No nih.Puola
1. Virveliä kainaloon 2p
2. Vesuri 1p
3. Everton 1p
4. Hiltsu04 1p
5. CuJo#31 1p
6. Hols Nilgerssön 1p
No nih.Puola
Kyllä mie tiedän nuo, mutta kun on tuo elämä niin en ehdi internautissa päivystämään koko ajan.
Ei muuta ku keittoo kitusiin, se näyttää toimivan.
Joko nyt näet? Olit eka!En näe yhteyttä.
Ranska.
Sehän meni hienosti.Kyllä mie tiedän nuo, mutta kun on tuo elämä niin en ehdi internautissa päivystämään koko ajan.
Tästä visasta täytyy sanoa, etten olisi tiennyt Kolumbiaa, Puola olisi voinut arvalla osua.
No näinhän se tosiaan on, hyvin vedetty eikä suorittamistasi ole syytä suomia sen enempiä.@Hols Nilgerssön Keksin nyt tuon puuttuvan sub-visakysymyksen: suomi. Samalla kyllä unohdin ne muut.
Tästä visasta täytyy sanoa, etten olisi tiennyt Kolumbiaa, Puola olisi voinut arvalla osua.
Sinä se jaksat olla huolissasi minun promilleistani. Jo toinen viesti tätä koskien. Älä hätäile. Istun tukevasti olohuoneessani, en aio lähteä auton rattiin tänään enkä muuallekaan edes maskin kanssa. Vaikka mulla olisi sata promillea niin tuskin se sinun elämääsi haittaa.Joko nyt näet? Olit eka!
Toisaalta promillet voivat olla myös haitaksi, kuten tästä vastauksesta näkee.
Sinä se jaksat olla huolissasi minun promilleistani. Jo toinen viesti tätä koskien. Älä hätäile. Istun tukevasti olohuoneessani, en aio lähteä auton rattiin tänään enkä muuallekaan edes maskin kanssa. Vaikka mulla olisi sata promillea niin tuskin se sinun elämääsi haittaa.
Tästä saadaan pitkä ja kivulias vittuilu, jos nyt aloitetaan. Näen jo merkit. Evil haastettu, suuttuuko hän? Yltyykö kinaan? Otetaanko poppareita?Ei haittaa, ei. Kovin kärkkäästi vain tunnut itsekin muille kommentoivan esimerkiksi erinäisistä musiikillisia asioista. Ja välillä mennään vahvasti henkilökohtaisuuksiin. Ja samaan aikaan et kestä mitään vastaavaa itseäsi kohtaan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tästä saadaan pitkä ja kivulias vittuilu, jos nyt aloitetaan. Näen jo merkit. Evil haastettu, suuttuuko hän? Yltyykö kinaan? Otetaanko poppareita?
No. Suutari tuli. Evil ei suutu. Sulla on jopa pointti, olen aika kärkäs musiikin suhteen. Kestän kyllä eriävät mielipiteet ja vittuilun. Oikeastaan jopa nautin niistä.
Pitää vaan koittaa ymmärtää. Humalassa ne lapsetkin laulaa.Ei haittaa, ei. Kovin kärkkäästi vain tunnut itsekin muille kommentoivan esimerkiksi erinäisistä musiikillisista asioista. Ja välillä mennään vahvasti henkilökohtaisuuksiin. Ja samaan aikaan et kestä mitään vastaavaa itseäsi kohtaan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
No nytkö sinä aloitat, kun tuo toinen ymmärsi jo lopettaa?Pitää vaan koittaa ymmärtää. Humalassa ne lapsetkin laulaa.
Nyt kuumenee tunteet maantietovisailussa kuten lauantaisin on tapana pubissa.
Istutaan alas, vedetään tänä lauantaina tasatunnein joku kysymys kehiin.
Mä en puolaa. Sammua voin.Kunhan et Puolaa taas.
Nyt kuumenee tunteet maantietovisailussa kuten lauantaisin on tapana pubissa.
Istutaan alas, vedetään tänä lauantaina tasatunnein joku kysymys kehiin.