(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 441
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tästä visasta täytyy sanoa, etten olisi tiennyt Kolumbiaa, Puola olisi voinut arvalla osua.

Kolumbia ja Filippiinit olisi kyllä mennyt ohi, jos olisin niissä ollut ajoissa. Puola tuli ekana mieleen. Sitten vähän epäröin mutta päätin kuitenkin luottaa omaan peliin, ja sitä kautta saatiin tärkeä sarjapiste.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
@Hols Nilgerssön Keksin nyt tuon puuttuvan sub-visakysymyksen: suomi. Samalla kyllä unohdin ne muut.

Tästä visasta täytyy sanoa, etten olisi tiennyt Kolumbiaa, Puola olisi voinut arvalla osua.
No näinhän se tosiaan on, hyvin vedetty eikä suorittamistasi ole syytä suomia sen enempiä.

Jännä muuten se prosessi mikä automaagisesti aivoissa tapahtuu kun noita maita alkaa miettiä. Esim. Kolumbian maantieteelliset ulottuvuudet ei todellakaan ole mitenkään tuttuja, mutta olin heti täysin varma, että kyseessä nimenomaan on Kolumbia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joko nyt näet? Olit eka!



Toisaalta promillet voivat olla myös haitaksi, kuten tästä vastauksesta näkee.
Sinä se jaksat olla huolissasi minun promilleistani. Jo toinen viesti tätä koskien. Älä hätäile. Istun tukevasti olohuoneessani, en aio lähteä auton rattiin tänään enkä muuallekaan edes maskin kanssa. Vaikka mulla olisi sata promillea niin tuskin se sinun elämääsi haittaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olisin tiennyt kaikki perkele. Laitoin seurantaan. Minulla oli meisinki avata Ärsyttävin valtio -äänestys, siksi olen täällä.

Edit: nyt mua ärsyttää niin paljon että en hoksannut tätä aiemmin, että ei pysty edes ketjua perustamaan. :center:
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sinä se jaksat olla huolissasi minun promilleistani. Jo toinen viesti tätä koskien. Älä hätäile. Istun tukevasti olohuoneessani, en aio lähteä auton rattiin tänään enkä muuallekaan edes maskin kanssa. Vaikka mulla olisi sata promillea niin tuskin se sinun elämääsi haittaa.

Ei haittaa, ei. Kovin kärkkäästi vain tunnut itsekin muille kommentoivan esimerkiksi erinäisistä musiikillisista asioista. Ja välillä mennään vahvasti henkilökohtaisuuksiin. Ja samaan aikaan et kestä mitään vastaavaa itseäsi kohtaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei haittaa, ei. Kovin kärkkäästi vain tunnut itsekin muille kommentoivan esimerkiksi erinäisistä musiikillisia asioista. Ja välillä mennään vahvasti henkilökohtaisuuksiin. Ja samaan aikaan et kestä mitään vastaavaa itseäsi kohtaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tästä saadaan pitkä ja kivulias vittuilu, jos nyt aloitetaan. Näen jo merkit. Evil haastettu, suuttuuko hän? Yltyykö kinaan? Otetaanko poppareita?

No. Suutari tuli. Evil ei suutu. Sulla on jopa pointti, olen aika kärkäs musiikin suhteen. Kestän kyllä eriävät mielipiteet ja vittuilun. Oikeastaan jopa nautin niistä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tästä saadaan pitkä ja kivulias vittuilu, jos nyt aloitetaan. Näen jo merkit. Evil haastettu, suuttuuko hän? Yltyykö kinaan? Otetaanko poppareita?

No. Suutari tuli. Evil ei suutu. Sulla on jopa pointti, olen aika kärkäs musiikin suhteen. Kestän kyllä eriävät mielipiteet ja vittuilun. Oikeastaan jopa nautin niistä.

Ei minusta sentään muaddibiksi muaddibin paikalle, joten tästä ei tule mitään vastaavaa. Over and out.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ei haittaa, ei. Kovin kärkkäästi vain tunnut itsekin muille kommentoivan esimerkiksi erinäisistä musiikillisista asioista. Ja välillä mennään vahvasti henkilökohtaisuuksiin. Ja samaan aikaan et kestä mitään vastaavaa itseäsi kohtaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Pitää vaan koittaa ymmärtää. Humalassa ne lapsetkin laulaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt kuumenee tunteet maantietovisailussa kuten lauantaisin on tapana pubissa.

Istutaan alas, vedetään tänä lauantaina tasatunnein joku kysymys kehiin.

Kunhan et Puolaa taas.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt kuumenee tunteet maantietovisailussa kuten lauantaisin on tapana pubissa.

Istutaan alas, vedetään tänä lauantaina tasatunnein joku kysymys kehiin.

No perkule, pitääkö se sitten vielä yksi kylmä alankomaalainen hakea tuosta terassilta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vastaan Chile.
 

npc

Jäsen
8. Mikä?
 

Liitteet

  • 8.PNG
    8.PNG
    7,4 KB · kertaa luettu: 76

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä viitsi edes sanoa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joo. Jaahpanihan se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös