(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 198 341
  • 7 951

redpecka

Jäsen
Me ollaan täällä kutoskannella ryyppäämässä eikä tunnu porttarit missään. Lauloin äsken karaokessa Aikuisen naisen silleen kuin Perttu Sirviö sen lauloi.
No se on hyvä.

@Hera80 :lle vinkkinä, että neloskannen taxfreessa on upeita kosmetiikkatuotteita edullisesti vaikka vaimolle tuliaisiksi vietäväksi. Lisäksi löytyy kainalonsheivaussettiä, on alapäänsheivausboxia, koiran kaulapantaa... Maanantaina sitten taas tervetuloa visailemaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väärin, mutta saat vastata toisenkin kerran, koska en ole natsi niin kuin eräät.
Höh. Toi oli mun paras arvaus. Täytyy jättää teidät nyt visailemaan ja katsoa oikea vastaus myöhemmin. Nyt hyppään pelastusveneeseen ja soudan sen maihin, että ehdin viedä koirat ulos ennenkuin pauke alkaa todenteolla.
 

redpecka

Jäsen
HUOMIO!

Tänään uuden vuoden aatto ja se tietää, että on (erikois) supertorstai. Illan voittaja saa valita normipisteen tai vaihtoehtoisesti sädetikun. Sädetikku on näitä harvinaisia aarteita, joita pelissä on mahdollista kerätä.

Pistepörssi määräytyy seuraavin perustein:

  1. Ansaitut pisteet
  2. Löydetyt aarteet
  3. Ensiksi ehtinyt
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomio kaikki risteilijät!

Lämmittelynä laiva-aiheinen lippukysymys (paska, mutta vain tietäjät tietävät).
Minkä maan tai minkä maiden lipussa on laiva?
Vihje 1: Alus ei ole Viking Sally
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämähän sinänsä pitää paikkansa, mutta St. Pierre ja Miquelon ei ole "maa" vaan osa Ranskaa.

Yksi itsenäinen valtio pitäisi vielä löytää - ei aivan ilmeisin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon niin kännissä. Etiketti on tossa pullossakin. Pullollakin. You know. Hyvin se menee!

Selityksiä - et tarpeeksi kännissä.
Aikoinaan faija keräsi tulitikkuaskien etikettejä: hänellä oli etiketit hallussaan. Kerätäänkö nykyään e-tikettejeä? Olisi pari vaihtaria jos kiinnostaa.
Toivon sinunkin puolestasi, että menisi hyvin. I really know!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös