Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yrittänyttä ei laiteta. Yrittänyt panee.
Puhut asiaa, minä en valehtele koskaan. Ainakaan tietoisesti. Best reqards Jöllönä69
Yrittänyttä ei laiteta. Yrittänyt panee.
Mitä saa palkinnoksi kun vastasin ekana oikein!
Kisa on niin nopeatempoinen, etten olisi tuossa ajassa saanut pisua vielä tulee joten en ole voinut kusta kenenkään brändiin.
Minä vastasin seitsemännen oikean maan 2 minuuttia ennen kuin muokkasit oman vastauksesi
Brändini (jotkut lausuvat sen brandyni, toiset jallu) maistuu edelleen hyvältä eli uskon ettet ole sabotoinut ainakaan minun brändiäni.Kisa on niin nopeatempoinen, etten olisi tuossa ajassa saanut pisua vielä tulee joten en ole voinut kusta kenenkään brändiin
Muokkasin vastaustani niin monesti, etten tiedä milloin kähvelsin sinulta oikean vastauksen.
Haaste vastaanotettu.
Pim. Hävisit.
Tämmöset on säännöt kansainvälisillä vesillä. Turha viedä mihinkään haagiin näitä.
If u cant ständ the quiz, stay in the ballsea!
Ihanaa, kun otit sen niin ahnaasti
Niin, otteluhan jo käytiin. Pim. Olit ehkä liian hypnotisoitu.
Paskanjauho sikseen. Onko mitään visaa kellään?
Vedellään eka helppo: Veteli
Toinen: Koski
Kaavi ainakin.No se vanha. imperatiivimuotoiset Suomen kunnat vai onko jo vähän entisiäkin kuntia. Niitä on kolme.
Kaavi ainakin.
Sauvo (onko vielä kunta) ja Vöyri jos v olisi k.
No vittu Pello. Länsilapissa on tunnettu tapa pellota ja siitä voidaan juontaa imperatiivi pello. Pakko olla oikein tai menen takaisin baariin.
Miten niin tietenkään? Perustelin. Pitäisi riittää.
Kisko siitä sitten.
Tossa viestikentän vasemman alanurkan alla on klemmari, paina sitä.Vittu, kohta taas kusen, lumihankeen.
Kiitos, munhien hakana -poika.Tossa viestikentän vasemman alanurkan alla on klemmari, paina sitä.
Semi helppo, tää on parkkipaikkaMatkailuarvoitus.
Mikä mesta? (Veijalaisittain tässä aukee yksi luukku aina välillä.)
Helsingin yliopiston/senaatintorin parkkis?Matkailuarvoitus jatkuu ja jatkuu...