fat of the land
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
SeuraanTässä on joku sisäpiirisuhmurointi selkeästi kyseessä. Oikeudessa tavataan.
SeuraanTässä on joku sisäpiirisuhmurointi selkeästi kyseessä. Oikeudessa tavataan.
Kuin myösSeuraan
UkrainaSelvästi hyvä päivä.
Panokset kovenee.
3. Mikä valtio?
Filippiinit4. Päivän kysymys. Mikä maa?
Compare Countries With This Simple ToolOlen. Litteä kartta antaa ihan väärän skaalan silmille. Esimerkiksi Yhdysvallat näyttää lähes yhtä suurelta kuin Afrikka, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.
Olen. Litteä kartta antaa ihan väärän skaalan silmille. Esimerkiksi Yhdysvallat näyttää lähes yhtä suurelta kuin Afrikka, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.
ainakin oli vahvuuteni 50 vuotta sitten
Ruotsi.Oli tuolla Mitä tahansa -ketjussa pientä tyytymättömyyttä, että sinänsä kiva maantietokisa onkin vain nopeuskilpailu. Niinhän tämä ainakin toistaiseksi on, leikkimielinen kisa mistä joku onnekas saa internetpisteitä joskus. En minäkään ikinä ehdi ajoissa futiskisaan, tosin en mitään tietäisikään.
Kisaan voi osallistua myös ihan tosissaan ja ostaa repullisen f5-nappuloita ja alkaa hakata.
5. kysymys: Mikä maa?
Ruotsi.Oli tuolla Mitä tahansa -ketjussa pientä tyytymättömyyttä, että sinänsä kiva maantietokisa onkin vain nopeuskilpailu. Niinhän tämä ainakin toistaiseksi on, leikkimielinen kisa mistä joku onnekas saa internetpisteitä joskus. En minäkään ikinä ehdi ajoissa futiskisaan, tosin en mitään tietäisikään.
Kisaan voi osallistua myös ihan tosissaan ja ostaa repullisen f5-nappuloita ja alkaa hakata.
5. kysymys: Mikä maa?
Mä vedän täällä kolumbialaista marssipulveria ja hakkaan f5 kuumeisesti. Sisu ja tsemppi palkittiin nyt pisteellä.Eipä näihin ehdi vastata, ootte niin sairaan nopeita.
Eipä näihin ehdi vastata, ootte niin sairaan nopeita.
Mä vedän täällä kolumbialaista marssipulveria ja hakkaan f5 kuumeisesti. Sisu ja tsemppi palkittiin nyt pisteellä.
Olen kevan miehiä, harkitsevainen. En ymmärrä mihin teillä on kiire, ymmärtäkää te minua.Tässä kilvassa menestyäkseen on kanavoitava sisäistä redpeckaansa. Tunnista tilanne – milloin on hyvän päivän hyvä hetki. Ole läsnä. Tiedä. Siinä huoneentaulu kaikille, jotka haluavat päästä huipulle.
Onko eilen juotu viinaa? Sekin lukee varmaan jossain täällä Jatkoajassa.
Kyllä mie tiedän nuo, mutta kun on tuo elämä niin en ehdi internautissa päivystämään koko ajan.
6. Kysymys.
En näe yhteyttä.Ei muuta ku keittoo kitusiin, se näyttää toimivan.
Mites se neljäs verbin imperatiivi? Vieläkö haluat miettiä, annanko vihjeen tai vastauksen?Huomaan, että kaikkia muitakin kiinostaa tällainen (kartta)maantieto ja on totta, että mielenkiintoisesta skabasta menee suurin osa ohi 99 prosentilta. Mietin vielä vaikka mahdollisia eri osuuksia tähän, mutta toistaiseksi mennään tällä formaatilla. Ehdotuksia saa viskellä.
Mutta semmoinen perinteinen kaikki osallistuu spoilereilla olisi ehkä vähän tyhmä kun kaikki tietäisi töidensä puolesta kaikki nimet, liput, BKT:t ja kansallislaulun sanat.
Ai ettien että, hyvä aivojumppa on kutkuttelevaa hommaa. Se vika on ärsyttävän tuttu ja siksi vaikeahko hoksata.Mietin muuten juuri just sitä. Kumoa? Onko sellaista? Älä vielä paljasta.
En näe yhteyttä.