(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 709
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pohjois-Korea ja Kazakstan
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipa @redpecka melkoinen sekasikiö. Aivot edelleen solmussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Se edellisen parin Israel-Tanska oli tietty vaikea, mutta se ei mielestäni ollut ihan onnistunut kun se Israel jäi vähän paitsioon. Tarkoitushan on yrittää tehdä ovelia pähkinöitä eikä kiusata kisailijoita.

Tämä toinen oli taas mielestäni ihan kelpo pähkinä, vaikken olettanut sen olevan ihan näin vaikea.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onnittelut @CuJo#31 kiinnityksestä. En tajunnut kumpaakaan ja sanon ihan suoraan että jos taso on tämä niin kuin se on suurimman osan pleijareista ollut niin ei tarvitse haaveilla edes finaalipaikasta. Oikeastaan ihme että ensimmäinen tappio tuli vasta nyt.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onnittelut @CuJo#31 kiinnityksestä. En tajunnut kumpaakaan ja sanon ihan suoraan että jos taso on tämä niin kuin se on suurimman osan pleijareista ollut niin ei tarvitse haaveilla edes finaalipaikasta. Oikeastaan ihme että ensimmäinen tappio tuli vasta nyt.

No olihan se eilinen suoranainen puhallus sinulta. Tällaiset twistit tekevät nämä kisat jännittävämmäksi, myös altavastaajilla niiden ansiosta mahdollisuus voittoon.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No olihan se eilinen suoranainen puhallus sinulta. Tällaiset twistit tekevät nämä kisat jännittävämmäksi, myös altavastaajilla niiden ansiosta mahdollisuus voittoon.
Ehkä se näytti siltä mutta se Kambodza oli pelkkä arvaus joka sattui osumaan oikein. Myös siinä ensimmäisessä sarjassa kaksi peleistä olisi kääntynyt tappioiksi jos vastus olisi ollut nopeampi ja parempi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nämä oli oikeasti tosi vaikeat hahmottaa. Värit hämäsi pahasti.
En jotenkaan ottanut edes huomioon, että valkoisellakin alueella voi olla sitä maata. Ihmettelin vain niitä hajanaisia kappaleita ja palloilin kartalla epätoivoisesti edestakaisin. Nyt kun katsoin uudestaan niin vituttaa miten en tuota älynnyt. Siitä teidän tämänpäiväisestä taistosta taas olisin äkännyt molemmat aika nopeasti.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en pääse osallistumaan normaaliaikana. Olen juuri tuolloin siirtymätaipaleella paikasta A paikkaan B. Jokus klo 19.30 kävisi.
@redpecka
Onko tuo 19.30 liian myöhään sinulle? Minähän olen jo vahvassa kännissä tuolloin.
Voisimme jatkaa (ja lopettaa) @Unkka n kanssa lauantainakin, kun tuo toinenkin pari on hieman myöhässä. Tämä siis minun aatokseni. Mites @Unkka ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös