Ei tuollaista valtiota ole olemassa.Paskin visailu ikinä.
Paskin visailu ikinä.
Milla nukkumaan nyt!Onx tää tasa valta vai kenties herttua tai ruhtinas kunta? Tulee mielee babua uusi guyana. :rolleyes:
Onhan se nyt ihan vitusta että voit tietää kaiken, mutta et pärjää kun et koko aikaa kyttää netissä sormi näppäimellä. Tämä on tietokilpailujen Frederik.
Onhan se nyt ihan vitusta että voit tietää kaiken, mutta et pärjää kun et koko aikaa kyttää netissä sormi näppäimellä. Tämä on tietokilpailujen Frederik.
Sepe ja Valtteri veteli pässiäNopeat syövät leivät. Hitaat eivät.
Pitääkö tästäkin nyt lähteä vääntämään? Vittu kun ei jaksais...Ei vaan Ismo Alanko. Koskaan et tiedä mitä sieltä tulee. Eikös Frederik ole kuitenkin ollut yhtä ja samaa junttidiskoa jo sen 40-50 vuotta?
Pitääkö tästäkin nyt lähteä vääntämään? Vittu kun ei jaksais...
Jäi vaan nyt ymmärtämättä että mikä se väärä mielipide oli.En väännä vaan oikaisen väärää mielipidettä oikeille raiteille.
Jokohan minäkin ehtisin (perkele)?Nyt kuumenee tunteet maantietovisailussa kuten lauantaisin on tapana pubissa.
Istutaan alas, vedetään tänä lauantaina tasatunnein joku kysymys kehiin.
Olet nyt joko puoli tuntia ajoissa tai myöhässä. Kerkesit siis erinomaisesti, tai sitten kävi niinku Kälviällä.Jokohan minäkin ehtisin (perkele)?
Niinpä, palttiarallaa puolessa välissä eli ehkä voitin, ehkä en (no en voittanut). Todennäköisesti seuraava kysymys on huomenna eikä klo 24:00. Kyllä harmittaa.Olet nyt joko puoli tuntia ajoissa tai myöhässä. Kerkesit siis erinomaisesti, tai sitten kävi niinku Kälviällä.
Täytyy osata englanniksi, lisäksi itseäni hämäsi että mukana on yksi Lähi-idän valtio, jonka itsenäisyyden vain osa maailmaa on tunnustanut. Itsellä jäi uupumaan yksi Etelä-Amerikan valtio.Täytynee kokeilla joku päivä.
Pienenä osasin hyvin lippuja kun ostin sellaisia levypurkkia joissa oli aina joku lippu. Nyttemmin sellaisia valtioita tuskin on enää olemassakaan ja uusia tulee kymmenen vuodessa.
No siellä ei päästy toivottuun lopputulokseen, eli protagonisti epäonnistui tavoitteessaan.Niinpä, palttiarallaa puolessa välissä eli ehkä voitin, ehkä en (no en voittanut). Todennäköisesti seuraava kysymys on huomenna eikä klo 24:00. Kyllä harmittaa.
Asiasta toiseen, kuinka siellä Kälviällä kävi (mun kuuluu kysyä tätä)?
Järki sanoo, että älä mene sinne. Lainatun maine on tunnettu, niin hyvässä kuin pahassa. Eikä sen lisäksi liity lainkaan aiheeseen.Eihän tämä asiaan liity, mutta sanon kun nyt tuli nuo mielipiteet puheeksi.
Olen elänyt tällä planeetalla nyt 47 vuotta ja risat. Olen nähnyt ihan kaiken, ainakin niin paljon että olen muodostanut mielipiteeni. Kaikesta. Tiedän ihan saatanan tarkkaan mikä on hyvää ja mikä huonoa. Beatles on hyvää, Elton John on huonoa. Kummisetä on hyvää, Titanic on huonoa. Olavi Virta on hyvää, Isto Hiltunen on huonoa.
Voitte tulla väittelemään ihan milloin vaan, jos olette eri mieltä.
Hieno on varmasti pukki. Ainakin jos sie itse siitä tykkäät.Järki sanoo, että älä mene sinne. Lainatun maine on tunnettu, niin hyvässä kuin pahassa. Eikä sen lisäksi liity lainkaan aiheeseen.
Tunne sanoo jotain muuta eli kohti haasteita.
Mitä mieltä olet pihassani törröttävästä havupukista?
Titanicia en ole koskaan nähnyt, olenko hyvä vai huono äijä tai muu sukupuoleltaan epämääräinen?
Aloiteenpa näillä triviaaleilla mielipidekysymyksillä alkuun.