Mikä juttu että inhoaa änäriä, kerro lisää!
Liikaa vaikeasti lausuttavia nimiä?
Olympialaisista, kun Niki Juusela ja joku muu, en muista kuka,
Toisaalta, nautin kovasti 2014 Olympialaisista, kun Niki Juusela ja joku muu, en muista kuka, Juuselan kaverina selosti suomen pelejä. Oli omalla tavallaan virkistävää.
No joo, vaikka Niki nyt onkin näissäkin kisoissa selostanut pelejä niin tottahan toi on. Toisaalta jos mies on Niki Laudan mukaan saanut nimen niin sallittakoon se formulakipinä.Harmi sinänsä, että Juusela on nykyisin menetetty lähes kokonaan formuloille.
Nykyaikana somebrändillä vaan on merkitystä. Jos selostaja a omistaa 40 seuraajaa niin kyllä esim maikkari mielummin antaa sen prime time matsin kaverille b jolla on 4000 seuraajaaTeppo Laaksosen selostustaidoista en osaa sanoa Juuta enkä Jaata, mutta kylläpä on rasittava Twitter(X)-persoona.
Karmeaa kaikkitietävää pätemistä, ja mielensäpahoittamista lähes kaikesta. Lähes 3000 seuraajaa, ja heittää rapalan ilmoille tyyliin "Kuukausi kauden alkuun, haluatteko kuulla uutisia?". Suu vaahdossa kiekkofanit odottavat jotain kovaa skuuppia tai siirtouutista, niin lopulta uutiset olivat, että montako peliä Teppo ensi kaudella selostaa.
Yrittää luoda itsestään jonkinnäköistä brändiä ilmeisesti. Myös kova neuvomaan aloittelevia selostajia milloin mistäkin, kuitenkaan itse ei edes SM-liigassa kuulu millään mittarilla vakiokalustoon. Selostelee jotain futiksen divaria ja SHL:ää.
Erittäin vastenmielinen tyyppi, ainakin somessa. Varmaan ihan mukava jätkä silti.
Tämä on totta. Mutta kun ei puhuta edes mistään eturivin selostajasta, vaan perus Teppo Töppösestä.Nykyaikana somebrändillä vaan on merkitystä. Jos selostaja a omistaa 40 seuraajaa niin kyllä esim maikkari mielummin antaa sen prime time matsin kaverille b jolla on 4000 seuraajaa
Enää pitäisi tietää kuka on Teppo Laaksonen…?Teppo Laaksosen selostustaidoista en osaa sanoa Juuta enkä Jaata, mutta kylläpä on rasittava Twitter(X)-persoona.
Oon itsekin kiinnittänyt tähän huomiota jo pidempään, mitenhän pelit jaetaan selostajien kesken?Selostaa usein KalPan pelejä,
Maantieteellisen sijainnin ja mediaseksikkyyden mukaan. Kuopiossa harvoin pelataan ison kierroksen mediaseksikkäintä ottelua, eikä täten Helsingissä asuva Jani Alkio sinne usein eksy.Oon itsekin kiinnittänyt tähän huomiota jo pidempään, mitenhän pelit jaetaan selostajien kesken?
Samaa mieltä Niemestä mutta itse kyllä sanoisin että Kontiola on kyllä huono.Paljon parempi kuin kukaan muu noista maikkarin tiimiläisistä, ei sillä että heistä kukaan varsinaisesti olisi huono.
Selostaa päätyökseen Maikkarilla SHL:ää.Enää pitäisi tietää kuka on Teppo Laaksonen…?
Joo ei kyllä istu Kontiolaille oikein tuollainen homma. Leppoisa kaveri varmasti siviilissä ja osaa väritellä ja jerrytellä ja mitä hyvät koppijätkät nyt ikinä tekevätkään, mutta kun lyödään mikki käteen ja puku päälle niin tuo tyyli ei tahdo enää toimia. Puhe on vähän ympäripyöreää "mutku niinku"-pyörittelyä jossa ei sanota oikein mikään, samalla kun kollegat vieressä tuottavat huomattavasti parempaa ja kiinnostavampaa tekstiä, ja pelin aikana kommentaattorinakaan Kontiola ei tunnu olevan oikein sormi pulssilla. Toistaa samoja juttuja joita selostaja on sanonut hetkeä aiemmin, ja aika monesti lauseet tuntuvat jäävän vain kesken.Samaa mieltä Niemestä mutta itse kyllä sanoisin että Kontiola on kyllä huono.