Kohta lentelee viitat...
Näin se viitan heittely aina alkaa...En tajunnut kumpaakaan ja sanon ihan suoraan että jos taso on tämä niin kuin se on suurimman osan pleijareista ollut niin ei tarvitse haaveilla edes finaalipaikasta
Ei lentele vaikka olo onkin aika toivoton. Siitä runkosarjan Sterilistä ei ole enää mitään jäljellä.Kohta lentelee viitat...
Onnittelut @CuJo#31 kiinnityksestä. En tajunnut kumpaakaan ja sanon ihan suoraan että jos taso on tämä niin kuin se on suurimman osan pleijareista ollut niin ei tarvitse haaveilla edes finaalipaikasta. Oikeastaan ihme että ensimmäinen tappio tuli vasta nyt.
Se on se viitan tai viittojen paino.Siitä runkosarjan Sterilistä ei ole enää mitään jäljellä.
Nämä oli oikeasti tosi vaikeat hahmottaa. Värit hämäsi pahasti.Pohjois-Korea ja Keski-Afrikan tasavalta
Ehkä se näytti siltä mutta se Kambodza oli pelkkä arvaus joka sattui osumaan oikein. Myös siinä ensimmäisessä sarjassa kaksi peleistä olisi kääntynyt tappioiksi jos vastus olisi ollut nopeampi ja parempi.No olihan se eilinen suoranainen puhallus sinulta. Tällaiset twistit tekevät nämä kisat jännittävämmäksi, myös altavastaajilla niiden ansiosta mahdollisuus voittoon.
Nämä oli oikeasti tosi vaikeat hahmottaa. Värit hämäsi pahasti.
Juu, leuka rintaan ja kohti uusia mysteereitä.Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
17.40 @Kauko Viisas - @Unkka (otteluvoitot 0-3)
18.00 @Steril - @CuJo#31 (otteluvoitot 1-1)
Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
Minä en pääse osallistumaan normaaliaikana. Olen juuri tuolloin siirtymätaipaleella paikasta A paikkaan B. Jokus klo 19.30 kävisi.Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
En jotenkaan ottanut edes huomioon, että valkoisellakin alueella voi olla sitä maata. Ihmettelin vain niitä hajanaisia kappaleita ja palloilin kartalla epätoivoisesti edestakaisin. Nyt kun katsoin uudestaan niin vituttaa miten en tuota älynnyt. Siitä teidän tämänpäiväisestä taistosta taas olisin äkännyt molemmat aika nopeasti.Nämä oli oikeasti tosi vaikeat hahmottaa. Värit hämäsi pahasti.
@redpeckaMinä en pääse osallistumaan normaaliaikana. Olen juuri tuolloin siirtymätaipaleella paikasta A paikkaan B. Jokus klo 19.30 kävisi.