(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 200 028
  • 7 951

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Asia selvä. Kiitos hyvästä hyttiradiovisasta.

P.S. Taxfree on edelleen silti auki. Lisämaksusta hyttiinkuljetus.
Jos se MegaSaija vois aina, sanotaan nyt vaikka 8 tunnin välein, käydä tuomassa uuden viinapullon, niin olisin tyytyväinen. Saija voi siinä samalla tarkistaa jos olen jäänyt jumiin.
 

redpecka

Jäsen
Jos se MegaSaija vois aina, sanotaan nyt vaikka 8 tunnin välein, käydä tuomassa uuden viinapullon, niin olisin tyytyväinen. Saija voi siinä samalla tarkistaa jos olen jäänyt jumiin.
Tilaus vastaanotettu.

Ja se oli siis Seija... Hmm... - Joo, järjestyy, meillä on Palin ja Hakola, jompi kumpi varmaan ehtii.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tilaus vastaanotettu.

Ja se oli siis Seija... Hmm... - Joo, järjestyy, meillä on Palin ja Hakola, jompi kumpi varmaan ehtii.
Seija tietysti. Se on tämä lennättimen automaattikirjoitus kun tekee näitä. Piti painaa . mutta se olikin muuttunut muotoon .-
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jotain vikaa tässä sisäisessä hyttiradiomorsessa. Seijo tulee fiksaa sun radion. Se on vahva ja saa sut irti tiukimmistakin koloista mihin olet ehtinyt jumittuu.
Seija on kyllä kätevä kolojen kanssa. Toivottavasti myös radion.
 

redpecka

Jäsen
Suoraan seuraavalle kierrokselle: (pelit alkaa torstaina)

Steril Check
Kauko Viisas Check
Unkka Check
heketsu88 Check
CuJo#31 Check
Virveliä kainaloon Check

Pelastusrengaskierros: (pelataan maanantai-tiistai [tarvittaessa keskiviikko] paras kolmesta)

Huono pakki Check
Ishmael Out
Via Dolorosa Check
Malkkinen Out

Varasijoilla olevat: (top5)

Mojo Out
@Tshekki77
SteelGate Check
@Tadu
@Wiljami

Odotetaan vahvistusta vielä parilta tyypiltä vaikka huomiseen lauantai kl. 20 mennessä, jotta ehditään tehdä ottelukaavio maanantaiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mojo out, ei aikataulut anna periksi. Olisi ollut mielenkiintoista kokeilla liveäkin pelkän hytteilyn sijaan.
 

redpecka

Jäsen
Säälikierrokselle haetaan vielä yhtä tyyppiä. Varasijoilla olisi @Tshekki77 ja @Wiljami

Säälit pelataan ma, ti ja tarvittaessa ke kl.18 aikoihin. Yksi peli kestää 10-15 minsaa. Alkamisajoista voidaan tarpeentullen neuvotella.

Jos viimeistä paikkaa ei täytetä niin sen paikan ottaa botti, jonka tekoälyn olen ihan ite suunnitellut. Sen repertuaarista löytyy instavastauksina Kanada ja Venäjä. Ei siinä, voihan noillakin voittaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En uskalla lupautua kun niin huonosti muistanut näihin osallistua vaikka tiennyt jopa kisailuajankohdat. Ei sillä että tällä hetkellä muistaisi mitään tähdellisempää ohjelmaa siinä alkuviikosta.

edit. semminkin kun tämä tuorein @redpecka n laittama viesti oli ensimmäinen näiden tiimoilta mistä minulle on tägäysilmoitus tullut. Aika satunnaisesti tuntuu toimivan että saisi edes muistutuksen läpi.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hei. Mä oon maanantaina estyny osallistumasta, eli kyllä mäki varmaan jätän tällä kertaa väliin. Onnea kaikille ja paras voittakoon.
 

redpecka

Jäsen
En uskalla lupautua kun niin huonosti muistanut näihin osallistua vaikka tiennyt jopa kisailuajankohdat. Ei sillä että tällä hetkellä muistaisi mitään tähdellisempää ohjelmaa siinä alkuviikosta.

edit. semminkin kun tämä tuorein @redpecka n laittama viesti oli ensimmäinen näiden tiimoilta mistä minulle on tägäysilmoitus tullut. Aika satunnaisesti tuntuu toimivan että saisi edes muistutuksen läpi.
Ok ja kiitos runkkikseen osallistumisesta.

Onpa outoa tuo tägäysjuttu.

Hei. Mä oon maanantaina estyny osallistumasta, eli kyllä mäki varmaan jätän tällä kertaa väliin. Onnea kaikille ja paras voittakoon.
Toki playareissa joustetaan tarvittaessa pelipäivälläkin, sillä hyvin voi monellekin tulla jotain estettä jonain päivänä, mutta jos nyt jäät pois niin kiitokset sinullekin runkkikseen osallistumisesta ja teit jännäksi tuon vikan kierroksen.

Eli viimeisen paikan ottaa botti, en jaksa kuulutella noita muita kun eivät ole olleet kuulolla enää moneen kuukauteen. Tai laitetaan tuo @Yuppi vielä varmuuden vuoksi...
 

redpecka

Jäsen
Suoraan seuraavalle kierrokselle: (pelit alkaa torstaina)

Steril
Kauko Viisas
Unkka
heketsu88
CuJo#31

Virveliä kainaloon

Pelastusrengaskierros: (pelataan maanantai-tiistai [tarvittaessa keskiviikko] paras kolmesta)

Huono pakki
Via Dolorosa
SteelGate

Venäjäkanadabotti

Tässä on nyt alustavat playaripelaajat. Vahvistetaan kl. 20 tänään. Ennakkopaketti julkaistaan ennen maanantaita kl. 18:00.
 

redpecka

Jäsen
Tässä on nyt lopulliset playarijengit.

Suoraan seuraavalle kierrokselle: (pelit alkaa torstaina)

@Steril
@Kauko Viisas
@Unkka
@heketsu88
@CuJo#31
@Virveliä kainaloon

Pelastusrengaskierros: (pelataan maanantai-tiistai [tarvittaessa keskiviikko] paras kolmesta)

@Huono pakki
@Via Dolorosa
@SteelGate
@VeKaBo (VenäjäKanadaBotti)

Aikataulu sääleihin (paras kolmesta):

Maanantai
Tiistai
(Keskiviikko tarvittaessa)

Jos on jotain aikatauluun liittyvää kommenttia niin kertokee hyvissä ajoin niin katsotaan saadaanko sumplittua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tässä on nyt lopulliset playarijengit.

Suoraan seuraavalle kierrokselle: (pelit alkaa torstaina)

@Steril
@Kauko Viisas
@Unkka
@heketsu88
@CuJo#31
@Virveliä kainaloon

Pelastusrengaskierros: (pelataan maanantai-tiistai [tarvittaessa keskiviikko] paras kolmesta)

@Huono pakki
@Via Dolorosa
@SteelGate
@VeKaBo (VenäjäKanadaBotti)

Aikataulu sääleihin (paras kolmesta):

Maanantai
Tiistai
(Keskiviikko tarvittaessa)

Jos on jotain aikatauluun liittyvää kommenttia niin kertokee hyvissä ajoin niin katsotaan saadaanko sumplittua.

Mitkä mahdollisuudet VenäjäKanadaBotilla on voittaa kaksi osaottelua?
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
No se tietty riippuu vähän @Huono pakki -n vireestä, mutta uskon sen laittavan kovasti kampoihin. Olen koodannut sen itse ja se siten on minulle kuin oma lapsi.

Vire on aina tasaisen huono ja mahdollisuudet jatkoon ovat ihan 50-60. Voitto mielessä kuitenkin lähdetään maanantaina kisaamaan. Nyt hoidetaan vielä tämä ja huominen päivä nestetasapainoa kohdilleen, että on maanantaina iskussa.
 

redpecka

Jäsen
Vire on aina tasaisen huono ja mahdollisuudet jatkoon ovat ihan 50-60. Voitto mielessä kuitenkin lähdetään maanantaina kisaamaan. Nyt hoidetaan vielä tämä ja huominen päivä nestetasapainoa kohdilleen, että on maanantaina iskussa.
Oikea asenne! Toivon sinun voittoa yhtä paljon kuin pienen bottini. Mutta hyväksytään ajatus, että vain toinen teistä jatkaa. Onnea tasapuolisesti teille kummallekin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ajatus puolivälieräsarjasta jotain venäjäkanadabottia vastaan on kieltämättä mielenkiintoinen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Saako bottia kutsua sillä eräällä itänaapuria halventavalla sanalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös