(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 199 924
  • 7 951
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Huom. Ykköskannella käynnissä kiihkeä Street view -visa™! Sinne vain sankoin (ei ämpäri) joukoin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tietääkseni postikorttivastaajat eivät voi osallisuta livekisaan?

Jos oikein tarkkaan luet niin tuo ei ollut mikään oikea arvaus vaan tuollainen heitto kun huomasin oikean vastauksen (tykkäyksen perusteella).

Ei tää nyt niin vakavaa ole.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Nyt harmittaa puolestasi vaikka olen puolueeton, mutta sekunnin osista kiinni ettet kiilannut sääleihin. Parempì onni ensi vuonna.

Todella lähellä oli. Onkohan sääntökirjassa mitään pykälää, jolla voi tilanteen vielä haastaa? Pystyykö esim. tarkistuttamaan, pelasiko @Steril liian käyrällä mailalla?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
huoh, menin lankaan noitten patsaiden osalta ja luulin niiden olevan osa St. Vincent ja Grenadiinien saaria. Toki ekassa vihjeessä oli vaan kaksi punaista läikkää, joten olisi pitänyt tajuta vaihtaa kakkosvihjeessä vastaukseni Samoaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos oikein tarkkaan luet niin tuo ei ollut mikään oikea arvaus vaan tuollainen heitto kun huomasin oikean vastauksen (tykkäyksen perusteella).

Ei tää nyt niin vakavaa ole.

Super serious!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onneksi olkoon @Steril , "keksit" sitten Saksan ihan ite. Oma taktinen moka - myönnetään.
Mutta toisaalta, sinä keksit Saksan ja minä Samoan. Lopussa ratkaisi tällä kertaa nopeus.
Kiitos onnitteluista. Kovan vastuksen tarjosit ja tiukille meni ratkaisu.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tietty jos joku edelläoleva luovuttaa niin säälipaikan säälipaikalle voisi vielä päästä, tosin siinä on @Mojo ekana varasäälijoukkueena ennen sinua.

Joo, eiköhän se oo sitten ensi vuonna uudestaan. Mutta todella tiukoille meni runkosarjan vika kierros.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vituiksihan se meni kuin Jeesuksen (ei jatkoajan nimimerkki) pääsiäinen.
 

redpecka

Jäsen
Runkosarjan loppujärjestys 106 kierroksen jälkeen

@Steril 26,4p + ♥ + Dalmatialainen (+1,0 +Moai-patsas)
@Kauko Viisas 25,8p (+0,5)
Unkka 15,4p
heketsu88 13,4p
CuJo#31 9,7p
Virveliä kainaloon 6,0p
- - - - - -
Huono pakki 6,0p
Ishmael 5,3p
Via Dolorosa 3,5p
Malkkinen 3,3p
- - - - - -
Mojo 3,1p
Tshekki77 2,7p
@SteelGate 2,5p (+0,5 hyttiosuma)
Tadu 2p
Wiljami 1,8p

kyykäärme 1,5p
Hera80 1,3p - Poistunut
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
Vesuri 1p
Everton 1p
- - - - - -
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Yuppi 0,5p
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jumalauta katunäkymävisaa on vongattu kuukausia – sitten kun tarjotaan, ei "kukaan" ota osaa.
 
4

444

Minä voisin luuserina luopua omasta säälipaikastani, kun en kuitenkaan ole livenä kisaamassa missään vaiheessa. Tässä on nyt vähän kaikenlaista jyystöä tiedossa lähipäivinä, niin kisapäivänä olen jossain ihan muualla kuin telineissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä voisin luuserina luopua omasta säälipaikastani, kun en kuitenkaan ole livenä kisaamassa missään vaiheessa. Tässä on nyt vähän kaikenlaista jyystöä tiedossa lähipäivinä, niin kisapäivänä olen jossain ihan muualla kuin telineissä.

Pudarithan alkaa vasta maanantaina? Sitä odotellessa voit kertoa visarihmakannella, että missä kuvausautonsa 2019 seikkaili.

 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitenkäs play-offit menevät? Pitääkö olla livenä paikalla? Olen kehittänyt sellaisen ihmispelon kaikella tällä viinanjuonnilla, että live-esiintyminen ei ole mahdollista. Hytistäni en poistu! Jos en hytistä käsin pääse ennakkoon osallistumaan, niin luovutan säälipaikan seuraavalle.
 
4

444

Pudarithan alkaa vasta maanantaina? Sitä odotellessa voit kertoa visarihmakannella, että missä kuvausautonsa 2019 seikkaili.

Kaikki ennen torstaita on näin nuorelle ja viriilille seikkailijalle liian aikaisin.
 

redpecka

Jäsen
Minä voisin luuserina luopua omasta säälipaikastani, kun en kuitenkaan ole livenä kisaamassa missään vaiheessa. Tässä on nyt vähän kaikenlaista jyystöä tiedossa lähipäivinä, niin kisapäivänä olen jossain ihan muualla kuin telineissä.
Mitenkäs play-offit menevät? Pitääkö olla livenä paikalla? Olen kehittänyt sellaisen ihmispelon kaikella tällä viinanjuonnilla, että live-esiintyminen ei ole mahdollista. Hytistäni en poistu! Jos en hytistä käsin pääse ennakkoon osallistumaan, niin luovutan säälipaikan seuraavalle.
Toivottavasti saadaan edes kymmenen osallistujaa ettei tarvii ottaa bottipelaajia tilalle.

Teen virallisen kyselykierroksen playareihin tässä vkl-aikana.

E: Siis playareissa ei ole ennakkopostitusta ja lähtökohtaisesti visataan kl. 18, mutta joustoa voidaan tehdä mikäli aihetta ilmenee. Kaikki pelit ei muutenkaan ole samana päivänä samalla kellonlyömällä vaan porrastetusti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Enkö mielestäsi ole "kukaan"? Paha sinut periköön - kuten todennäköisesti tuleekin tapahtumaan, joskaan perittävää ei liene mainittavissa määrin.
Oli varmaan liian helppo kysymys, kun osallistujamäärä jäi pieneksi ja oikea vastaus tuli nopeasti.
 

redpecka

Jäsen
Playarit alkaa maanantaina säälikierroksella, porrastetusti ~kl. 18-19 (voidaan tarvittaessa joustaa).

Suoraan seuraavalle kierrokselle: (pelit alkaa torstaina)

@Steril Check
@Kauko Viisas Check
@Unkka Check
@heketsu88 Check
@CuJo#31 Check
@Virveliä kainaloon Check

Pelastusrengaskierros: (pelataan maanantai-tiistai [tarvittaessa keskiviikko] paras kolmesta)

@Huono pakki Check
@Ishmael
@Via Dolorosa Check
@Malkkinen Out

Nyt pyydän visailijoita ilmoittamaan tilanteensa, että onko kykeneväinen osallistumaan. Pari merkkiä tuossa jo epävirallisesti oli perumassa, joten vahvistakaa osallistumisenne/peruutuksenne mahdollisimman pian (1 vuorokausi vaikka). Peruutuspaikoille otetaan järjestyksessä aina seuraava visailija sarjataulukosta.

Varasijoillaolevat: (top5)

@Mojo
@Tshekki77
@SteelGate
@Tadu
@Wiljami

(Playareissa ei ole ennakkopostistusta)
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Uskoisin pääseväni playoffeihin. Ilmeisesti @heketsu88 on vastustajani?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllä. Vieraskentällä aloitat eli 11. kannen diskon oikeassa kulmassa menosuuntaan nähden.

Minä olen hieman pihalla formaatista. En ole noita simulointejakaan seurannut kovin intensiivisesti. Miten @heketsu88 :n kotietu näkyy konkreettisesti?
 

redpecka

Jäsen
Minä olen hieman pihalla formaatista. En ole noita simulointejakaan seurannut kovin intensiivisesti. Miten @heketsu88 :n kotietu näkyy konkreettisesti?
Älä huoli. Formaatti on simppeli. Kotietu näkyy parhaiten ehkä siinä, että kotijengi istuutuu tanssilattian vasempaan nurkkaan ja vierailija oikeaan nurkkaan.

Formaatista tulee vielä ennakkopläjäys myöhemmin. Mutta suurin erohan on se, että siirrytään neljä kerrosta ylemmäs.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pääsen osallistumaan play-offeihin, tiistaina pitää vähän omia aikatauluja venyttää. Kauan yksi kierros kestää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös