Käy.Lauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
17:40 @Kauko Viisas - @Unkka (0-3)
18:00 @Steril - @CuJo#31 (2-1)
Lauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
Oli viihdyttävät erät, tuli paljon laukauksia, tosin osa saattaa olla vain lämmittelyvetoja tai hämäyksiä kaverille, ei voi tietää.
SopineeLauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
Minä olen valmis, mutta sinulla on vielä pelejä edessä. Minä kyllä maltan odottaa.Jokos sitä maanantaina pronssipeliä pelaillaan
Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Minkä ihmeen comebackin? Täällähän olen notkunut (lähes) koko ajan.Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Kyllä vanha legenda tuohon keinot keksii, siitä en olisi huolissani.@Kauko Viisas tekee saman kuin Toronto Maple Leafs (1942), New York Islanders (1975), Philadelphia Flyers (2010) ja Los Angeles Kings (2014).
Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty? Enää toteutus puuttuu.