Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seppo Rätyhän heitti tuolla sen kuolemattoman lausahduksensa: ”Saksa on paska maa.”
VÄÄRIN. Todella väärin. Saksa on paskavisamaa mutta muutenkin paska.
Seppo Rätyhän heitti tuolla sen kuolemattoman lausahduksensa: ”Saksa on paska maa.”
No se on hyvä.Me ollaan täällä kutoskannella ryyppäämässä eikä tunnu porttarit missään. Lauloin äsken karaokessa Aikuisen naisen silleen kuin Perttu Sirviö sen lauloi.
Vedettiin olumppialippu salkoonFun fact with flags:
mitä älyttiin vuoden 1936 kesäolumppialaisissa?
Vedettiin olumppialippu salkoon
Kyllä tää päivittäin käy satamissa, sitähän tässä aina arvuutellaan kuudelta, että missä ollaan.Meneeks tää botski muuten ikinä satamaan ja jos menee niin minne?
Höh. Toi oli mun paras arvaus. Täytyy jättää teidät nyt visailemaan ja katsoa oikea vastaus myöhemmin. Nyt hyppään pelastusveneeseen ja soudan sen maihin, että ehdin viedä koirat ulos ennenkuin pauke alkaa todenteolla.Väärin, mutta saat vastata toisenkin kerran, koska en ole natsi niin kuin eräät.
Paska kysymys. Vastaus oli oikein.VÄÄRIN. Todella väärin. Saksa on paskavisamaa mutta muutenkin paska.
Paska kysymys. Vastaus oli oikein.
Huomio kaikki risteilijät!
Lämmittelynä laiva-aiheinen lippukysymys (paska, mutta vain tietäjät tietävät).
Minkä maan tai minkä maiden lipussa on laiva?
Vihje 1: Alus ei ole Viking Sally
Belize... ehkäMinkä maan tai minkä maiden lipussa on laiva?
Edit. Koska visailuni ei saanut arvostusta niin vastauksen voi löytää täältä:
Vastaan 100 metrin sähköaidat. Mitä täällä edes kysyttiin?
Belize... ehkä
Syyllistyin visailemaan ennen edellisen visan päätöstä. Pahoittelen.
Ja heti perään @Via Dolorosa aloittaa oman visansa.
Huomio kaikki risteilijät!
Lämmittelynä laiva-aiheinen lippukysymys (paska, mutta vain tietäjät tietävät).
Minkä maan tai minkä maiden lipussa on laiva?
Vihje 1: Alus ei ole Viking Sally
Minähän en koskaan tekisi noin!
Siksi pahoittelinkin moukkamaista käytöstäni. Minulle tämä ristelyetiketti on vain hieman vieras, mutta ehkä opin tavoille.
Kysyin yleisöltä, ne on kyllä enemmän sekaisin kuin minä...Yksi itsenäinen valtio pitäisi vielä löytää - ei aivan ilmeisin.
Mä oon niin kännissä. Etiketti on tossa pullossakin. Pullollakin. You know. Hyvin se menee!
Kysyin yleisöltä, ne on kyllä enemmän sekaisin kuin minä...
Väittivät vastauksen olevan Ecuador (vai miten se kirjoitetaan).