisitko miljoonapilkin päättäjäisjuhlien jälkeen käymään toimistollani?
-en ole tulossa miljoonapilkkiin:0 "

Nauroin ääneen tuon luettuani, joka on suht harvinaista tietokoneella istuessa. Kannattaa perehtyä. Akka itse ei nyt kovin kummoisen näköinen ole, mutta voihan niitä muutamaa kuvaa vilkaista.

Ai niin, osoite on www.marikafingerroos.fi
Mikä tuotteistaminen?
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
greatLeo kirjoitti:
Ex-salarakas yms 15 minuutin hömppäjulkkis Marika Fingerroosin sivut ovat ehdotonta kamaa. Uutiset-osio menee jo hyvästä vitsistä, mutta seksipalsta on todella hupaisaa luettavaa. Alla esimerkki.

"Vesa täällä terve! Tulisitko miljoonapilkin päättäjäisjuhlien jälkeen käymään toimistollani?
-en ole tulossa miljoonapilkkiin:0 "

Nauroin ääneen tuon luettuani, joka on suht harvinaista tietokoneella istuessa. Kannattaa perehtyä. Akka itse ei nyt kovin kummoisen näköinen ole, mutta voihan niitä muutamaa kuvaa vilkaista.

Ai niin, osoite on www.marikafingerroos.fi
Mikä tuotteistaminen?

Kyllä sitä joskus on todella, todella ylpeä omasta pikku elämästään. Kiitos greatLeo, mulle tuli hyvä mieli
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Orsmo kirjoitti:
Onhan siinä varmaan tuubaa noilla sivuilla, mutta oletko miettinyt kuka
tulevaisuudessa tekee oikeasti töitä=duunia=paskahommia.

Juu, toki toki. Pointti olikin tuo palkkojen vertailu. Puhtaalta valeelta tuntuu koko idea, kun aletaan vertailemaan suurinpiirtein parhaiten palkitun ja erittäin pienen ammattiryhmäduunarin liksoja paskapalkkaiseen yliopistohommaan.

Jotain realistisuutta hommaan, niin tulee asiaan järkeäkin. Ääripäitä hakemalla voidaan verrata elintarviketehtaalla työskentelevää laboranttia ja KTM sijitusanalyytikkoa. Yhtäkkiä KTM tienaakin 10krt enemmän.

Parempi olisi ollut ottaa työtilanne esimerkiksi. Sillä on huomattavan paljon enemmän totuusarvoa, kuin utopistisella paperimiehen uralla.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
heh heh... Maikkarin F1-sivuilla otsikoidaan: "Button pitää Räikkösen ajotyyliä rajuna". Linkin takaa aukeaa juttu.
"Kimi ajaa eri tavalla kuin minä tai Coulthard. Kun minä yritän ajaa pehmeästi niin Kimi vaikuttaa rymistävän autollaan aika tavalla", Button tarinoi. Hauskan jutusta tekee valittu kuva. Jensonhan se siinä on pamauttanut autonsa Montrealin "mestareiden muuriin"...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Predator kirjoitti:
Oujea, kiitos tästä LEGENDAARISESTA PÄTKÄSTÄ! Tuli ihan nuoruus mieleen. Muuten, eikös kuitenkin noihin aikoihin olisi kundien pitänyt kääriä pikkutakin hihat ylös kyynärpäihin asti? Niinkuin samoihin aikoihin Miami Vicen Muodikas Huumeryhmä teki?

Jaa, enpäs ole varma mitä ajankohtaa tuon olisi tarkoitus parodioida noin tarkkaan ottaen, mutta eikös tuo Haddawayn biisi ainakin ollut jotain yhdeksänkymmentä luvun alkupuolen ikuisesti elävää materiaalia. Miami Vice taasen juuri sieltä kasarilta, jolloin niitä hihoja käärittiin.

Josta tulikin mieleeni tapaus kirpputorilta. Katselin itselleni siinä käytettyä nahkatakkia, ja pongasinkin upean tummanvihreän, pitkän rotsin ja äkkiä sovittamaan. Takkihan oli sinällään loistava, mutta päälle laitettuani huomasin yhden, lievästi häiritsevän tekijän tuossa luomuksessa. Siinä oli meinaan sellaiset 3/4-hihat eli tuohon reilusti ranteen yläpuolelle ylettyvät. Ei olisi meinaan tarvinnut edes kääriä. Jumpe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös