Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 206 475
  • 7 951

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Kauko Viisas tekee saman kuin Toronto Maple Leafs (1942), New York Islanders (1975), Philadelphia Flyers (2010) ja Los Angeles Kings (2014).

Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty? Enää toteutus puuttuu.
Nyt kuulostaa hienolta tarinalta - jos vain tietäisi mitä mainitut joukkueet tekivät kyseisinä vuosina. Anna mä arvaan - olivat tappiolla 0-3 ja voittivat lopulta sarjan 4-3?

Toteuttanut olen koko ajan, mutta kun se ei riitä. Tässähän kävi sillälailla köpelösti @Unkka n kanssa, että kevät tuli, lumi suli, Kake sanoi puli puli.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt kuulostaa hienolta tarinalta - jos vain tietäisi mitä mainitut joukkueet tekivät kyseisinä vuosina. Anna mä arvaan - olivat tappiolla 0-3 ja voittivat lopulta sarjan 4-3?

Vanha visailumies ratkaisi arvoituksen hetkessä - oikeassa olet.

Enpä muista onko missään muissa ammattilaissarjoissa kuin NHL:ssä ylipäätään tehty kyseistä temppua.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vanha visailumies ratkaisi arvoituksen hetkessä - oikeassa olet.

Enpä muista onko missään muissa ammattilaissarjoissa kuin NHL:ssä ylipäätään tehty kyseistä temppua.
2012 Blues nousi KalPaa vastaan 3-0 tappiolta 3-4 voittoon. Olin paikalla tuossa Game 6:ssa, jossa Blues nousi kahden maalin tappiolta tasoihin ilman maalivahtia ja voitti jatkoajalla. Ei tullut ääntä sen pelin jälkeen. Game 7 oli enää vain pelkkää kosmetiikkaa.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2012 Blues nousi KalPaa vastaan 3-0 tappiolta 3-4 voittoon.
Olisiko ollut joku puolivälieräsarja tai jotain. Ei finaalisarja, joihin @CuJo#31 taisi viitata. Sikäli tuo Cujon viittaus ontuukin, että en ole lähelläkään finaalisarjaa.

Muistatko mikä joukkue lopulta voitti 2012 finaalisarjan eli voitti mestaruuden?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olisiko ollut joku puolivälieräsarja tai jotain. Ei finaalisarja, joihin @CuJo#31 taisi viitata. Sikäli tuo Cujon viittaus ontuukin, että en ole lähelläkään finaalisarjaa.

Muistatko mikä joukkue lopulta voitti 2012 finaalisarjan eli voitti mestaruuden?
Ei Flyers-Bruinskaan ollut finaalisarja.

Muistan kyllä 2012 mestarin hyvinkin. Kuten myös 2011 välierät.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Kauko Viisas ja @Steril, en viitannut (pun intended) finaalisarjoihin vaan ylipäätään pudotuspelisarjoihin. Toronto Maple Leafs ja 1942 taitaa olla ainoa finaaleissa tehty nousu.

Eli harvinaista herkkua.

npc

Jäsen

Liitteet

• msdalmatialainen.png
    msdalmatialainen.png
    280,8 KB · kertaa luettu: 79

npc

Jäsen
70. 2 maa, 3 hint
71. 2 maa, 4 hint
72. 1 maa, 3 hint

73. 3 maa, 3 hint
74. 2 maa, 4 hint
75. 2 maa, 4 hint
Meneekö neljässä ja jäisi kaksi arvoitusta huomiselle?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy