Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Voin heti sanoa, että @heketsu88 saa heti vähintään 0,25p vähennyksen "oikeista vastauksista". Paskaa!H) Addis Abeda
Alan laskemaan vastanneiden pisteitä ja tulokset selviävät vielä tämän illan aikana.
Voin heti sanoa, että @heketsu88 saa heti vähintään 0,25p vähennyksen "oikeista vastauksista". Paskaa!H) Addis Abeda
Alan laskemaan vastanneiden pisteitä ja tulokset selviävät vielä tämän illan aikana.
Onkohan tämä Adidis jotain joku Suomen ystävyyskaupunki kun se on paikallisella oromonkielellä "Finfinnee"?Voin heti sanoa, että @heketsu88 saa heti vähintään 0,25p vähennyksen "oikeista vastauksista". Paskaa!
Voin heti sanoa, että @heketsu88 saa heti vähintään 0,25p vähennyksen "oikeista vastauksista". Paskaa!
Onkohan tämä Adidis jotain joku Suomen ystävyyskaupunki kun se on paikallisella oromonkielellä "Finfinnee"?
Suomalaiset ovat riistäjiä ja kolonialisteja ja samalla ovat vieneet suomen kieltä muualle maailmaan.Onkohan tämä Adidis jotain joku Suomen ystävyyskaupunki kun se on paikallisella oromonkielellä "Finfinnee"?
Lievestuoreen lappalaiset asialla.Entä tiesittekö, että Eswatinissa sijaitsee hallintoalue nimeltään Hhohho?
Kuka nyt voitti ja kuka valitsee? Oon liian sekvinpäin tajuu näitä knoppeja.Palkinnoksi @Steril saa puolestaan valita näiden visailussa olleiden valtioiden pääkaupungeista paikan, jossa laivan klonkku, eli minä, pysäytän laivan moottorin, jotta laivan risteilyväki pääsee vierailemaan tässä @Kauko Viisas (aan) valitsemassa valtion pääkaupungissa!
Kuka nyt voitti ja kuka valitsee? Oon liian sekvinpäin tajuu näitä knoppeja.
Kyllähän tuo Tuvalu täytyy nähdä ja kokea. Funafutiin siis!
Kylläpä täällä ollaan tarkkoja. Minulla on se lukihäirö... Eikö sillä saa mitään anteeksi?Laivan klonkku ja laivan konehuoneen vastuussa oleva risteily-vieras.
Öitä vaan. Älä irrottele enempää muttereita.@Steril voitti, aiemman viestini muokkaamisessa en ollut muuttanut tuota kohtaa viestistä. Aika mennä siis nukkumaan!
Selvä! Pysähdymme siis Funafutissa!
Missä on kirjoitusvirheitä? Missä?@Kauko Viisas: 9 pistettä (1 piste lähti 4 kirjoitusvirheestä)
Missä on kirjoitusvirheitä? Missä?
No joo, mulle kelpaa 9p oikeastaan ihan hyvin.
- No, Port Vila, yksi ällä liikaa. Myönnetään. -0,25p
- No, Andorra la Vieja, ei ole kirjoitusvirhe, vaan espanjankielinen nimi kaupungille ja näin opetettiin 60- ja 70-luvuilla. Paska opetuslaitos.
- no funfutis tms. - sitä en tiennyt lainkaan, -1p
Kylläpä täällä ollaan tarkkoja. Minulla on se lukihäirö... Eikö sillä saa mitään anteeksi?
Mutta oikeasti tyydyn tuomioon koska se on oikea, ainoa oikea. Kiitoksia konehuoneeseen!
Eipä näköjään ihan putkeen mennyt, mutta en sentään ollut viimeinen. Kazakstan olisi kyllä pitänyt tietää ja Etelä-Afrikan tiesinkin mutta tyhmyyksissäni vastasin väärin.Eli tulokset ovat selvillä ja ne ovat seuraavat:
1)
@Steril: 10 pistettä (täydelline suoritus!)
2)
@DAF: 9 pistettä (1 piste lähti valtion pääkaupungin väärästä vastauksesta)
@Kauko Viisas: 9 pistettä (1 piste lähti 4 kirjoitusvirheestä)
4)
@Ishmael: 8,25 pistettä (1 piste lähti valtion pääkaupungin väärästä vastauksesta, 0,25 pistettä yhden kirjaimen puuttumisesta valtion pääkaupungista ja 0,5 pistettä yhden sanan puuttumisesta yhdestä valtion pääkaupungista)
5)
@Virveliä kainaloon: 7,5 pistettä (0,5 pistettä lähti la-sanan kirjoittamista isolla L:llä ja - puuttumisesta Kazakstanin pääkaupungin kohdalla, 2 pistettä puolestaan kahdesta valtion pääkaupungin väärästä vastauksesta)
@Iisoppi: 7,5 pistettä: (0,5 pistettä lähti isosta kirjaimesta yhden valtion pääkaupungin kohdalla ja - puuttumisesta Kazakstanin pääkaupungin kohdalla, 2 pistettä lähti kahden valtion pääkaupungin vääristä vastauksista)
7)
@Hols Nilgerssön 6 pistettä (4 pistettä lähti valtioiden pääkaupunkien vääristä vastauksista)
@CuJo#31: 6 pistettä (4 pistettä lähti valtioiden pääkaupunkien vääristä vastauksista)
@MacRef: 6 pistettä (4 pistettä lähti valtioiden pääkaupunkien väärästä vastauksesta)
@redpecka: 6 pistettä (4 pistettä lähti valtioiden pääkaupunkien vääristä vastauksista)
11)
@Poulu Jukki: 5,5 pistettä (0,5 pistettä lähti kahdesta kirjoitusvirheestä ja 4 pistettä valtioiden pääkaupunkien vääristä vastauksista
12)
@Turha Kaukalo: 5 pistettä (5 pistettä lähti valtioiden pääkaupunkien vääristä vastauksista)
Palkinnoksi @Steril saa puolestaan valita näiden visailussa olleiden valtioiden pääkaupungeista paikan, jossa laivan klonkku, eli minä, pysäytän laivan moottorin, jotta laivan risteilyväki pääsee vierailemaan tässä @Steril (in) valitsemassa valtion pääkaupungissa!
Parhain terveisin,
Laivan klonkku ja laivan konehuoneen vastuussa oleva risteily-vieras.
Ps. Jos jollakin on narisemisen aihetta pisteistään, niin ne voi ohjata tämän risteilylaivan kapteenille (kuka hän lieneekään?).
Kiitoksia tästä... Mukavaa matkan jatkoa!Jatkossa voin lisätä sinulle 0,5 pistettä, mikäli et saa vastauksillasi täyttä 10 pistettä.
Eipä näköjään ihan putkeen mennyt, mutta en sentään ollut viimeinen. Kazakstan olisi kyllä pitänyt tietää ja Etelä-Afrikan tiesinkin mutta tyhmyyksissäni vastasin väärin.
Oikein.Togo ja Gambia
On näitä kyllä kräkätty aikaisemminkin muutamassa sekunnissa vaikka olisi vain joku kuppanen viiva töherretty paperille.Taisi olla nopeusennätys? Tulin 18:01 koneen ääreen ja visa oli jo ohitse.