Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Huom. Ykköskannella käynnissä kiihkeä Street view -visa™! Sinne vain sankoin (ei ämpäri) joukoin.
Tietääkseni postikorttivastaajat eivät voi osallisuta livekisaan?
Nyt harmittaa puolestasi vaikka olen puolueeton, mutta sekunnin osista kiinni ettet kiilannut sääleihin. Parempì onni ensi vuonna.
Jos oikein tarkkaan luet niin tuo ei ollut mikään oikea arvaus vaan tuollainen heitto kun huomasin oikean vastauksen (tykkäyksen perusteella).
Ei tää nyt niin vakavaa ole.
Tietty jos joku edelläoleva luovuttaa niin säälipaikan säälipaikalle voisi vielä päästä, tosin siinä on @Mojo ekana varasäälijoukkueena ennen sinua.Todella lähellä oli. Onkohan sääntökirjassa mitään pykälää, jolla voi tilanteen vielä haastaa? Pystyykö esim. tarkistuttamaan, pelasiko @Steril liian käyrällä mailalla?
Mutta toisaalta, sinä keksit Saksan ja minä Samoan. Lopussa ratkaisi tällä kertaa nopeus.Onneksi olkoon @Steril , "keksit" sitten Saksan ihan ite. Oma taktinen moka - myönnetään.
Tietty jos joku edelläoleva luovuttaa niin säälipaikan säälipaikalle voisi vielä päästä, tosin siinä on @Mojo ekana varasäälijoukkueena ennen sinua.
Minä voisin luuserina luopua omasta säälipaikastani, kun en kuitenkaan ole livenä kisaamassa missään vaiheessa. Tässä on nyt vähän kaikenlaista jyystöä tiedossa lähipäivinä, niin kisapäivänä olen jossain ihan muualla kuin telineissä.
Kaikki ennen torstaita on näin nuorelle ja viriilille seikkailijalle liian aikaisin.Pudarithan alkaa vasta maanantaina? Sitä odotellessa voit kertoa visarihmakannella, että missä kuvausautonsa 2019 seikkaili.
Uleåborgirin kielitieteellinen visarihma
Tätä tiivistelmää ja esimerkkilausettani "Hän lähti kaikkine rahoineen ja muine kamoineen." tarkasteltaessa tuntuu, että mitä väittelemistä tuossa edes on? Tai no, eihän noi vissiin väittele onko oikein noin sanoa vaan miten pitää säännöt muotoilla, jotta tuo saadaan piiriin. (?) Ja toisekseen...keskustelu.jatkoaika.com
Minä voisin luuserina luopua omasta säälipaikastani, kun en kuitenkaan ole livenä kisaamassa missään vaiheessa. Tässä on nyt vähän kaikenlaista jyystöä tiedossa lähipäivinä, niin kisapäivänä olen jossain ihan muualla kuin telineissä.
Toivottavasti saadaan edes kymmenen osallistujaa ettei tarvii ottaa bottipelaajia tilalle.Mitenkäs play-offit menevät? Pitääkö olla livenä paikalla? Olen kehittänyt sellaisen ihmispelon kaikella tällä viinanjuonnilla, että live-esiintyminen ei ole mahdollista. Hytistäni en poistu! Jos en hytistä käsin pääse ennakkoon osallistumaan, niin luovutan säälipaikan seuraavalle.
Enkö mielestäsi ole "kukaan"? Paha sinut periköön - kuten todennäköisesti tuleekin tapahtumaan, joskaan perittävää ei liene mainittavissa määrin."kukaan"
Oli varmaan liian helppo kysymys, kun osallistujamäärä jäi pieneksi ja oikea vastaus tuli nopeasti.Enkö mielestäsi ole "kukaan"? Paha sinut periköön - kuten todennäköisesti tuleekin tapahtumaan, joskaan perittävää ei liene mainittavissa määrin.
Kyllä. Vieraskentällä aloitat eli 11. kannen diskon oikeassa kulmassa menosuuntaan nähden.Uskoisin pääseväni playoffeihin. Ilmeisesti @heketsu88 on vastustajani?
Kyllä. Vieraskentällä aloitat eli 11. kannen diskon oikeassa kulmassa menosuuntaan nähden.
Älä huoli. Formaatti on simppeli. Kotietu näkyy parhaiten ehkä siinä, että kotijengi istuutuu tanssilattian vasempaan nurkkaan ja vierailija oikeaan nurkkaan.Minä olen hieman pihalla formaatista. En ole noita simulointejakaan seurannut kovin intensiivisesti. Miten @heketsu88 :n kotietu näkyy konkreettisesti?