Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
No niinhän se sitten on.Pohjois-Korea se sitten on.
Mikäs sen Saaran nimi muuten olikaan?Olisin tiennyt.
No niinhän se sitten on.
Onhan kyse kansandemokratiasta - mikä voisi mennä pieleen?Hieno maa, hieno johtaja. Kysy vaikka kansalta.
Miksi se Saara jää toiseksi?Mikäs sen Saaran nimi muuten olikaan?
Mikäs sen Saaran nimi muuten olikaan?
SuomenlinnaKatselin tuossa hytin ikkunasta ulos ja huomasin hienon rakennelman...
Mikähän se on? Ollaanko edes Suomen aluevesillä... menee selväkin sekaisin kun pitkään risteilee ja samalla ratkoo arvoituksia...
Jaa, hyvä tietää... Ethän koijaa minua? ;-)Suomenlinna
Kaikki tämän tiesi, muttei kukaan uskaltanut vastata kun tää paskakysymys tuli päävisan kanssa päällekkäin. Jotkut sentään osaavat pelätä hurjaa Luis Lagoa.Tätä ei ole vielä kukaan tiennyt, vaikka kyseessä on todella helppo vastaus. Kuva löytyy alkuperäisestä viestistä.
Öö, laukesinko johonkin hönttiansaan?Jaa, hyvä tietää... Ethän koijaa minua? ;-)
Et todellakaan... Suomenlinnahan se siinä. Itse sitä alkaa höntittää kun täällä risteilyllä pyörii sekalaisessa seurassa.Öö, laukesinko johonkin hönttiansaan?
Kurinpitopäätös keississä @Hera80
Luis Lago on hytissään ihan vittuuntuneena kun joutuu kesken juhlapäivän kelailla jotain paskaviestejä.
Päätös. Sääntöjenvastainen peli. Heralle porttari seiskakannelle loppuviikoksi. Seuraava paskoja diskataan (ammattikielellä kävelytetään lankkua pitkin) suoraan koko visasta.
T: Luis Lagon sihteeri
Ja hyvin muuten veditkin. Ollaan kännissä ja visa on paska.Me ollaan täällä kutoskannella ryyppäämässä eikä tunnu porttarit missään. Lauloin äsken karaokessa Aikuisen naisen silleen kuin Perttu Sirviö sen lauloi.
Seppo Rätyhän heitti tuolla sen kuolemattoman lausahduksensa: ”Saksa on paska maa.”Fun fact with flags:
mitä älyttiin vuoden 1936 kesäolumppialaisissa?
Ja hyvin muuten veditkin. Ollaan kännissä ja visa on paska.
Meneeks tää botski muuten ikinä satamaan ja jos menee niin minne?