Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Minulla kone näytti 18:01 kun kuvat tulivat esiin.Taisi olla nopeusennätys? Tulin 18:01 koneen ääreen ja visa oli jo ohitse.
No, ei noita luiruja maita monia ole vaikka kuinka kääntelee.
Minulla kone näytti 18:01 kun kuvat tulivat esiin.Taisi olla nopeusennätys? Tulin 18:01 koneen ääreen ja visa oli jo ohitse.
Illan ratoksi karttakysymys: mikä entinen itsenäinen valtio (eikä tarvitse mennä Nuubian aikaan)?
Näsäviisastelu on jopa toivottavaa - suuri idolini oli (on) Matti Näsä.Näsäviisastelu: Nuubian aikaan ei ollut valtioita, vaan valtakuntia.
Vaikka ei oletkaan valtio, niin Kiovan Rusin valtakunnalta tuo näyttää.
Näsäviisastelu on jopa toivottavaa - suuri idolini oli (on) Matti Näsä.
Ettet ole sekoittanut Kiovan Rusia Alpo Rusiin? Kiovan Rusia en tunne, mutta ei ole kyse valtakunnasta vaan valtiosta.
Tämä on hieman tuoreempi tapaus.
Näsäviisastelu on jopa toivottavaa - suuri idolini oli (on) Matti Näsä.
Ettet ole sekoittanut Kiovan Rusia Alpo Rusiin? Kiovan Rusia en tunne, mutta ei ole kyse valtakunnasta vaan valtiosta.
Tämä on hieman tuoreempi tapaus.
Ei, edelleenkin vielä tuoreempi tapausOlisiko Preussi silloin kuin oli vielä mitätön valtio tai sitten joku Saksan kaupunkivaltioista?
A) Singapore
B) Meksiko
C) Fidži
D) Portugali
E) Marokko
F) Marshallinsaaret
G) Kirgisia
H) Sierra Leone
I) Saksa
J) Uruguay
Pahoittelen huolimattomuuttani - asia on nyt kunnossa.@Kauko Viisas pistätkö vastauksesi spoiler-tagiin?
Vaadin vastauksen hylättäväksi, koska siinä ei ole alun perin spoiler tägiä. Ja koska olen mulkku.Singapore Singapore
B) Meksiko Mexico City
C) Fidži Suva
D) Portugali Lissabon
E) Marokko Casablanca
F) Marshallinsaaret Eihajuakaanpikkusaarista
G) Kirgisia Bishkek?
H) Sierra Leone Freetown
I) Saksa Berliini
J) Uruguay Montevideo
Sikäli kun vastaus liittyy minun karttakysymykseeni niin ei ole Itä-Saksa.Itä-Saksa
Jälkimmäinen kuulostaa validilta.Vaadin vastauksen hylättäväksi, koska siinä ei ole alun perin spoiler tägiä. Ja koska olen mulkku.
Jep. Ja siihen kanteeni käytännössä perustuukin. Ensimmäinen on ns. ”false flag” ajan henkeä mukaillen.Jälkimmäinen kuulostaa validilta.
Vaadin vastauksen hylättäväksi, koska siinä ei ole alun perin spoiler tägiä. Ja koska olen mulkku.
Arvaan uudestaan, kai se sallittua oli:Ei osunut kumpikaan.