(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 238
  • 5 936

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko nää niitä ihan ite -taiteilijoita/taideteoksia?
En ole ihan varma mutta jotenkin luulen että Reijo Kela on "oikea taiteilija". Hän on tanssija ja performanssitaiteilija. Eikä hän noita tyyppejä ole tehnyt "ihan-ite". Ei sillä että tietäisin millä sen Ite-taiteen erottaa ns. oikeasta taiteesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä

Liitteet

• 705EF25B-1402-4EEB-A131-E0CFB178B24C.jpeg
    705EF25B-1402-4EEB-A131-E0CFB178B24C.jpeg
    960,5 KB · kertaa luettu: 91
  • D734873D-7E2F-491E-AF76-ACAF42828FFC.jpeg
    D734873D-7E2F-491E-AF76-ACAF42828FFC.jpeg
    960,5 KB · kertaa luettu: 72

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
Olin juuri ulkona kusemassa ja yritin huonolla taidolla (ja virtsamäärällä) luoda samankaltaista kuvaa. Onnistuit paremmin kuin minä, mutta vastaus on kusematta paras eli Viren ja Niket(?)

Liitteet

• Viren.jpg
    Viren.jpg
    122,6 KB · kertaa luettu: 82

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Saapa nähdä osallistuuko kukaan kun kaikki on varmaan tipattomalla ja tällä botskilla ei holittomia myydä.

Salakuljetin laivalle laatikollisen Clausthaler lemon alkoholitonta olutta ja myyn sitä pimeämästi omassa pienessä nurkassani laivan alimmalla kannella.

(1)
  • Tykkää

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt vasta hokasin,että tämähän on helvetin hyvä visa, varsinkin kun muut ovat tipattomalla ja minä en.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olisin vastannut Etelä-Korean, mutta Kauko Viisas ehti ennemmin visakannelle.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minä en ehtinyt edes ajatella, kun oikea vastaus on jo selvillä. Ihan täysin paska visa. En ota mitään, vaikka tarjottas.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Höh, mä heräsin just... Mikä meno? Kello näköjään jätätti niin en ehtinyt kisaan mukaan.
Unissani seikkailin tuolla (ks. liite). Missähän minä oikein pyörin?

Liitteet

• Screenshot_20210101-100633~2.png
    Screenshot_20210101-100633~2.png
    152,4 KB · kertaa luettu: 106

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiesittekö, että Suomessa Laukaan kunnassa sijaitsee kylä nimeltään Hoho?
Entä tiesittekö, että Eswatinissa sijaitsee hallintoalue nimeltään Hhohho?

Heräsi kysymys onko jälkimmäisen nimen antaneet lappalaiset, jotka tyrkkäävät hoota joka väliin?
Tämä voisi olla myös nk. tyhmä kysymys.

Onko jaksamista ja kiinnostusta vaakunavisoihin (kunta, valtio tms.) tai jonkin muun tyyliseen aivovoimisteluun?

Tiesittekö, että Suomessa Laukaan kunnassa sijaitsee kylä nimeltään Hoho?
Entä tiesittekö, että Eswatinissa sijaitsee hallintoalue nimeltään Hhohho?

Heräsi kysymys onko jälkimmäisen nimen antaneet lappalaiset, jotka tyrkkäävät hoota joka väliin?
Tämä voisi olla myös nk. tyhmä kysymys.

Onko jaksamista ja kiinnostusta vaakunavisoihin (kunta, valtio tms.) tai jonkin muun tyyliseen aivovoimisteluun?
Täältä ainakin löytyy kiinnostusta vaakunavisoihin sekä muihinkin aivovoimisteluihin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Höh, mä heräsin just... Mikä meno? Kello näköjään jätätti niin en ehtinyt kisaan mukaan.
Unissani seikkailin tuolla (ks. liite). Missähän minä oikein pyörin?
Kyllä tähän boldattuun kysymykseen tekee aina mieli vastata että "Kännissä". Joka kerta yhtä hauskaa.

Pankaas ihmeessä vaakuna arvaukseen, en tosin lupaa refreshailla sivua niin tiuhaan että huomaisin visan käynnissäolon ennen kun ratkaisu on saatu jo muutama tunti aiemmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy