Mainos

Hyvät ja huonot selostajat

• 616 629
  • 1 581

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jani Säteri selosti tänään tietojen mukaan TUTO Hockey - Jokerit? Onko hän Harrin veli, vaikkei se kuulukaan ketjuun. Jani oli harvinaisen innokas maaleista ja äänitaso nousi aika paljon. Mestiksessä on ihan ok selostustaso.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jani Säteri selosti tänään tietojen mukaan TUTO Hockey - Jokerit? Onko hän Harrin veli, vaikkei se kuulukaan ketjuun. Jani oli harvinaisen innokas maaleista ja äänitaso nousi aika paljon. Mestiksessä on ihan ok selostustaso.
Ei ole mitään sukua Harrille.

Säterihän on miltei legenda, ainakin näistä Mestis-selostajista.

Itse en Mestistä juuri seuraa, niin kysytääs täältä, että selostaako Säteri edelleen säännöllisesti Tuton pelejä? Ylläolevasta voi juu päätellä, että tänään on selostanut, mutta noin muuten?

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Säterihän on miltei legenda, ainakin näistä Mestis-selostajista.

Itse en Mestistä juuri seuraa, niin kysytääs täältä, että selostaako Säteri edelleen säännöllisesti Tuton pelejä? Ylläolevasta voi juu päätellä, että tänään on selostanut, mutta noin muuten?
Tietääkseni kyllä, Mestiksessä käytössä paikallisselostajat käytännössä joka paikassa, tulee paljon halvemmaksi.

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Olipa mukavaa kuunneltavaa pienen tauon jälkeen AM eilisessä Devils-Chicago pelissä. Keskittyi selostamaan mitä tapahtui ja vaikutti muutenkin energisemmältä ja kiinnostuneemmalta pelistä kuin ainakaan hetkeen itse olen huomannut.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Itselleni on nyt Jokereiden paluun ja Mestiksen myötä tullut tutuksi selostajaksi Airik Hodge, kun en kaikissa kotimatseissa käy.

Minä jollain tavalla kyllä pidän hänen selostuksistaan. Itse olen tässä siis ainakin Jokeri-fanien suhteen eri linjoilla ja vastavirtaan, tuntuu että moni ei suorastaan hänen selostuksiaan voi sietää. Minulle kuitenkin jollain tavalla miellyttää tuo vähän erilainen tyyli ja tuntee pelaajat yms.

J-P Jalon sanoja vähän muokaten "selostajaa, joka vetää ihan omalla tyylillään, tulee kunnioittaa".

Muita itselleni miellyttäviä selostajia nykyisistä ovat Julius Sorjonen ja Toni Saukkola, jotka ovat jo pidempään olleet mukana. Tosin Saukkola taitaa nykyisin enemmän selostaa futista.

Tuomo Reponen on ihan hyvä.

Ja itselleni ihan uusi nimi tällä kaudella - voi olla että on jo aiemminkin selostanut, mutta sitten en ole itse seurannut - on Toni Lång joka on tehnyt jollain tavalla kanssa hyvän vaikutuksen ja on jopa ihan mukavaa kuultavaa.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Ja itselleni ihan uusi nimi tällä kaudella - voi olla että on jo aiemminkin selostanut, mutta sitten en ole itse seurannut - on Toni Lång joka on tehnyt jollain tavalla kanssa hyvän vaikutuksen ja on jopa ihan mukavaa kuultavaa.
Jos Mestistä olet pidempään seurannut niin Toni Lång on vetänyt suurimman osan FPS:n peleistä, ja selostanut nyt parina viime keväänä Mestiksen finaaleissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy