No mitä olen itse kuullut, niin Kimin nimihän on Kimi-Matias Räikkönen, josta kutsumanimenä on Kimi.Kimi Matias Räikkönen
No mitä olen itse kuullut, niin Kimin nimihän on Kimi-Matias Räikkönen, josta kutsumanimenä on Kimi.Kimi Matias Räikkönen
Ai tämä entinen F1-selostaja on vieläkin äänessä. F1 aikaan oli myös välillä todella rasittavaa kuunnella. Kuinka voisin unohtaa kultaisen ananaksen (mitä koskaan tarkoittikaan),
Mielenkiintoista nähdä, milloin suuri yleisö noteeraa Airik Hodgen. Erittäin persoonallinen selostaja, jolla kielikuvia riittää. Olisiko kaverista jopa Mertarannan saappaisiin Leijonien äänenä?
Eli täydellinen kaveri Mertarannan saappaisiin.Mies erottuu kieltämättä (hyvällä tavalla) joukosta ja sana on hallussa, mutta pelin ymmärrys onkin sitten toinen asia.
Täällä ilmoittautuu Saukkosen puolustaja. Pari kertaa tavanneena reilu herrasmies (Otti 2011 minusta ja Jutista kuvan.) ja selostajana aliarvostettu.Liigan puolella kuuntelen mielelläni oikeastaan kaikkia paitsi raastepöydästä aloittajaa
Mielenkiintoista nähdä, milloin suuri yleisö noteeraa Airik Hodgen.
Airikhan muistaakseni asustelee Martsarin nurkilla, joten on nyt enemmän selostellut KiVan ja Jokereiden pelejä sielläpäin. Sikäli tuttu mies että opiskeli Haaga-Heliassa journalismia meikäläisen käydessä samaan aikaan urheilujournalismin erikoistumiskoulutusta.Kiekko-Espoon ensimmäisellä mestis kaudella taisi olla lähes vakiääni heidän kotipeleissä. Sittemmin on tullut Teppo Laaksosia ja muita paljon enemmän ääneen Espoossa, joten nyt ei ihan tuoretta ääniraitaa ole muistissa.
On JV aikaisemmin Liigaa selostanutkin, ensin UrhoTV:llä ja sitten Nelonen Prolla.Toivottavasti löytää tiensä vaikkapa Liigan pariin.
Ei kait itse selostamista Mäkisen osalta niin paljoa olekaan moitittu vaan sitä ns. selänpesijän roolia.Ja loppu viimein ollaan tilanteessa, että Antti Mäkinen on tässä maassa oikeasti hyvä selostaja.
"Ja sitten pelikatko" sanotaan joka kerta, kun kaksikolla ei ole mitään havaintoa miksi tuomari viheltää.Kyllä aika on ajanut ohi Mertarannasta ja Saukkosesta, tiedä sitten millä meriiteillä pysyy tuolla vuodesta toiseen. Ehkä ei vaan ole tilalle tarjolla parempaa.
Joka vihellyksen jälkeen menee se 5-10 sekuntia tajuta että miksi sieltä vihelletty ja säännötkin aika hukassa.
Eilen esim HIFK-HPK matsissa koitin etsiä vaihtoehtoa kuunnella ilman selostusta, mutta ei löytynyt... Ennemmin olisi vaikka kuunnellut Mason "Pitää olla kovempi muna" huutoja yms kun Saukkosta.
Mäkisessä ärsyttää monikin asia, mutta ohiTSE, yliTSE ja kaikki muut TSEt. Puhhuh.Ei kait itse selostamista Mäkisen osalta niin paljoa olekaan moitittu vaan sitä ns. selänpesijän roolia.
Matias Strozyk ja Kimmo Muttilainen ovat vähän väliä vuorotelleet, ensinmainittu oli eilen äänessä.Kuka muuten on YLEn kiekkokierroksen selostaja Turussa?
Matias Strozyk ja Kimmo Muttilainen ovat vähän väliä vuorotelleet, ensinmainittu oli eilen äänessä.
Nyt täytyy myöntää, etten ole varma, selostaako Anssi Ritari Liigaa vielä, mutta pahaa ei keksi hänestäkään. Lisäksi erinomainen myös pesäpallossa.